lørdag 23. januar 2010

Randis kjole med dekor fra meg



Skjønne scrappe-Randi bestilte nylig et lite prinsessebilde fra meg som hun skulle bruke som dekor på en kjole hun skulle sy seg. I går dukket bilde av kjolen opp på bloggrullen, og siden jeg ikke så prinsessebildet mitt på bærestykket, så tenkte jeg at Randi kanskje ikke hadde vært så fornøyd med bildet likevel...


Men så så jeg det - bildet var festet nede på kjolen istedet. Noe som egentlig var vel så fint.



Kjolen din var ihvertfall knallstilig, Randi! Herlige farger, og utrolig flott fasong. Og du kledde den fantastisk godt! Nå er nå Randi en feiende flott dame, og jeg mistenker at hun nok hadde sett flott ut i en melsekk og... Det er noen som bare har det lille ekstra:-)

Ha en fin søndag!

32 kommentarer:

  1. Ja, kjolen var kjempefin og dette er jo strålende reklame for deg, vennen!!!

    Det er vel ikke lenge før du kommer med din egen kolleksjon tenker jeg, for jeg har inntrykk av at ingenting er en hindring for deg!!!

    Stor klem og god søndag!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk og jeg sier som Sissel over,sett i gang med egen kolleksjon og skynd deg før noen stjeler ideen din!!
    Ha en fin dag,Barbro!!
    klem

    SvarSlett
  3. Flott kjole, nydelig bånd på skjørtet. Jeg liker det prinsessebildet sååå godt! :)

    SvarSlett
  4. JA denne var lekker. bare å ta opp bestilling med en gang. Personlig så liker jeg slike bilder nederst på en arm xempel.. eller bak på skuldera, nesten som en tatovering:) ler .. :) Uansett var dette en helt unik kjole... å settes opp på min ønskeliste Pronto:)

    SvarSlett
  5. Måtte inn til Randi og titte på kjolen hennes. Den ble flott! Og det prinsessebildet er jo skjønt, da!

    SvarSlett
  6. Bildet ditt passet jo veldig godt på kjolen da, men jeg tror jeg hadde plassert den nydelige bildet litt mer sentralt, som MIDT FORAN! :-) Men det var fint uansett da!

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. Ljuvlig prinsessa! Jag älskar dina textila bilder, man blir så himla glad av dem!

    SvarSlett
  8. Passet supert med bildet på den flotte kjolen!
    Flink dere har vært! Godt team, må jeg si;)
    Fin søndag til deg og klem;)

    SvarSlett
  9. Så fint det ble med det søte bildet ditt nede på kjolen! Ha en god søndag, klem :)

    SvarSlett
  10. Kjempeflott broderi liker de veldig godt.
    Du er flink. kjolen var også flott.Skal på shopping i morgen for å kjøpe stoff til kjole.
    Ha en fin søndag.

    klem

    SvarSlett
  11. Kjempefin kjole, og broderiet var prikken over i`en:-)
    TO flinke damer!
    Ha en fin søndag Barbro, klem Hege.

    SvarSlett
  12. Wow. Flott bilde, flott kjole og flott dame ;)
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  13. Tusen takk for fine smigrende ord Barbro hi hi;)

    SvarSlett
  14. Kjempefin kjole :-) Å så fantastisk morro å se ditt design på den. Syns det er så mange og flotte kreative sjeler her inne!

    :-)

    SvarSlett
  15. Nydelig kjole, og bildet ditt var ekstra vakkert i fargene. Fint nesten uansett hvor det er plassert, selv om jeg kanskje ville hatt det på bærestykket.

    SvarSlett
  16. Dette var jo en skikkelig innertier!!!

    Kanskje jeg skal bestille meg et par sånne bilder for å fikse opp garderoben. Kjempegod ide.

    Klem

    SvarSlett
  17. Kjempefin kjole! Du burde gjøre som noen over her sier, sette i gang med egen kolleksjon! :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Utrolig flott kjole, og i samme stil som jeg akkurat har kjøpt meg hos Tulip & Tatamo. Å bruke et av dine bilder på kjolen var genialt og kjempeflott - snakk om å lage seg en kjole som er helt unik!!!

    Ønsker deg en fin søndag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  19. Helt genialt, min venn! Nydelig kjole og enda nydeligere bilde fra deg:o) Jeg er bare betatt av bildene du lager! Så herlige de er!
    Ha en flott søndagskveld.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  20. Prinsessebildet er flott, og kjolen ble finere med det sydd på!
    Du, dialekter:
    Du skrev: belite seg = gi seg.
    Merete fra Bergen skrev: eg belitar meg ikkje = jeg går ikke med på det.
    Kan "belite" brukes på begge måter?

    SvarSlett
  21. Vi har ikke mange akebakker i hagen vår, så nå ble jeg litt misunnelig på deg. Og ja, aking er god trim det. Har fått arvet en trimsykkel, så planen er å ta en økt på en i kveld.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Kjøkkenkluter til pynt? Ingen dum ide det nei!!

    SvarSlett
  22. Så utrolig fint det var!!!:o))) Lag din egen kolleksjon, og du har din første kunde hos meg, hihi. KNALLFINT var det!!
    Så flink du er.. imponerende!

    Tusen takk for hilsen hos meg, det satt jeg pris på.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  23. - og prinsessebildet gjorde heile kjolen! Det vart prikken over ien og passa perfekt!!
    God søndagskveld og ha ei fin veke i vente:0)

    SvarSlett
  24. nesten for gale å sette et så fint bilde på en kjole.
    Klem

    SvarSlett
  25. Bilde ble nydelig på kjolen! Håper dere hade det kos ute i akebakken i dag. Här har det värt lite kreativitet de siste dagene men det kommer nok snart i gang igjen. God natt og sov godt vennen!

    SvarSlett
  26. Så moro med bildet sitt på en annen sin kjole da! Og veldig fint med det nede på kanten. Bildet var kjempefint.

    Klem!

    SvarSlett
  27. Hei!
    Du skjønner, jeg har en sønn som heter Steinar, men jeg syns det var rart at han hadde greie på bergensdialekter! Men hvem andre Steinar, han hadde jo skrevet Klem på slutten! Ja, ja, bra du oppklarte det!

    SvarSlett
  28. Kjolen ble råstilig. Og bildet ditt ble prikken over i'en....

    SvarSlett
  29. Oj så tøft :) Den hadde jeg tatt "patent" på , hehe.

    Ha en fin uke ;)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  30. WOW,så flott den ble......tror jammen dere må bli et kjoleteam,og ta bestillinger !!!! Hadde gjerne iført meg en slik,ja.....!!! Når det gjelder NKI,så tror jeg jeg brukte litt over tre år........ikke gjort i en fart,det der,nei !!! Men morsomt var det,selv om det var utrolig mye jobb :) Mye mer enn man får opplyst på infomøtet,i forkant.....!! - ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  31. Hei:) Flott kjole.. Bildet ditt ble en fin detalj på kjolen;) Du er flink og kreativ:)
    Ligger en velfortjent award til deg inne hos meg! Klem

    SvarSlett
  32. Så stilig kjole, og bildet ditt ble kronen på verket!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem T

    SvarSlett