tirsdag 26. januar 2010

Lykkedag

Helt ute av det blå, dumpet det ned en liten pakke i postkassen min i dag. Med svenske frimerker. Skjønne Rachel, med den koselige bloggen "Livet och skapandet", hadde sendt MEG en overraskelsespakke. Inni pakken lå en nydelig hvit pose med blonder og vakkert motiv. Akkurat sånn som jeg elsker! Med gaven fulgte også et utrolig vakkert og rørende brev. Men det blir litt for personlig å dele her på bloggen, så det holder jeg for meg selv...



TUSEN, TUSEN TAKK, snille Rachel! Jeg er helt overveldet både over den flotte gaven, og over de fine ordene! Jeg ble virkelig rørt til tårer... Og posen skal jeg henge et sted hvor jeg ofte kan se den og tenke på deg:-)

Som om ikke dette var nok, så fikk jeg endelig hentet kjolen fra Ellen på posten i dag. Og den var om mulig enda flottere i virkeligheten enn på bildene. Så tusen takk til deg og, Ellen! Denne kommer til å bli MYE brukt. Og jeg kunne jo ikke være noe dårligere enn Pia og Berit, som så velvillig har posert i sine Ellen Sand-kjoler, så her kommer et bilde av kjolen og meg og....



Ha en fin kveld!

32 kommentarer:

  1. Så flott du ble i kjolen.Snittet passer deg akkurat.Den får du nok mye glede av.
    Fun kveld til deg

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du er fornøyd med dagen og har du også all grunn til!

    Du var kjempefin i kjolen og jeg er så misunnelig på deg/den! Skulle gjerne ha hatt en slik kjole, men jeg tror jeg må betale litt ned på kortet mitt før jeg shopper mer. Så jeg venter i spenning til neste kolleksjon kommer, satser på at jeg finner en like fin kjole da.

    Ha en strålende fin kveld og nyt resten av denne dagen!

    Stor, stor klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Kjolen var lekker, og du kledde den såå godt! Skikkelig fin fasong på kjolen som jeg liker odt, og den kan brukes i alle anledninger, synes jeg;)
    Ha en god kveld og klem;)

    SvarSlett
  4. Du ser fantastisk ut i kjolen. Feiende flott!! I dag begynte jeg på en naturhvit Barbro-kjole med grå detaljer. Denne modellen blir nemlig hetende Barbro-kjolen :)
    Og for et nydelig hår du har. Nå fikk jeg enda mer lyst på langt hår igjen. Kanskje jeg må ty til sånn "lime-på-hår"? :)

    SvarSlett
  5. Så fin du er i kjolen den er super läcker og så koselig og få se deg :o)
    Koselig att du likte posen, det er göy og kunne åveraske litt. Gode venner ska oppmuntres syntes jeg.
    God natt så hörs vi i morra, klem klem :o)

    SvarSlett
  6. Kjære Barbro!
    Så kjempefin du ble i den kjolen!!
    Nydelig!
    Og så hyggelig med overraskelsespakke ❥
    Nydelig den også!
    Og tusen takk for hyggelige ord hos meg, og så kost du vil følge!
    Vi blogges :)
    Ønsker deg en herlig kveld!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Vet ikke hva jeg skal si først? Kjempesnilt gjort av Rachel! Men det er noe ved deg, Barbro, som gjør at folk vil være hyggelige! Så det så!
    Og så feiende flott du var med kjolen! Sikkert uten også, men altså kjolen var flott!

    SvarSlett
  8. Du er LEKKER SMEKKER i kjolem,Barbro og ser like pen og fin ut som du virker!! Nydleig kjole!! Innlegget ditt under er også så vakkert,har vasket med lavendel i dag jeg og...
    klem/guttemamma(er visst ikke logget på..)

    SvarSlett
  9. Så gøy med overraskelse i posten! :) Kjempefin pose!

    Kjolen sitter jo som et skudd! Kjempefin! :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Kjekt med snail-mail, og sånn en flott gave da. Du fortjente den sikker kan jeg tenke meg;)Og kjolen var jo bare knall, og passet deg perfekt. Og jeg er i likher med Ellen misunnelig på DET håret da...den som bare hadde....;)
    Klem Randi

    SvarSlett
  11. så heldig du var,så skjønn en pose hun hadde laget til deg,hun er en nydelig jente,
    å så fin du er i kjolen,den var nydelig,å hjerter får en ikke for mye av.
    koselig med sånne dager.
    ha en nydelig kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  12. Velkommen etter skjønne Barbro med kjole fra ELLEN:!!
    Jeg er bare SÅ fornøyd med min.
    Du er bare kjempeflott i den, gleder meg til å se deg på Galleri Skjold iført designkjolen din.
    Klem og knip fra her i provinsen.

    SvarSlett
  13. Så koselig overraskelse du fikk i posten :)

    Og du var nydelig i kjolen! Den var lekker. Veldig fint snitt på den. Har lenge hatt lyst på en slik type kjole, men har enda ikke vært på mønsterjakt.

    SvarSlett
  14. Så koselig med en slik overraskelse! Det var en fin pose du fikk.

    Og kjolen er flott på deg ;)

    SvarSlett
  15. Du var nydelig, Barbro:-) Den passet perfekt til deg.. Skjønner at det er din lykkedag i dag;-)
    Snille Rachel..

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  16. Så koselig med overraskelse, brev OG kjole i posten! Og du var superskjønn i den!♥ Klem H

    SvarSlett
  17. Det var en aldeles nydelig kjole. Kjempefin. Kos deg med den! Og så flott gjort av Rachel. Kjempetopp å få sånne overraskelser av og til.

    SvarSlett
  18. Du ble både fin og fjong i den kjolen!
    Tenk, jeg tør ikke bruke kjoler...

    SvarSlett
  19. Så fin du var i ny kjole! Den satt jo som et skudd!
    Så heldig du var som fikk sånn fin overraskelse i posten også. Man lever lenge på slikt :)

    <3

    SvarSlett
  20. Så koselig med overraskelse i posten. Og ang. kjolen, jeg hadde plystret om jeg kunne - STILIG!

    SvarSlett
  21. Å, det var en nydelig kjole! En slik har jeg også veldig lyst på. Du var kjempefin i den!

    SvarSlett
  22. Kjempe fin kjole.Kanskje jeg skulle ønske meg en slik.Heldig er du som fikk pakke i posten.

    Klem

    SvarSlett
  23. Først vil jeg bare si: Om noen fortjener en slik overraskelses-gave,så må det være deg(du er jo så snill selv!):-)
    Kjolen satt som et skudd - og jenta(du!) var vakker "live";-)Så kjekt å se hele deg:-)
    Ha en fin,fin dag vennen!
    Klem,Hege.
    PS!NÅ har jeg vært i boden og gravd ut symaskinen!,
    - så får vi se om jeg får litt tid en dag...!

    SvarSlett
  24. Så fiiiiin!!! Og så kjekt å se et bilde til av deg!! Kjolen var du kjempeflott i.
    Og superkoselig med overraskelser i posten - slikt blir man glad av!!
    Ha en kreativ dag! Klem!

    SvarSlett
  25. Så flott kjole ja!!! Skjønner godt du er fornøyd med den;) Og så gøy å se hvem Barbro er også;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  26. Heldige du !!

    Blir litt misunnelig på deg som er hjemme og koser deg med barna dine, skulle gjerne ha byttet på en dag som dette.

    Jeg prøver å gå foran som et godt eksempel, så jeg har sagt opp parkeringsplassen. Så nå må jeg ta bussen i all slags vært. I dag har pappa bursdag, så da blir det middag på Landås.

    Ha en fin dag, vennen, og kos deg litt for meg også.

    Puss & kram

    SvarSlett
  27. Hei Barbro! Fant den flotte bloggen i dag. Du verden så mye nydelig du lager. Nå har jeg sittet i 20 minutter bare kost meg meg de skjønne tekstilbildene dine.
    Jeg kommer gjerne igjen hos deg, neste gang som følger. Jeg blir også glad for besøk tilbake!

    Ønsker deg en glad dag!

    Hilsen fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  28. Ja, dette var dagen sin det!!! Så utrolig koselig å få en liten overraskelse pakke i posten - og såååååååååå fin da! Kjolen du har kjøpt deg er helt nydelig, og det var jommen jenta som bærer den også - så fint bilde av deg :o) Kjolen minner om min nyinnkjøpte Tulip&Tatamo kjole, og den har jeg bare blitt så utrolig glad i.

    Ha en strålende dag gode du!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  29. Så koseleg å få ein overraskelse i posten,
    og så fin:)))
    Kjolen din var knallflott, og du er likeså:)))
    Kjekt å få sjå deg også.

    Ha ein fin og god kveld.
    Smil H

    SvarSlett
  30. Heisan..

    Så koselig å få en sånn overraskelse i poste, posen var kjempesøt! Og det var jo du i kjolen din også! Klemmer fra meg

    SvarSlett
  31. ÅÅÅåååååååå.....SÅ vakker !!!!!

    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  32. Både posen og kjolen var nydelige. Du er jo rene modellen jo...

    SvarSlett