søndag 14. november 2010

Hvit jul


Jeg er nok ingen sinkdame - eller zinkdame - og til tross for Greengate skåler, Ricebokser og Mailegkaniner, så har jeg altså ikke hatt noe sinkhus. Litt kjerringa - mot - strømmen må man da tross alt være her i bloggeverden:-)

 Akkurat den filosofien forsvant som dugg for solen da jeg fant hvite, ikke sånne litt shabby offwhite som jeg har sett før, men skikkelig hvite, fine lyshus hos New Home. (Nå sto det ikke noe merke på disse lyshusene, men jeg tror de er fra Bruka.) Jeg får si som en annen bloggedame sa; jeg vurderer sterkt et helt borettslag - og så kan nordlendingen være vaktmester, hi, hi:-)


Så med svenske lyshus, svenske reinsdyr og ny, svensk terrassedør til å henge blondehjerter i, så gleder jeg meg jättemycket til å pynte til jul. Blir det ikke hvit jul utendørs, så blir det ihvertfall litt hvitt innendørs:-)








13 kommentarer:

  1. herlige hvite lyshus du har funnet.. jeg er gammeldags jeg og har 2 i zink;)..

    he he ja det er kanskje tidlig å pakke opp julegavene allerede nå.. hmm men det er jo så veldig veldig fristende;).. her er jeg visst som en unge å regne;o

    Vi sees soon:)

    SvarSlett
  2. Nydelige hvite ting du har fått deg. Jeg er veldig glad i sinkhusene mine, og har en liten landsby etter hvert. Men det har sneket set inn to hvite hos meg.

    Ønsker deg en strålende uke, klem.

    SvarSlett
  3. Skikkelig hvitt til jul altså. Du er jo glad i farger og du Barbro..
    Klem

    SvarSlett
  4. Vitt er vakkert, jeg er så enig! Jeg kan fortelle deg att jeg ikke har ett eneste zinkhus i min svenske heim og jeg tror faktisk ikke det blir noen heller for den trenden har sikkert gått over för jeg kommer till skott som vi sier i sverige.
    I går var det pute produktion her hjemme og i dag blir det nok telys poser og lite annet.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. He, he! Ikke noe sinkhus i denne heimen heller, men jeg kommer nok på glid hvis jeg ser et hvitt ett, eller helst lyseblått...! Her blir nok jula hvit UTE, mens inne blir det rødt i rødt!

    Ha en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Dette blir sikkert "bære lekkert". Vi får vel se når stasen er kommet på plass?

    SvarSlett
  7. Nydelig!

    Jeg liker sinkhusene veldig godt, men har ingen hjemme, de passer ikke så godt inn hos meg. Annet enn på syrommet kanskje.. :)

    Ha en finfin ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Jeg har ingen i det hele tatt. Men, jeg bestilte ett rødt ett fra Ellos, lurer på hvor det tok veien *klør meg i hodet* Selv om jeg ikke er særlig merkebevist, så så de innmarri fine ut.
    Må jo være den julestemninga hjemme hos deg, hvit pynt og duften av pepperkaker *sjalu*

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg er heller ikke noe zinkperson. Men det hvite huset du har funnet var jo supersøtt :)

    SvarSlett
  10. De hvite husene var også søte, ja. Jeg har ikke fått meg sink-hus heller, men må innrømme at det står på ønskelista :)

    SvarSlett
  11. Jeg er heller ikke noen sinkperson - men lettpåvirkelig som jeg jo er, har jeg da sinkhus! Hello! Det MÅ man ha! Men enig i at det hvite der var et meget godt alternativ....;)

    SvarSlett
  12. :) hvit jul er vakkert,men jeg må ha litt nostalgiske gamle ting å pynte med til jul. OG de er som regel ikke hvite ;) Lyshus er fint både hvite ,zink og lyseblå.. Ønsker deg en kjempegod uke :) klemmer Merethe

    SvarSlett
  13. Hei på deg:)
    Har heller ingen zinkhus, men har Zink-stamper og potter etter bestefar:) Spørs om ikke det må inn et sånn hvitt hus på Garasjefoftet;-)
    (Vi er forresten i rute, og det er maaange som er nysgjerrige og vil komme den helgen. Skal sende deg et eksemplar av invitasjonen, sånn at du kan sende rundt til dine:)

    SvarSlett