torsdag 4. november 2010

Kul redesign


Jeg har stor sans for både gjenbruk og redesign, og ble gledelig overrasket da jeg var innom Galleri Skjold og oppdaget at Villblomsten var en av utstillerne. Villblomsten lager utrolig mye fine og artige barneklær i redesign.


Jeg falt helt for denne ullbuksen som viste seg å være i perfekt størrelse til David. Buksebeina er laget av ermene på en gammel, fin strikkegenser, og så er det øverste stykket strikket på. Utrolig smart og kreativt!


Pynten på buksen er særdeles trendy med heklede sopper, både oppe og nede på buksen.


Villblomsten har mye redesignet barnetøy til salgs på bloggen sin, så ta gjerne turen innom bloggen hennes hvis du ønsker et unikt barneplagg, eller hvis du rett og slett har lyst på litt inspirasjon. Barneklærne til villblomsten er også til salgs hos Barneboden på Minde, som er en fantastisk flott bruktbutikk som selger både barneklær, leker og diverse utstyr til barn av god kvalitet. Skulle du ikke bo i Bergensområdet, så er det fullt mulig å bestille via nettet. Klikk her for å komme til nettbutikken. For man trenger da slett ikke alltid å kjøpe nytt, når man kan finne så mye fint brukt og billig:-)

Ha en fin dag!

19 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du fallt for de buksene.
    Helt skjønne.
    Tusen takk for tipsene.
    Barneboden på Minde har jeg aldri hørt om før.Gleder meg til å ta en tur innom.

    Klem Malu : )

    SvarSlett
  2. Kjempefin og kjempelurt:)
    Dette var ein god ide, sjølv om eg ikkje har småungar lengre:))
    Ha ein finfin dag Barbro.
    Klem H

    SvarSlett
  3. Redesign er veldig lurt, og det er godt å få ideer - man kan jo ikke finne opp kruttet selv hver gang ;-)

    Ha en fin dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. De var fine;-)
    Morsomt at redesign har blitt en trend og det finnes jo så mye flott "råmatriale";-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  5. Så fine, digger soppene! Håper dere ellers har det bra i øspøsregnet (føler jeg gjentar meg selv..hehe). Men sånn er det, Bergen e` no jammen koselig om høsten!:) Klem H

    SvarSlett
  6. Det var kule bukser! Måtte ta meg en titt inne hos Villblomsten;)

    SvarSlett
  7. Hei Barbro!
    Tenkte det var på tide å gi litt lyd fra meg igjen. Bloggen din er alltid så inspirerende å stikke innom - enten du presenterer egne kunstverk og hobbysysler eller gir tips til ting som er verdt å sjekke ut.

    Skal jeg være ærlig så har du faktisk blitt som en liten rollemodell den siste tiden, da ting har vært ganske så tøft. Jeg leser gjerne blogger på senga, og på grunn av dine gledesspredende innlegg har jeg faktisk stått opp tidligere enn før for å komme i gang med noe fysisk. Det være seg sying, baking, maling eller oppvask. Du virker rett og slett som en dame som har alt på stell!

    Takk for at du gir så mye gjennom bloggen din. Det setter jeg (og mange andre) stor pris på! :)

    SvarSlett
  8. Så fin den var.
    Kikket innom bloggen hennes også,
    Mye fint der:)

    SvarSlett
  9. Kjempe flott bukse og så deilig med ull da.Det er et must i barnehagen.
    Ha en fin kveld Barbro
    klem

    SvarSlett
  10. Så fin den buksa er. Bamsen i forrige innlegg er også kjempeskjønn. I år har jeg lyst til å bruke desember til å lage "dill" til julegaver. Nå har er jeg foreløpig ferdig med vår "seriøse" kolleksjon og reiser til fabrikken i Borås til uka. Etter det vil jeg bare lage tull og tøys, som heklet mat, dokkeutstyr o.l.
    Give awavy på barnetøy hos meg.
    Klem!

    SvarSlett
  11. Så kule bukser! Tror jeg må ta meg en titt, ja. jeg elsker strikk!!!
    ha en flott kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  12. Vannvittig stilig bukse. Jeg må visst inn å titte mer hos Villblomsten.

    SvarSlett
  13. Så kul bukse. Rediesign høres smart ut :)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  14. :) Artig å se at du har ei bukse fra Villblomsten, da ho også e på blogglista mi :))

    SvarSlett
  15. DEn var bare kjempe kuul!! Det er bare så mange utrolig flinke og kreative damer her i blogglandia!!!

    Ha en fin helg!!

    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg rødmer ...
    Aldri før har noen skrevet ett innlegg om noe jeg har laget :-)
    Tusen takk :-)
    jeg ble så glad :-)
    ( ropte på mannen min og viste han - hihi )

    SvarSlett