mandag 22. november 2010

Absolutt helt ferdig


Sprekkeferdig av stolthet over å ha gjort ferdig et lite babylappeteppe, og da mener jeg ordentlig ferdig med vatt og for og greier, så glemte jeg å ta bilde av det ferdigstilte "mesterverket".


Det vil si, jeg har tatt så mange bilder av teppet at jeg trodde jeg hadde tatt bilde av det fiks ferdig og.


Men det var visst bare et glimt av den forete baksiden jeg hadde tatt bilde av...
(Jada, jada, vi liker å dokumentere litt...)

Teppet er til en bloggevenninne som venter sitt aller første barn, så da var det særdeles smigrende og bli spurt om å lage et babyteppe:-) Håper hun liker det, og jeg håper virkelig vatten holder seg på plass. Har nestet litt her og litt der gjennom alle lagene, og sydd en holde - vatten - på - plass - søm rundt, så jeg krysser fingrene for at ikke teppet ender opp som en vattball etter en runde i vaskemaskinen...

Ha en fin dag!

20 kommentarer:

  1. Et lite tips til neste teppe. Vent med å applikere elefantene og brodere teksten til du har fått på vatt og bakstykke. Så holdes vatten på plass med applikasjonene og skriften.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  2. Så nydelig det ble! Og ja, litt typisk at man glemmer å ta bilde når det er helt ferdig:)

    SvarSlett
  3. Dette var kjempe fint!
    Jeg tipper at hun blir veldig fornøyd...*smiler*..
    Klem :O)

    SvarSlett
  4. Det ER virkeligt flot og man kan se du har lagt meget arbejde i det.. :) Den lille må blive glad for sådan en gave.. :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott teppe:) herlig med den teksten;)

    SvarSlett
  6. det var helt nydelig!! jeg er sikker på at både hun og babyen vil ha stor glede av det!

    SvarSlett
  7. Fantastisk teppe, nydelig fargekombinasjon. Bøyer meg i støvet, nok en gang. ☺☺☺

    SvarSlett
  8. Helt utrolig nydelig, du er så flink.
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  9. For et nydelig teppe!! Skal si at du har tålmodighet! Takke meg til en kalender med en million korssting...

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  10. For en heldig nybakt mamma og helt sikkert en liten gutt!!!!

    Ha en fin uke Barbro - Klem ;)

    SvarSlett
  11. Utrolig fint, ble det. Digger de elefantene dine også!

    Catje

    SvarSlett
  12. utrolig lekker!! For noen flotte detaljer Barbro! Dette må jo virkelig falle i smak:))

    SvarSlett
  13. Fantastico Barbro, du kan det der med lappetepper altså!Jeg tar av meg hatten!Grattis med ferdigstillelse av et flott lappeteppe, heldige hun som skal ha det til babyen sin:)
    Ha en fabuløs kveld:)

    SvarSlett
  14. ååå! Skulle hatt ein baby... ;)

    SvarSlett
  15. Så utrolig flott og nydelig teppe du har laget. Heldige er de som får dette i gave.
    Klem!

    SvarSlett
  16. Nydelig teppe Barbro, ser ut som du har tålmodighet nok når det gjelder. Ønsker deg en flott uke, klem. Ann Helen

    SvarSlett
  17. Så flott teppet ble!
    Lekre farger, veldig fint gjort!

    SvarSlett