tirsdag 19. januar 2010

Englebarn

Etter en ettermiddag med svært mange kreative og "artige" påfunn fra husets små englebasser, nyter nå mor at roen endelig har senket seg i heimen. Og joda, mamma synes faktisk at den hjemmelagde vippehusken av en avsagd gulvlist lagt over en sekk full av klær var både kreativ og morsom. Den innendørs skøytegåingen, og forsøket på å gå på skøyter hjem fra barnehagen vakte nok ikke like stor begeistring......

Men alt det er glemt nå når englebarna endelig sover. Og da passer det jo bra å avslutte med å vise et englebarnbilde laget i dag.


Nå skal imidlertid mor slenge beina på bordet og kose seg med tv-titting:-)

21 kommentarer:

  1. Lov å si det vel...?? Du,den kjolen din er bare utrolig fin,nydlelig snitt-skjønner godt at du er glad for den!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Du lager noen utrolig fine bilder!
    Og englebarna er nok vakre og uskyldige der de ligger;)

    Ha en fin morgendag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Nydelig fint bilde!! Er så misunnelig på de evnene dine! Kunne gått tenkt meg en liten opplæring en vakker dag... hvordan går du frem, hva gjør du først og sist??

    Stor klem fra globetrotteren...

    SvarSlett
  4. Engler.., har det også livat!!
    Nydelig kjole,sukk:-)
    Ha en fin(rolig ) kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Nydelig fint bilde. Jeg misunner deg som kan være hjemme å være kreativ. Jeg har vært hjemme i mange år,men jobber nå 80%. Nyter den dagen som er fri dag.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig det var!!
    Syns jeg ser dine skjønne små på den hjemmelagede vippehuska. Minner meg om da vi laget rutsjebane i etasjesenga med madrassen!!

    Ha en god natt!! Klem! ♥

    SvarSlett
  7. Jeg er aldeles forelsket i disse bildene dine. dette var også sååå fint.
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde, helt utrolig fint. Så mange nydelige detaljer. :)

    SvarSlett
  9. Det engelbildet var utrolig flott!!!
    Kan bare ikke forstå at du lager det med stoff, symaskin og dine to hender...!
    Morsom historie om kreative barn :-)

    SvarSlett
  10. Du lager fantastiske bilder!! Blir helt målløs jeg!!
    Kjolen du har snopt deg var lekker ;o) Må titte inn på linken og se...
    Ha en fin dag. J.

    SvarSlett
  11. Så flott det er! :) Du er kjempeflink! Hihi...kan se for meg de to barna på den "hjemmesnekrede" vippehuska...

    Ønsker deg en fin og kreativ dag! :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde, Barbro!
    Mine barn er gudskjelov ikke kreative, de sitter for det mest stumt og stille på et mørkt rom. Deilig, for da får mor slappa av.
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  13. Ha ha. Godt å høre at flere har det travelt. Det trøster litt... Nydelig bilde. Det såg veldig gøy ut å lage. Håper du får en roligere dag i dag:-) Lykke til.

    SvarSlett
  14. Kjempe fint bilde:) nydelige farger og detaljer:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  15. Jeg er også betatt av engelen din! Den er veldig fin!

    SvarSlett
  16. Hei, takk for hyggjeleg helsing på bloggen min. Triveleg at du fylgjer med. Har sett litt i bloggen din, du lagar så fantasifulle og frodige bilde. HURRA!

    SvarSlett
  17. Eg blir heilt mållaus over dei vakre bileta du syr:)
    Vidunderleg vakkert.
    Englebarn ja, det har me vel alle...
    Ivertfall når dei sover, hehe.
    Ha ein superfin dag.
    Klem H

    SvarSlett
  18. Vill ha vill ha! Så känner jeg når jeg ser ditt bilde, men jeg får roe med ned litt *ler* får ta bilde till mamma först.
    Takk for fin hilsen allt kjens bedre nå har liggi og hvilt en stund.
    Allt kommer sikkert till og bli bra men det har värt så mye tiligere som gör att jeg reagerer på detta viset desverre. Takk for att du er en så god venn :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  19. Så lekkert bilde...imponert over hvor rask du er å sy! Det er jo mange detaljer her... nyyydelig:)))) Klem

    SvarSlett
  20. Heisann Barbro, blir aldri lei av bildene dine. DE ER BARE SÅ FINE ALLE SAMMEN!!!

    SvarSlett
  21. Du er rene tryllekunstneren. Men istedet for kanin fra hatten, tryller du fram de vakreste bilder fra symaskinen.

    SvarSlett