fredag 8. januar 2010

Resirkulert fugl



Nettet har vært nede halvannet døgn her i huset, slik at bloggen ikke har vært oppdatert på et par dager. Hvilket førte til en bekymret telefon fra min mor som lurte på om jeg var SYK - siden det var stillstand på bloggen??? Neida, jeg er ikke syk, bare offer for teknisk svikt. Så dette blir bare et kort innlegg for å gi et livstegn, for å unngå flere bekymringstelefoner:-)


Har laget en liten kjole i vårlige farger hvor jeg har brukt en fugl som var på en av min datters kjoler, som hun har vokst fra. Så da ble det en resirkulert fugl - resirkulering er viktig.... Og veldig trendy. Dessuten er kjolen god og varm siden den er i ullfilt, og det kan jo være ganske greit i disse kuldetider.

Ha en fortsatt fin fredag i kulden!

16 kommentarer:

  1. Begynte også å lure, siden det var så stille på bloggen, men jeg traff deg jo i går, så jeg visste jo at du ikke var syk. Var mer bekymret over om du hadde frosset fast et sted;-)

    Så fin kjolen var. Minner ikke veldig om resirkulering. Likte at fuglen var sydd direkte på kjolestoffet.

    En fin kveld til deg og dine:-)
    Klem, Randi...

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole !, og deilige blonder :D Sikkert dyre de der..he he..eh. Kanskje ikke morsomt lenger :D
    Det var godt å høre livstegn, det var nummeret før etterlysning. Trodde det kanskje var blitt hjemmesnekret stillas istedet for teleskopstang.
    God helg ! Tenker du gleder deg til i morgen. Klem klem.

    SvarSlett
  3. Heia Barbro.,
    Godt du er "oppe og går igjen," ble litt bekymret jeg og.
    Kjempesøt kjole, tenker det er flere som kan tenke seg den til en liten prinsesse.
    God helg i kulden og lykke til med Award.

    SvarSlett
  4. Fin kjole, så bra at du fikk brukt fuglen igjen, den er jo så søt!

    Ikke rart mammaen din ble bekymret da hun ikke hørte noe fra deg, du blogger jo daglig :) Jeg prøver å gå litt ned på bloggefrekvensen framover. Jeg har nesten skrevet et innlegg hver dag, og det synes jeg egentlig er litt for mye ;)

    Takk for svar på spørsmålet mitt! Tenkte meg noe slikt, utfra tegningene!

    Kunne du forresten hatt lyst til å møte meg en gang når det passer slik, ikke bare på bloggen altså, men på ordentlig?

    Ha en fin kveld og helg!

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole - minner litt om Henny sin!
    Ja, jeg blei nesten bekymra da det ikke kom noe fra deg i går.Så du må bare kjøre på med nye innlegg!
    Vet at du har oppdaga "awarden" - en liten ekstra oppmerksomhet til deg!
    He he, så du hadde ikke tenkt at jeg hadde det yrket - hva hadde du trodd? Kirketjener? Forsvarsadvokat?
    Ha en super fredagskveld!

    SvarSlett
  6. Hei hei.
    Nydeleg kjole og nydeleg fugl:)
    God helg til deg og dine.
    Smil H

    SvarSlett
  7. Skjønn kjole og eventyrlig fugl!
    Deilige farger, fikk litt vårfornemmelser jeg nå. Og det er bra når det er 35 minus ute!!

    Du? Kan du tipse meg om hvor du kjøper ullfilt? Og om du er fornøyd med kvaliteten og slikt.

    God fredagskveld til deg og dine!

    SvarSlett
  8. Uff da. Skrivefeil... Det er ikke 35 minus her, bare 25.
    Kaldt nok det altså!

    SvarSlett
  9. Heia!
    Det var en utrolig søt kjole, det er bra ting kan brukes på nytt,for en slik fin fugl kan ikke gjemmes eller glemmes bort:)
    God helg.

    SvarSlett
  10. Du er bare sååååå utrolig flink, Barbro! Jeg elsker bildene dine og dine flotte kreasjoner. Du er utrolig flink å sette sammen farger-får masse inspirasjon fra deg!
    Det ligger en liten overraskelse til deg inne i bloggen min:o)
    Ta den om du vil-det er helt frivillig:o)))
    Ha en flott helg, min venn!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Innom og hilser på og er utrolig imponert over de flotte tekstilbildene dine!Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  12. SÅ skjønn Barbro - skulle gjerne hatt en sy-kveld sammen m/ deg!
    Får vel maskina opp igjen iløpet av året,sukk;-)
    Har hatt problem m / nettet selv ,så jeg er vant med det!
    Riktig god helg, klem Hege.

    SvarSlett
  13. Hei vennen!

    Kjempefin kjole! Du er så flink!
    Kan du lage en i XL eller?

    Godt å ha deg tilbake på nettet, har jo blitt så glad i bloggen din!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. For en yndig kjole. Jeg holder også på med en slik liten kjole til mitt tantebarn. Regner med at den blir ferdig i morgen.

    SvarSlett
  15. Du er så flink! Kjolen er bare bedårende, og skissene på forrige innlegg vakre.
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  16. Så flink du er....jeg digger stilen din. Å jeg elsker at noen resirkulerer og gjenbruker ting.

    Du har en flott blogg det er morro å følge med på!

    Klem!

    SvarSlett