fredag 19. november 2010

Klemmetavler, tøyposer og klovner


Det ble noen klemmetavler til i går siden jeg var så godt i gang. Noen blir nok med på julemarked, mens andre havner under et eller annet juletre. Utrolig morsomme å lage - ihvertfall helt til stiftepistolen begynte å tulle og bare virket på hver tredje stift OG jeg hadde stiftet opphengene på opp - ned... Hastverk er lastverk!


Matchende poser til er jo stilig å ha. Disse hadde jeg tenkt å bruke til å ha oppi disse gummistrikkene som er så i skuddet nå, men ellers er de jo supre til hårstrikk, eller annet småtteri som små prinsesser gjerne har.


Nytt klovnetrykk har også kommet i hus. Dette trykket måler 20 x 20 cm, 


og passer godt sammen med dette klovnetrykket her som har vært på bloggen før.

Trykkene koster kr. 90,- pr stk, eller kr. 160,- for 2 stk. Fine små julegaver som passer like godt på barnerom som i en stue:-) Send meg gjerne en mail på barbrojo@gmail.com (eller klikk på mailadressen til høyre i bloggen for direkte link) hvis du har lyst på et trykk eller to.

Ønsker alle sammen en riktig god helg!





13 kommentarer:

  1. Så fine trykk! :O)
    Og praktiske små klemmetavler og poser..det blir nok noen fornøyde julegave motakere nå...*smiler*..
    God helg,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. hei.
    nydelig små poser, så kjekt til masse,
    å dette trykket var stilig,
    ønsker deg eb flott fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Vakre ting du har laget:))

    God helg til deg:))

    SvarSlett
  4. Så søte klemmetavler og stoffposer!
    Og stilig eklovnetrykk.

    God helg til deg også:)

    SvarSlett
  5. Så fint med matchende sett:-)
    Riktig god helg til deg også Barbro ,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Heia, her er det mye herlig produksjon som alltid; flotte dine bilder!
    Ønsker der ei fin helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Åh, dei klemmetavlene var jo bare så supersmarte og fine.
    Låner kanskje den ideen og lagar ei til barnebarnet mitt om det er greit?

    Søte klovnebilder også.

    Ha ei fin helg. :)

    SvarSlett
  8. Masse fint du har laget. De klemmetavlene er bare supersmarte :)

    SvarSlett
  9. Mye fint du har laget.
    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  10. For en flott ide, er jo så kjekt å vite hvor klemmene er til enhver tid:) Klovnen din er veldig sjarmerende;) God helg!!

    SvarSlett
  11. Fargerike og flotte trykk, du er kjempeflink Barbro. Og så rosa Marimekko igjen, har sikret meg 1 m selv nå, jeg er så glad i Unikka serien i Marimekko. Vet ikke helt hva jeg skal lage av den ennå, men ramler nok inn en idè.

    Ønsker deg en strålende flott helg, klem.

    SvarSlett
  12. Heisan Barbro
    Godt siste bambisokk også er kommet vel i hus.
    Har lovet å sy en rød og en blå bambisokk til mitt tantebarns sønner også. Hun forelsket seg i disse to hun også.
    Så flotte klemmetavler og poser! Jeg er jo en stor Marimekko-tilhenger, vet du.
    Og klovnene dine er jo herlige som alltid!
    Ha en glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett