mandag 15. mars 2010

Gaver til mor og

Bursdagshelgen ble faktisk innbringende for min egen del og. For det var slett ikke bare minstemann som fikk gaver. Det dryppet faktisk ikke så rent lite på mor heller.



En god venninne hadde strikket og heklet disse nydelige klutene i deilige pastellfarger. Akkurat sånne kluter som jeg har ønsket meg og tenkt at jeg skulle lage, men aldri kommet så langt. Selv om de visstnok skal være rene vidunderklutene for en husmor, så kommer disse klutene ikke til å tas i bruk på lenge ennå, for det er de altfor fine til. Så de skal få ligge framme til pynt. Eller kanskje jeg bør ta hintet når jeg fra samme venninne får Durance vaskemiddel til jul, og nå vaskekluter? "Bør tas i bruk omgående!"



Jeg fikk også kjempefine stoffer fra Stoff og Stil i gave, pluss en skjønn liten heklebrikke. Gjett om dette er dame som kjenner meg godt!



Min mor hadde også slått på stortrommen og kom med flott lilla prikkeskål, med rikelig med plass til godteri,



og matchende kopper til.

Når det regner på presten, så drypper det jammen litt på klokkeren og... Nevner bare i en bisetning at jeg har sans for tradisjoner og for å lage nye tradisjoner, så dette kunne blitt en fin ny tradisjon som jeg nok fort kunne vent meg til:-)

25 kommentarer:

  1. Så heldig du er!! Der var det mange godbiter ja!!! Klutene så kjempefine ut, kanskje jeg skal prøve meg på noen sånne... Sa du at de var heklet???

    Ha en fin dag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Heldige deg som har fått så flotte ting med polkadotter på! Er svak for det jeg...klutene er både flotte og ikke minst praktiske! Kjempe takk til deg for utrolig flotte bilder som kom i posten i dag, jeg er kjempe fornøyd!!! Pakke på vei til deg også....Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har fått!
    Nå får du kose deg med gavene på beste måte!
    Hm!

    SvarSlett
  4. Så artig at også mor får gaver, og så flotte :) Hjemmestrikkede kluter og håndklær e så fine! Kjempeflott gavetips til sånne som har "alt" :) Klem

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg. ;-) Og så er det jo en fin ting å bruke tid og tanke på dem man er glad i. Så heldig du er som har god venninne og snill mor. En veldignelse, er det. ;-)
    Flotte bilder og fint innlegg, jeg ble rent inspirert.

    Alt godt fra Eirin

    SvarSlett
  6. Gratulerer med vel overstått 2-årsdag!
    Dette hørtes ut som en flott tradisjon å føre videre:O)
    Hjemmestrikkede kluter er helmaks, og flott skål med kopper gjør seg;) Og stoffer, da gitt;)
    Hva pleier du å få når DU har bursdag, lurer nå jeg på;)
    Klemmings;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med overstått!
    Fine gaver.

    Goklem!

    SvarSlett
  8. Så flotte gaver du har fått! :) Det er koselig både å få og gi gaver.

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg synes faktisk det ser ut som det har regnet litt på klokkeren også. Kjempefine stoffer og lekre kluter. Må ta en nærmere titt på de, for jeg må ha noe utearbeid i tilfelle fint vær i påsken.

    Skålen og koppene trenger jeg vel ikke kommentere, men kjempekjekt at du likte de.

    Klem

    SvarSlett
  10. Så flotte gaver du fikk :) ja det er koselig å bli satt pris på. Her våres det litt for hver dag og dagen i dag har bare vært helt knall. SOL SOL ...det hjelper på et slitent vintersinn. Ha en flott uke. KLem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Den tradisjonen likte jeg også Barbro - så fine gaver:-)
    Ha en fin kveld vennen, klem Hege.

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye. Jeg synes at ungene sin bursdag er litt mor sin og. Vi har jo fødd de søte små. Så den tradisjonen tror jeg må innføres :)

    SvarSlett
  13. Så nydelige gaver du fikk da. Koselige prikkekopper.Godt at mor i huset ikke blir glemt.Du har nå stått på også da. Så masse kaker du laget.Jeg går bare å smugtitter på bildet mitt.Skal ta det med til innramming denne uken.Det er herlig.
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei du.
    Vel overstått helg.
    Så fine de klutene var da.
    Nydelig kjeramikk,hva heter de?
    har ikke sett de før.Kjempefine.
    Frøydis.

    SvarSlett
  15. For noen flotte kluter, skjønner godt at du ikke vil ta de i bruk enda...men med en kvalitets såpe som Durance da spørs det om det kan være et hint eller bare rett og slett ei venninne som har skjønt hva du liker. Skålen og koppen med prikker var jo også bare herlige...heldie du =))))) KLem

    SvarSlett
  16. Så fine gaver. Jeg likte også veldig godt den prikkete skåla og koppene :)

    SvarSlett
  17. Heisann Barbro,
    Så gøy for deg at også du ble satt pris på med gaver og oppmerksomhet fra din mor.
    Tenker at du pustet lettet ut da besøket var over og lille prinsen var kommet under dynen !!!
    Vel blåst!

    SvarSlett
  18. Hei.
    Kjekt med sånne overaskelser. Klutene såg veldig gode ut. Og skåla og koppene var stilig.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  19. Jeg er litt imot at søsken av små bursdagsbarn også skal ha gave, men tradisjoen med at modern skal få noen gaver.....Suverent! Likte spesielt den prikkete skåla. Og klutene ga meg en ide til garnslanking. Jeg har nemlig hatt en mini-ryddings i garnlageret her..

    SvarSlett
  20. Gratulerer med overstått!

    Så mye fint du har fått...
    Likte godt stoffene og prikkekoppene:)) Klem

    SvarSlett
  21. Jammen ble det mye flott til deg! Så kjekt med så fine kjøkkenkluter - synes du bør bruke dem ;)

    Ha en god kveld,

    klem

    SvarSlett
  22. He he, godt det blei litt på deg og. Flotte gaver,da!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så masse med overstått dag til minstemann!!! Hi, hi - ja jommen ble det ikke masse flott på deg også - uten at du hadde bursdag selv..?!

    Så kjedelig at du har problemer med bloggen. Angående kodene du får opp når du lager innleggene, kan du ha kommet bort i knappen for "rediger HTML"??? Jeg var iallfall bort i den problemstillingen for litt siden - fikk litt panikk, før jeg oppdaget at jeg hadde beveget meg bort fra "skriv" innlegg til "rediger HTML". Håper det ordner seg!

    Ha en herlig uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  24. Så göy att du fikk så mye fint du også, det er du värd :0)
    Har planlagt by besök og besök på banken på fredag så da håper jeg det fixer seg (undskyld att det har tatt så tid men jeg har ikke hatt så mye ork det siste)Håper du får en toppen dag! Stor klem fra meg.

    SvarSlett