mandag 18. januar 2010

Se, min Ellen Sandkjole....

Denne nydelige Ellen Sand kjolen er MIN!


Tenk, jeg har fått min egen designerkjole. En sånn har jeg drømt om lenge......Jeg er strålende fornøyd, Ellen! Kan nesten ikke vente til jeg får den. Kommer nok til å sove med den på de første dagene, tenker jeg.


Et vakkert hjerte pryder bærestykket.


Nydelig dekorsøm rundt ermene.


Enkel og stilren bakfra.


Og her den stilige Ellen Sand logoen.

Dette var virkelig innertier, Ellen! Tusen, tusen takk! For de av dere som ikke har vært innom nettbutikken til Ellen Sand, klikk her, og du kommer til en verden full av fristelser....Denne damen er bare SUPERDYKTIG!

24 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅ den er jo bare kjempefin!
    Ren og pen og enkel i snitt og detaljer.
    Likte veldig godt den pyntesømmen!
    Denne kommer du til å bli kjempeglad i, det er jeg sikker på!

    SvarSlett
  2. Fin kjole du får deg der ;) Du blir GARANTERT glad i den . Ang . kommentar hos på lette og kjappe strikkesokker ..2-3 kvelder har du strikket ferdig ett par. Vil du ha oppskrift så finner du det på Garnstudio.no. MASSE fint der . Hvis ikke finner så si fra skal jeg hjelpe deg ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole! Skal ta en titt innom den nettbutikken.

    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann Barbro!
    Ja den var fin og leste innlegget hennes med kjolen og det var jo en riktig Barbro-kjole så den måtte du jo bare ha:)
    Kjempesmart innlegg med bukseforlengelse! Smart å klippe ut motiv fra en body.
    Nattinatt

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar! Du er bare god, du:o)))
    Fir en flott kjole du har fått deg:o)!!! Den såg utrolig deilig ut. Takk for tips ang. nettbutikk - skal sjekke dette ut!
    Ha en nydelig tirsdag, Barbro!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  6. Såååååå fin - heldige du!!!
    Flotters dag til deg :o)

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg skulle først til å skrive "Åh, helt grå og enkel - helt passende til deg!" Men det ble jo litt feil. Kjolen er jo grå. Og enkel.Og lekker. Og nydelig. Dekorsømmen ble flott!
    Ha en flott dag! Krever bilde av deg med kjole!

    SvarSlett
  8. Ojojojoj!!!
    Utrolig lekker!
    Høyt på ønskelisten og kanskje et stykke opp på ting-jeg-en-gang-skal-sy-listen...
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  9. Så utrolig lekker!!!

    Kan godt forstå at du er både fornøyd og stolt!
    Skulle gjerne hatt en slik selv jeg, så jeg tror jeg må sjekke ut disse kjolene en dag.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så kjempefin kjole, ja, det blir nok en stor favoritt! Var inne på nettsiden hennes, og ble firstet, ja...!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig kjole!! Har sett på disse selv og har lyst på jeg også;)
    Denne kan du bruke til enhver anledning, bortimot.
    Kos deg videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Så nydelig kjole!
    Heldige du, nå må jeg innom nettbutikken og kikke.
    Ha en fin uke videre!
    Klem T :)

    SvarSlett
  13. Den ser deilig og myk ut. Liker den rene og enkle stilen. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  14. Barbro kjolen er nydelig! Helt i min smak (du og jeg virker ha veldig lik smak)nå blir du flott. Jeg skal bestille en kjole jeg og men vill gå ned litt mer före jeg gör det. Men den modellen du fikk blir det nok på meg også ;-)
    Tenk om vi alle blogg jentene du, jeg,Pia og Ellen kunne treffes noen gang og ha kolene på det hadde värt göy!
    Kvelds kos til deg vennen (og du det er ingen hast med bilde så ta det når du har tid og lyst)

    SvarSlett
  15. Kjempefin, Barbro! Skal bli gøy å se deg i den:-)

    SvarSlett
  16. En utrolig flott kjole. Jeg har sett fronten på Ellens blogg, men ikke de flotte detaljene.

    Snart får også jeg designerkjole, og da blir to av familiens hunkjønn fine.

    Ikke sov med den på. Vi går heller ut og spiser middag sammen (jeg spanderer).

    Klem

    SvarSlett
  17. Åååå den kjolen likte jeg.. Skikkelig stilig.. Var innom siden hennes og viste min kjære noen av kjolene og han likte de han også. Kanskje det blir en kjole på meg også.. Ta kjolen på deg og kom innom oss en dag <3
    Klem

    SvarSlett
  18. Ja, jeg skal jo egentlig ikke klage, men det er nå rart med det...Borte bra, men hjemme best.

    Ha en fin kveld, vennen!

    SvarSlett
  19. Den var riktig lekker. Kanskje vi får se når fruen har fått på seg stasen :)

    SvarSlett
  20. Hei min venn! Den kjolen var kjempefin, du kommer til å skinne i den ;)) Jeg fikk meg også en spesiallaget kjole av en dyktig syerske her forleden, kansje jeg sko blogge litt om den =)) Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  21. Kanonfin kjole. Heldiggris! Men ikke sov for lenge i den:-). Har vært innom nettbutikken. Kjempefine klær. Takk for tipset. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  22. Super-fin! Gratulerer!
    Skulle gjerne hatt et bilde med DEG inni kjolen da :)))
    Klem, Lillian ;)

    SvarSlett
  23. sykt kule kjoler!!!!
    Den var nydelig <3

    SvarSlett