onsdag 17. august 2011

Give away og uteplass

Har du lyst til å lære å lage perfekte cupcakes og bli nabolagets ukronede cupcakedronning? For ikke å snakke om å lære å lage sexy sjokoladecupcakes som du kan overraske din kjære med på sengen. Eller hva med å få oppskriften til de berømte cupcakene med silkemyk vaniljesmak fra Magnolia Bakery i New York, kjent fra Sex og singelliv? Dette og mere til finner du i boken Cupcakes - lag dem selv.


Kunne du tenke deg et eksemplar av boken, legger du igjen en kommentar under, og så trekker jeg en vinner på fredag:-)


Ellers er terrassen vår med i kåringen av Vestlandets triveligste uteplass, og et av de innsendte bildene er med i dagens Boligavis i Bergens Tidende. 


Det blir neppe noen pallplassering - de fire andre publiserte bidragene er utrolig flotte med svømmebasseng og greier - men morsomt å være med og få bildet sitt på trykk likevel:-)








64 kommentarer:

  1. åh ja jeg vil gjerne være med :) forøvrig syns jeg det er på sin plass at du får oppmerksomhet for uteplassen for den syns jeg er fantastisk koselig!

    SvarSlett
  2. Jeg blir med!! Kunne jo tenke seg at Gubben likte å få en sexy cupcakea på sengekanten, hva vet jeg!!!! Stort sett så er det jeg som liker kaffe på senga!!!!! Med noe attåt!!! Klem zGrethe

    SvarSlett
  3. Hvem trenger vel svømmebasseng! (har ikke sett de andre finalistene, men jeg synes nå din uteplass ser lekker ut! Skulle gjerne vært i hageselskap hos dere, og da hadde jeg med glede nøyet meg med å bade i vannsprederen.

    Jeg er på utkikk etter cupcakesoppskrifter nå ettersom dåpen min minsten nærmer seg! Så den boka skulle jeg gjerne hatt :)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Basseng eller ikke basseng, uteplassen deres var fin lell den ;)

    SvarSlett
  5. Tenk å lære seg å bake slike drømmecupcakes! Ja takk! Og den uteplassen din er bare såå inspirerende!!=)) lykke til!

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med i trekningen! :)
    Så koselig utepolass du har! Lekkert.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei og god sensommer. Dere har en kjempefin uteplass. Så hvorfor ikke deres?? Og ja jeg blir gjerne med på trekningen om den boka. :) Klem Merethe

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med :-D
    Og ikke minst for en en fantastisk flott uteplass!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Ja takk, vil gjerne bli cupcakesdronning! Og vil gjerne gi bakeprinsessen i huset litt cupcakesinspirasjon ;-). Så jeg er med!

    PS: Digger den kule senga og det überstilige sengeteppet under her! Synes senga var et kupp til 300,-, og må nok si meg enig med nordlendingen din her! Dessuten passet jo sengeteppet som hånd i hanske! Kanskje det var meant-to-be? ;-)

    :-)

    SvarSlett
  10. Så utrolig gøy å være med i den kåringa. For en premie etter å ha jobba hardt med uteplassen. Artig.

    SvarSlett
  11. Ja jeg kunne gjerne tenkt meg å kunne lage slike fine cup-cakes. Har kjøpt kakestativ så det er bare kakene som mangler.
    Jeg synnest dessuten at uteplassen din var fantastisk, tenk å ha en slik dukkestue så nærmt der de voksne er. Basseng har vel de færreste av oss, tenger det gjør vil heller ikke for å ha det koselig sammen.

    klem fra monica

    SvarSlett
  12. Dette har jeg absolutt lyst til å være med på. Og basseng er ikke nødvendigvis koseligere :-)

    Jane EA

    SvarSlett
  13. Vil da rigtig gerne deltage her :-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlett
  14. Så moro!!! Jeg blir gjerne med i trekningen, og krysser fingrene!!!!

    Gleder meg til å følge den fine bloggen din videre!!!

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  15. Oi, den boka har eg lyst på ja.
    Ikkje at eg er ein storbakar, men kven veit
    kva eg kan finne på med ein sånn fin inspirasjon. :)

    SvarSlett
  16. Så gøy å være med i den kåringen da.Gratulerer med den, heier på deg...
    Vil gjerne være med i give away ,fristet med den boken!!
    Klem Linn med bloggen "Arlensboble"

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med på trekningen, elsker cupcakes! Ønsker deg en fortsatt fin kveld :-)

    SvarSlett
  18. Hadde vært kjekt med nye oppskrifter ;o)

    Lykke til i kåringen. Veldig koselig uteplass :o)

    SvarSlett
  19. Herlig uteplass!
    Vil gjerne være med på trekningen! ;)

    KLEM

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med:)
    Likte uteplassen din godt!!

    SvarSlett
  21. Holy macaroni for en fin bok, jeg er med;) KLem Wilhelmine

    SvarSlett
  22. Vil VELDIG gjerne bli CupCake-dronning!! Høres ut som en fin tittel, det ;)

    Uteplassen deres er fantastisk fin- svømmebasseng er for pyser ;)

    SvarSlett
  23. Den boken skal jeg nok finne en plass til på kjøkkenet mitt ja....

    Fin torsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  24. Den boken kan jeg tenke meg ja. Huset på terrassen ble veldig flott. Ha en super dag

    SvarSlett
  25. Denne blir jeg me enn gjerne med på
    Jeg fikk akkurat tak i billig cupcakesativ til 23 muffins, til 98 kr på mandag, men er dessverre ikke helt i form til baking om dagen. Så toroposene ligger i skapet så lenge... Ja nettopp, så god er jeg på disse kakene.. at jeg har toroposer klare i skapet.. hihi. Så du skjønner sikkert at jeg krysser fingrene for å vinne denne
    Klem

    SvarSlett
  26. Hei, så gøy! For meg som er på muffinsstadiet, enda - så hadde en slik bok virkelig vært noe!
    Klem

    SvarSlett
  27. heisann jeg vil veldig gjerne være med på din jeg:) dette var jo en veldig bra giv away hehe:) så kjekt at dere er med i kårligen da!! men den uteplassen er jo kjempe flott!!! Ha en strålende dag i solen!

    SvarSlett
  28. den der kan nok få plass i flere hjerter i heimen ja

    SvarSlett
  29. Åå, for en flott bok! - jeg blir med!

    Dere har en utrolig innbydende uteplass - tror det blir pallplass på dere ;)

    SvarSlett
  30. Uteplassen din fortjener å være med i kåringen, og den fortjener også mange, mange stemmer. Den er kjempefin!

    Når det gjelder baking. I suck :) Men det kan gå bra hvis jeg følger oppskrifter slavisk (det skjærer seg noen ganger selv med oppskrift nemlig..). Kan gjerne prøve meg på sånne fænsy køppkeiks jeg :)
    Ha en finfin torsdag!

    SvarSlett
  31. Wow,den boka skulle jeg likt å hatt;)
    Dere har fått en utrolig fin uteplass,til å være stolt av,så jeg ønsker dere lykke til i konkuransen!
    Ha en fin dag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  32. Jeg vinner med glede den boken der, jeg!! : )

    Grattis ellers med nominasjon i BT. Artig! Uteplassen deres er kjempefin!

    KLEM!

    SvarSlett
  33. Vert gjerne med på trekninga eg og:-)
    Så kjekt at de får oppmerksomhet for den flotte uteplassen dykkar :-)

    SvarSlett
  34. Jeg er gjerne med i trekningen. Dette er ei bok jeg virkelig ønsker meg :0)
    Synes dere har en kjempe flott uteplass jeg. Morsomt å bli med i kåringen da og få bildene sine på trykk.

    Ønsker deg en kjempe flott dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  35. Hei !

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :-)

    Ha en fin dag !

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  36. me love cupcakes og er mer enn gjerne med i trekningen. Uteområdet deres er blitt så utrolig flott, lykke til i konkurransen. klem Helen

    SvarSlett
  37. Jeg vil være med på trekning! Herlig blogg og flotte bilder :-)

    SvarSlett
  38. Åh, jeg er kjempeklar for å bli gatas cupcake-dronning, så jeg er mer enn gjerne med i trekningen :) Klem fra Hanne

    SvarSlett
  39. dere har jo virkelig stått på og fått uteplassen deres kjempefin i løpet av sommer, hipp hurra for dere!
    boken hadde passet bra her hos oss ;)

    SvarSlett
  40. Oj, med alle disse kommentarene er jo sjansen for å vinne minimal! Men jeg prøver likevel - klart jeg gjerne vil vinne den!!! Jeg skal jo ut i permisjon om 4 måneder, og må jo øve meg på å bli cupcakedronning til alle barseltreffene ;)

    SvarSlett
  41. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen!!

    Og gratulerer med nominasjonen, vel fortjent!
    Når kommer bilde i avisen da? I morgen?

    Ha en finfin dag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  42. Gratulerer så masse med nominasjonen! Dere har jo virkelig skapt en utrolig flott uteplass med god atmosfære, så det er jo vel fortjent!

    Og, ja, cupcakes er aldri feil, så jeg trekker gjerne et lodd!

    Klemmer, Frans

    SvarSlett
  43. Så artig at du har fått bildet ditt i Boligavisa. Pyttsann, hva skal man med basseng. Hvor koselig er det, lissom???
    Utrolig nydelig lappeteppe til lillebror lenger nede her. Flott arv.
    Ellen :)

    SvarSlett
  44. Jeg blir med;)
    Og gratulerer som finalist!!
    Uteplassen deres er bare helt herlig ♥
    Lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett
  45. Jaaa..den har jeg lyst på:-D blir med.. Dere har kjempe fin uteplass forresten..

    SvarSlett
  46. Så spennende å være med i en slik kåring - og uteplassen deres var veldig fin og innbydende.

    Kunne godt tenke meg å få bedre sving på cupcakes ja, og vil gjerne være med i trekning.

    SvarSlett
  47. Vinne denne vil vel alle? Vinner gjerne jeg

    SvarSlett
  48. Heisann!

    Må bare si den uteplassen er lekker!!! Ønsker meg også en fin uteplass! :o) God helg!

    SvarSlett
  49. Gratulerer! Du fikk siste bud på kjolen :) Når du skal betale følger du den vanlige instruksen i butikken.
    Ellen :)

    SvarSlett
  50. Snakk om å komme hjem fra ferie i rett tid da ;-) Blir gjerne med på giveaway jeg :-D Krysser fingrene for pallplassering :-))

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  51. Gratulerer, så kjekt å være med på en slik kåring!
    Vel fortjent spør du meg =)
    Jeg er selvsagt med på giveaway...

    SvarSlett
  52. Skjønner godt at dere er nominert! :) Kjempeflott uteplass dere har.

    Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    Klem Charlott

    SvarSlett
  53. Finfin premie, vil gjerne ha oppskriftsbok! :-)
    Vil også gjerne ha hus & hage, men får drømme meg vekk i din i mens jeg venter på bedre tider!
    Mvh Helene

    SvarSlett
  54. Hei!
    Blir gjerne med på trekningen :) Fikk igrunn lyst på den boka ;)

    Og FOR en herlig uteplass!!!
    Lykke til!

    Klem Anette

    SvarSlett
  55. Er det noe sted man kan gå inn og stemme? Uasett, artig med nominering - dere har jo fått det flott!
    Og ja, jeg er gjerne med på cupcakegiveaway.

    SvarSlett
  56. Åh, den boken ønsker jeg meg sånn! Håper jeg blir den heldige :-)

    SvarSlett
  57. Nabolagets ukronede cupcakedronning? Jepp, det høres ut som noe for meg!

    SvarSlett
  58. Klart jeg vil bli Cupcakedronninga:) herlig giveaway:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  59. Kul bok, jeg er med!

    Klem Kirsti Berge

    SvarSlett
  60. jeg er kanskje litt seint ute, men eg freistar!
    Ha en riktig god helg!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  61. Regner med jeg er for sent ute, men blir med om det går:)

    SvarSlett