fredag 29. januar 2010

Nødblogging og en utfordring


Ok, innrømmer at dette blir en form for nødblogging med bilder i samme sjanger som vist for ikke så altfor lenge siden. Men man kan jo ikke finne opp kruttet hver gang man skal skrive nytt innlegg. Og siden omtrent samtlige bestillinger for tiden er tekstilbilder av engler og klovner, så er det liksom litt vanskelig å komme utenom ettersom det faktisk er dette som fyller dagene mine nå. Så det blir en liten runde til med klovnedame


og engler.





Har forresten fått en liten utfordring fra Kristin med bloggen Vingesus og julebrus, som gikk ut på å vise bilde nr. 6 fra mappe nr. 6. Fotoglade og flinke Kristin kunne selvfølgelig vise fram et nydelig blomsterbilde. Hadde det vært bilde nr.8 fra mappe nr. 8 så hadde det helt sikkert vært et flott bilde der og. For Kristin har nok bare vellykkede bilder i arkivet sitt, tipper jeg - for jeg tror faktisk ikke at Kristin tar dårlige bilder. Sånn er det ikke her.... Her hagler det med dårlige bilder. Sånn som dette bilde nr. 6, fra mappe nr. 6.



Et godt grep rundt godteskålen må imidlertid være et passende bilde en lørdag, men jeg kan love at det blir leeenge til det kommer flere bilder av denne damen på bloggen....

Sender utfordringen videre til smykkeRandi.

33 kommentarer:

  1. Bildene dine er så fine - det gjør ingenting om du viser flere bilder i denne stilen. Det er vel din spesialitet, slike bilder......

    SvarSlett
  2. Fantastisk fine bilder du lager!!
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    åå så nydelige bilder du viser her,
    veldig flink du ,må være en stor glede å kunne lage sånt ..
    hehe liker ditt bilde med hendene godt rundt godte skåla.herlig syntes jeg..
    ha en flott lørdag vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Kos deg med Snopet og la bloggen kvile...
    God helg til deg og dine klovner og engler.
    KKKKKKKKKKKKKlem

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Prøver på nytt.
    Jeg syntes det er vanskelig å finne opp nye blogginlegg, men kanskje det kommer etter hvert.
    Du har en kjempe flott blogg og har nydelige bilder.
    Takk for koselig hilsen og ha en flott lørdag. Her skal den brukes til å sy.
    Klem

    SvarSlett
  7. Vet du, de bildene dine er så vakre at de kan du blogge hver dag. Alle er jo forskjellige og har forskjellig uttrykk. Så mange nydelige detaljer å studere :)
    Jeg synes bildet av deg var herlig. :)

    SvarSlett
  8. Du lager nydelige stoffbilder, og forøvrig elsker jeg hanen din...
    Du er herlig, du også!

    SvarSlett
  9. Bare fortsett som du gjør, du!
    Det holder i massevis.

    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  10. Jeg elsker tekstilbildene dine, så det er bare å fortsette og legge dem ut!
    Og flott bilde av deg....
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  11. Hehe... Det er jo slik hverdagen er... ;)

    Nødblogging? Hørtes nesten ut som om du trengte hjelp :) Det var da godt at det "bare" var bildene det gjaldt!

    Nei, man kan ikke finne opp kruttet på nytt hver gang. Ha en fin dag, med eller uten godteskål :)

    SvarSlett
  12. Utrolig nydelige bilder du lager:)!!!!!
    Og du kler både godteskål og vakre "Ellenkjoler"

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  13. Hi hi. Koselig innlegg, syns jeg! Kjempefine bilder du maler. Jeg har aldri prøvd å male på stoff. Det må bli neste prosjekt... Ser veldig gøy ut.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  14. Hei gode Barbro!
    Ingen grunn til bekymring for å legge ut disse bildene, og vi har sett liknende tidligere, vil vi ALLTID finn nye detaljer, som skiller seg ut fra tidligere bilder vi har sett! Jeg er ganske enkelt imponert over de flotte bildene dine - de er helskjønne!!!!

    Siden du blogger i et tempo som jeg ikke helt klarer å følge med i, kunne jeg kose meg med flere flotte innlegg her hos deg i dag. Gratulerer så masse med ny kjøkkenøy - den var både flott å se på, og utrolig praktisk - å sett hjul på, var ganske enkelt genialt!

    Ønsker deg en supergod helg - kos deg masse!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  15. Bildene dine må du bare blogge masse med.De er bare så flott.Hvor mye koster et sånt bilde?
    Klem

    SvarSlett
  16. SÅ FLOTTE BILDER DU LAGER....JEG LAGET SLIKE FOR NOEN ÅR SIDEN....MEN HAR GITT VEKK DEM FLESTE....DET ER MORSOM!!! HA EN DEILLIG HELG!!! VI BLOGGES...=)

    SvarSlett
  17. Hei vennen!

    Jeg sier som de andre, de bildene dine er så fine og de kan aldri vises for ofte.

    Håper at du har hatt en fin dag!

    Kose deg i kveld!

    klem

    SvarSlett
  18. Hei!
    Må bare slenge inn en kommentar her, for jeg tenkte på deg igår kveld. Så du Skavlan? Veldig interessant å høre på Alain De Botton sånn apropos husmordebatten som gikk her en tid tilbake!

    Og du,- flotte bilder!

    Klem!

    SvarSlett
  19. He he... kjenner til det med gjentagelser i bloggen, men slik blir det nå bare når man lager tilnærmet like ting.
    Elsker forøvrig englebildet, og gleder meg til det kommer.
    God helg, ønskes deg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  20. Å ja, disse bildene dine er så flotte. Du er heldig og har ditt eget særpreg og stil. Flott: )

    SvarSlett
  21. Nødblogg! Det ordet skal jeg huske - super formulering.

    Ellers må du bare fortsette å legge ut bilder. De er en fryd for øyet alle sammen.

    Jeg er så stolt av deg.

    Klem fra mamma.

    SvarSlett
  22. bildene dine er så flotte!!! Kunstner til fingerspissene!!
    Fortsatt god helg, og kos deg med godterskåla;)

    SvarSlett
  23. Hahahahhahaahahahahahahahaha.....Måtte le høyt da jeg leste det siste avsnittet ditt - du tar nemlig grundig feil. Jeg tar dårlige bilder ofte - og hadde super flaks med bilde nr. 7 fra mappe nr. 7. Men takk for tilliten!! Du derimot syr BARE nydelige bilder. Og så var det moro å se et bilde til av deg!!

    Nå er det snart natta her - skal bare se ferdig en romantisk komedie først!! Natta!!

    SvarSlett
  24. For oss som har levd den stund, så er vi jo veldig TAKKNEMLIG hvis noen vil GJENTA noe for oss i det hele tatt, så bare fortsett med det du! :-)) Dessuten; en GOD ting kan ALDRI gjentas for ofte, og her skårer jo du skyhøyt! Ellers må jeg innrømme at jeg også bruker bilder pånytt - det kalles GJENBRUK det!

    Ha en fin søndag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  25. Nødblogging? Disse bildene kan du vise mange ganger.. dessuten blir aldri bildene identiske.. aller er jo håndlaget og forskjellige!
    God søndag videre:)

    SvarSlett
  26. Hei Barbro.
    Kjempe fine bilder.
    Frøydis.

    SvarSlett
  27. Hi hi...helgesnop må en jo selvsagt ha! Likte størrelsen på snopeskålen!!

    Nydelige bilde du har laget, bare lekkert!!

    Ønsker deg en fin ny uke, klem fra meg

    SvarSlett
  28. Det sier jeg også...elsker bildene dine:-)
    Artig bilde av deg...så avslappet. Og så sende du utfordringen til meg!!!! Måtte inn å sjekke hvilket bilde som befant seg i den nummerrekken, og tenkte...oi!! Nå får vi vel dyrebeskyttelsen på nakken..

    Klem fra meg..
    (Tar det som en selvfølge at du blir med på revyen til Marit Volseter...)

    SvarSlett
  29. Heia... en Award og utfordring til deg fra meg ... på bloggen min :)

    Søndagsklem

    SvarSlett
  30. De er bare SÅ fine, de bildene dine!
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  31. Jeg ELSKER den engelen nederst- NYDELIG!!! Atter en gang : jeg bøyer meg i støvet for flinke deg :-)

    klemmer

    SvarSlett
  32. Guri, nå ler jeg høyt her! Bildet med godteskålen var så bra! De andre bildene er også det, men på en annen måte. Klem Heidi

    SvarSlett
  33. Nydelige engler! Særlig den rosa på brun bakgrunn, og den med godteskålen, da! (o:

    SvarSlett