onsdag 17. november 2010

Til å fylle oppi


Jeg liker pynt som kan henge, gjerne på en grein, og gjerne i miniatyrutgaver,


sånn som denne minijulestrømpen her. Ikke plass til mye godteri oppi den. En julestrømpe for de måteholdne dette her. 


Litt mer plass til go´saker er det oppi disse kremmerhusene, særlig hvis du gir vekk flere:-)


Vil man virkelig ha plass til masse er det best å fylle oppi en kurv. Jeg elsker å fylle fine kurver og gi vekk. Men det blir fort en kostbar gave når man først skal kjøpe en lekker kurv og så ha noe oppi den. Så i år tenkte at jeg heller skulle sy noen stoffkurver og stoffposer som jeg kan fylle med litt av hvert. En gave blir straks mer spennende med en gang den ligger oppi noe, synes jeg:-)





19 kommentarer:

  1. Ahhhh, møkje lekkert snuppa!
    Eg ville satt mest pris på den minst måteholdne varianten da... ;o)

    Kjekt om du vil værr med på adventskalenderen min forresten. Du e jo ein av grunnane te at eg har gjort det :o)

    SvarSlett
  2. Her var det mye lekkert å putte noe oppi :) Hvitt på hvitt er klassisk og fint. Og en god gaveide der til slutt!

    SvarSlett
  3. Nydelige ting, helt enig med deg det er lekkert med hvit.
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  4. Lekkert! Hm, har masse cellofan liggende. Mulig det blir noe lignende som dette på noen til jul. Enkle julestrømper og kremmerhus skal jeg få til ;)

    SvarSlett
  5. Å her bare triller det ut, du kreative skaper! Jeg misunner deg drivet og du lager jo så mye koselig. ☺

    SvarSlett
  6. Så flotte gaver du kreerer !!!! Nusselig den lille julestrømpen,den likte jeg spesiellt godt !!! Sant som du sier,at det blir gjerne en dyr gave,når man kjøper en kurv,som så må fylles......men en super gave,er det jo :) Og heldige er de som står på julegaveslista de !!!

    SvarSlett
  7. For en produksjon. Hos deg går vel symaskinen varm snart. Men lekkert blir det............

    SvarSlett
  8. kjempegod ide! jeg hadde elsket å få en slik gave :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  9. Så herlige de var de små hjertene og julestrømpene til og henge:) Kjempegod idè til juletrepynt ♥
    Og hjemmelagde poser/kurver med div oppi må jo være den perfekte gaven, den hadde jeg blitt glad for i alle fall...

    Ha en fin og kreativ dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Fantasisk fine poser, kurver og strømper. Spesielt fint var det at du hadde satt dem sammen i en kurv. Det var jo bare nydelig. Du kommer stadig med nye tips og ideer. Tusen takk.

    SvarSlett
  11. Her er det alltid så mye flott
    å se,nyydelig. :) Du er super-
    flink og inspirerende.
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  12. Noe så nydelig, Barbro! Du er superflink til å komme med skjønne ideer! Takk for inspirasjonen;o)
    Ha en flott dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Heisan du. Så flotte. Koselig med pakker, og spesielt hvis de ligger i noe annet spesielt og lekkert. Ha en fin og kreativ dag.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  14. ÅÅ så lekkert!! Virkelig skjønne mini julestrømper og kremmerhus, så yndige at de var hvite med hvitt pynt:)

    Ha en super kreativ og produktiv dag:))

    SvarSlett
  15. Så søte små julestrømper og kremerhus !
    Lurt å sy poser istedetfor å kjøpe kurver. Jeg også liker å gi bort slike gaver :) Men er enig med at det fort blir en dyr gave...
    Ha en fin dag. klem

    SvarSlett
  16. Både julestrømpene og kremmerhusene var bare herlige!!

    Lurer på om jeg skal lage noen kremmehus i dag ;-)

    Jeg har en forresten en give away, som kanskje kan være av interesse? En liten søt designlampe, som ønsker seg et hjem til jul[:)]

    Sjekk: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away.html

    Ønsker deg en super kreativ dag!

    SvarSlett
  17. Du klarer å gjøre alt så delikat og lekkert! Hvordan er det mulig??!

    SvarSlett
  18. Utrolig søte ting du har sydd - og likte veldig god den julestrømpen din for måtehold...!
    - tror jeg trenger den;-D
    Ha en fin, fin dag Barbro,
    klem Hege.

    SvarSlett
  19. så lekkert!! tror jeg skal ta å plukke inn sånn krussedull-tre greie hehe husker ikke hva det treet heter hehe men du er bare så super flink!

    SvarSlett