tirsdag 20. mars 2012

Påskerelatert give away

Telleren har passert en kvart million besøkende og 400 000 sidehenvisninger, og da passer det bra med en liten give away. Nå skal man ikke henge seg så veldig opp i antall besøkende og sånn, men det er jo kjekt at en og annen utenom venner, foreldre, svigermor og tante i Porsgrunn kikker innom og:-)

Og fremdeles er det gøy å få kommentarer. Det er jo litt av det som gjør blogging så kjekt. Så tusen takk til alle som tar seg tid til å skrive både hyggelige og morsomme kommentarer!!

Give away´en blir av det påskerelaterte slaget med alt du trenger for å gå påsken trygt i møte. Har du lyst til å vinne en en ladning med påskesnop, påskepynt, servietter, småspill etc. så legg igjen en kommentar under. Husk å legg igjen mailadresse hvis du ikke har blogg. Trekning lørdag.

Ha en fin kveld!

116 kommentarer:

  1. gjett om man vil det =)

    SvarSlett
  2. Å så fin premie,eg er med:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Jeg vil og gjerne være med! Gratulerer med stort tall! Er innom daglig for å følge med på kreativiteten din, og håper at noe kan smitte over på meg ;)

    Ha ei fin uke! Klem fra umulie

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Har tittet innom bloggen hver gang det kommer nye innlegg i en stund nå! Både jeg og mammaen min er faste lesere :)

    Mailadressen min er: Sigrid_s_nilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte lillaprikkete servietter da jeg var på Søstrene Grene idag.
    Og ja; jeg vil gjerne være med på giveawayen.

    SvarSlett
  6. Hei,hei Vil gjerne være med på giveawayen. Er ofte innom bloggen din,synes den er fin.
    God påske hilsen Mariann
    Mailadr.: mar-jen@live.no

    SvarSlett
  7. klart æ vil være med på trekningen :))))
    Du e bare et overskuddsmenneske av de sjeldne :)
    Tusen takk for alt det flotte du lager og legger ut til STOR glede for oss !!!
    Står på vidre, æ følle me og lar mæ inspirere :)
    klem

    SvarSlett
  8. e e med! :) elske bloggen din,bli så inspirert og glad. :)

    SvarSlett
  9. Jeg er med. Kjempefin blogg :)

    SvarSlett
  10. Så fin premie - klart jeg vil prøve lykken! Mens du er inne på besøkende og sånn - bloggen din ER veldig fin og koselig! Du lager så mye fint :)

    Har et par give-away's (får vel ikke skrevet det mer feil enn dette) på gang selv, bli gjerne med! Vi snakker både påskegodter og vaffeljern ;)

    Ha en fin kveld, Barbro!

    SvarSlett
  11. Så gøy giveaway !
    Klart eg vil væra med på denne :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  12. Jeg vil vinne! Jeg har lagt igjen mange kommentarer i disse årene(!) (Tenk, vi har holdt på ei stund nå!) Ikke alle kommentarene er like gode, for jeg skriver vel for det meste "Så flink du er!". Men du er jo det. Jeg lar meg imponere over at du stadig har kreative prosjekter på gang.

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he, du fortjener faktisk en premie for alle kommentarene dine, Pia:-)

      Slett
  13. Hei :)ja det har jeg lyst til å vinne :)
    Er innom bloggen daglig og har fått mange gode sy ideer fra deg, men
    i motsetning til deg så får jeg sjelden tid til alle prosjektene mine ;)
    Du er kjempeflink :)
    Fin kveld til deg.

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei!! Jeg vil gjerne være med!! Det er mange som er innom mange blogger men aldri legger igjen et"tegn"..... Så det er stas når det skjer!! AnneK:-)

    SvarSlett
  15. Dette kan jeg ikke gå glipp av :)))

    Takk for at du har meldt deg på min giveaway !!

    Nå er det fruene på tv :)))
    Klem Heidi

    SvarSlett
  16. Lindo...Lindo...LIndo!
    Parabéns!
    Beijos,
    Mery

    SvarSlett
  17. Er gjerne med på giveaway : Hvor har du kjøpt de fiine rosa og grønne eggene på grenen?

    Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristin!

      Eggene kjøpte jeg på Åhlens i fjor:-)

      Slett
  18. Jaaa..eg e meir enn gjerne m på give away :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  19. Det høres ut som en herlig pakke å få i posten! Håper jeg er den heldige :-) Krysser fingrene og ønsker den en fin dag videre! Klem, Tonje

    SvarSlett
  20. Hurra for både deg og bloggen din! Jeg koser meg så stort her inne i det lille univers og er så glad for at du et på plass igjen på bloggrollen min! Jeg synes en slik påskegiveaway hørtes flott ut og vil selvsagt være med!

    Klem til deg

    SvarSlett
  21. Jeg melder meg på :) Krysser fingrer, tær og alt som er ;)

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med på trekningen. så mye fint på bloggen din.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  23. Så fine bilder! SKikkelig påskestemning uten at alt trenger å være gult, det liker jeg :))

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  24. Gratis med et solid tall! Det er absolutt fortjent - bloggen din er jo superinspirerende!

    Og selvsagt vil jeg være med i trekningen! Alt vi har av påskestæsj er nemlig et par servietter fra i fjor. Jeg krysser fingrene!

    Klemmer fra Fransa

    SvarSlett
  25. Jeg blir gjerne med å feirer ;)
    Superfine bilder med herlige farger!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  26. Gratulerer med FINE tall Barbro!!
    Og takk for alltid sprudlende, fargerike og herlige innlegg fra deg ♥
    Du INSPIRERER!!!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  27. Klart jeg vil være med på trekningen. Gleder meg masse til påske. Lange, late morgener med ei god bok,lang frokost, strikketøy og forhåpentligvis noen skiturer. Det er påske det....

    Borgny
    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer så masse Barbro. Koselig å høre at luene er i bruk, her i heimen vil de ikke gå med andre luer om våren og høsten. Og i barnehaven skryter de av hvor godt de sitter på hode. Veldig gøy med positive tilbakemeldinger.

    Krysser fingrene for at jeg har vinnerlykken med meg.

    En god onsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  29. Grattis med sånne flotte tall...denne premien hørtes skikkelig spennende ut...så jeg "hiver" meg med!
    Nyt kvelden (",)

    SvarSlett
  30. Det går det jo ikke ann å motstå:)) Herlig inspirerende bilder, forresten!
    Klem Anette

    SvarSlett
  31. Så koselig premie. Jeg tar lodd. Grattis med fine tall. Skjønner jo at folk titter innom den koselige bloggen din.
    Ellen :)

    SvarSlett
  32. Endelig noen som har skjønt hvor viktig påsken er!! Er det ikke rart at "alle" styrer i ukesvis før jul, men påsken, den bare kommer og går, kanskje med litt gule lys på bordet..? Jeg blir gjerne med på lotteri :o)

    SvarSlett
  33. Så fine bilder, skikkelig påskestemning :) Gratulerer med fine tall, er gjerne med i trekningen :)
    Ha en fortsatt fin uke, hilsen Marit

    SvarSlett
  34. Virkelig nydelig dekket bord. Så glad i lilla ♥
    Vil gjerne være med i trekningen din :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer! Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  36. Det er jo ikke det minste rart at du har mange treff på bloggen din. Jeg har kommentert det før, og gjør det gjerne igjen: Det er så fint å komme inn på din blogg, for det er alltid noe nytt å lese, se på, la seg inspirere av og så videre.

    Gratulerer med alle besøkende.

    Stor klem fra den trofaste leser/besøkende astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  37. Ååå ja det vil jeg :)
    Gratulerer med så høyt tall!

    Follow your heart and your dreams will come true.

    SvarSlett
  38. Har du pynta til påske allerede? Du er driftig, Barbro.

    SvarSlett
  39. Gratulerer med alle besøkende!

    Takk for en flott blogg med inspirerende bilder! :)
    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Å så spennende! :-) Jeg melder meg herved på konkuransen ;-) Tror det er første gangen jeg kommenterer hos deg. Synes du er så flink å kreativ,og er daglig innom og titter :-)

    Hilsen Trude SH

    SvarSlett
  41. Gratulerer :) Kjekt å følge bloggen din ,du lager så flotte kreasjoner av enkle ting og gjenbruk.

    SvarSlett
  42. Så kjekt :) er ofte innom bloggen din :)
    Spennende premie, du er så kreativ :) Klem Anne

    SvarSlett
  43. Gratulerer!
    Er gjerne med på give away, jeg ;o) Du ser ut til å være helt klar for påske allerede?

    SvarSlett
  44. Så gøy! Jeg blir med :) Du har en inspirerende blogg, Barbro!

    SvarSlett
  45. Hei shnuppa og gratulerer med veldig fine seertall !! Du er så flink, og vi følger med vett du <3
    Her i huset er det ikke bare jeg som føger deg ;)
    Stor Klem Linda

    SvarSlett
  46. Alltid inspirerende å besøke den kreative bloggen din!!! Masse lykke til videre!!! Og riktig god påske!!!Klem Ruth

    SvarSlett
  47. Klart jeg vil være med!!
    Klæm

    SvarSlett
  48. Gratulerer!!

    Ja. det er kjekt med dei som legg att spor etter seg i form av kommentarer.

    Det er kjekt å komme innom hos deg for du skriv så levande og humoristisk. I tillegg til alt det flotte du lagar!

    Eg tek gjerne i mot litt påskekos;o)

    Solklem

    SvarSlett
  49. Wow, det var noen flotte besøkstall! Jo da, det betyr litt å få kommentarer og vite at noen ser det man skriver, bortsett fra Bygårdsmannen, mamman'n min og naboene i veien!

    Herlig med Påske Give Away! Jeg er gjerne med, og venter i spenning! Har du deltatt på min Jubileums Give Away?

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  50. Åååå så koselig!! Slenger meg på jeg og, som jeg ser veldig mange andre har allerede :)

    Er jo litt gøy med de tallene da :) Jeg har gjort sånn at google ikke kan finne bloggen min, så det har for min del resultert i mye færre sidevisninger.. men det gjør ikkenoe :)

    Så utrolig flott pyntet påskebord, det var rålekkert :) Likte veldig godt den haren :) og jeg er jo kjempeglad i polkadotter, så liker også godt det lilla :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  51. Jeg vil også være med :)
    Tror faktisk din blogg var den første jeg la meg til som følger hos, og har ikke angret ett sekund på det valget hvertfall =)

    Gratulerer med knallgode besøkstall, og jeg tror ikke du trenger å være bekymret for at det bare er slekt og venner som fortsetter å kikke innom, for din blogg er virkelig en fargeklatt i hverdagen. Keep up the good work!

    SvarSlett
  52. Er selvfølgelig med på påske give-away! Det er alltid koselig og inspirerende å kikke innom deg, har jeg dårlig tid til bloggbesøk, står du høyt på prioriteringslisten :)

    SvarSlett
  53. Hei, eg blir gjerne med på trekninga.
    Gratulerer med alle dine besøk :)

    En finfin onsdag til deg.

    SvarSlett
  54. Så koselig! Håper eg er den heldige!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å ja! Eg vil gjerne vinne. I dag henta eg fram ein halv plastpose med noko eg pleier kalle påskepynt. Skadar ikkje med fornying på den fronten :))

      Slett
  55. påske gibort er flott! jeg trekker gjerne lodd ;)

    SvarSlett
  56. Jeg vil gjerne vinne! Påskepynten i heimen er faktisk avhengig av det, ellers blir det med de tre eggene toåringen tar med hjem fra barnehagen ;)

    Aglamgirl (alfakrøll) gmail.com

    SvarSlett
  57. Gratulerer med så mange besøk! Jeg vil gjerne være med på påsketrekningen:)

    SvarSlett
  58. Gratulerer med så mange besøk da!!! Det er moro!!
    Jeg blir gjerne med på en påskerelatert give away :o)

    Stå på og keep up the good work, du har en skikkelig fin blogg, med masse fint av inspirasjon og fine bilder og fine innlegg!!!!

    Klem fra MIA

    SvarSlett
  59. Gratulerer med så fine tall! :D
    Er gjerne med på giveawayen din - kjempe stilig!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  60. Dette har jeg lyst å være med på :-)
    Cstens@frisurf.no

    SvarSlett
  61. Gratulerer med flotte tall og kommentarer...
    Det er gøy med bloggingen ja :)
    Jeg vil gjerne vinne noe påsketing *smile*

    Stor klem

    SvarSlett
  62. Takk for at du gir meg koselige, avkoblende stunder :) Hadde vært trivelig med en liten påskegave. unniny@yahoo.no

    Unni

    SvarSlett
  63. Regner med sjansen for å vinne her er minimal når jeg ser det store antall som har meldt sin interesse. Men jeg hiver meg med likevel :)

    Gruatulerer med din populære blogg!

    SvarSlett
  64. Eg vil gjerne vere med på trekninga:)
    Alltid kjekt å ta turen innom deg:) Du lagar mykje fint, og eg likar den humoristiske vrien på innlegga dine:)

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne være med på den flotte give-awayen din! :) Flott blogg med masse herlig inspirasjon.

    Klem C

    SvarSlett
  66. Flott Give-away, jeg blir gjerne med! ingrid@obrestad.org

    SvarSlett
  67. Hei.
    Kjempefin blogg du har. Jeg vil gjerne være med på give-awayen din :o)

    Klem fra Janne

    http://jannesaltmulig.blogspot.com/

    SvarSlett
  68. Selvsagt vil jeg være med på dette.

    Du vurderer fortsatt bloggtreffet ikke sant? Toget(noen) fra Bergen stopper i Hokksund

    SvarSlett
  69. Klart jeg vil vinne:)) Og jeg skjønner godt at mange finner veien til bloggen din :))
    Klem..

    SvarSlett
  70. Jeg vill veldig gjerne være med på din giveaway. Du har en super fin blogg:-)
    Ha en fin dag:-) Klem

    SvarSlett
  71. Dette hadde vært kjempe fint å vunnet :) Flott blogg du har :)

    Mvh Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  72. har kjempelyst å vere med!:) har ingen påske pynt så dette hadde vert flott å vunnet:)
    Mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  73. for noen tall, og jeg skjønner det godt. Inne hos deg er det flote bilder, herlig tekst og noen fantastiske kreasjoner. Jeg er helt imponert over alt det flotte du lager, og min kjære svigermor har ett ord for sånne som deg, og det er "unikum" :-)) og det skal være sikkert og vist at du er ♥ klem ps: slenger meg på den fine give awayen din :-)

    SvarSlett
  74. For en flott giveaway...kjenner jeg blir glad når jeg ser påskestasj for det betyr at det snart er sommer :)

    Så jeg vil gjerne være med :)

    Mvh Monika Taarneby(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  75. Vil gjerne ha premien...:)

    SvarSlett
  76. Gratulerer med så store flotte tall!! Herlig å blogge når en vet så mange følger med en:) Legger meg selv til som følger jeg. Denne premien kan en da umulig takke nei til, så jeg slenger meg på. Utrolig snilt av deg!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  77. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Så utrolig koselig giveaway du har ^^
    Jeg kunne trengt meg noe påskepynt her gitt, det er noe med det at når du flytter hjemme frafor første gang med unge og samboer, så har du jo INGENTIN! =)
    utrolig koselig blogg du har og :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Jeg vil veldig gjerne bli med;-)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  79. Koselig giveaway :) Slenger meg på! Fin blogg også :) Jeg har også en liten gi-bort gående på min blogg. Ta gjerne en titt :)

    SvarSlett
  80. Hei :-)

    Takk for titten i den fine bloggen din.
    Vil veldig gjerne få være med på påske give awayen din.
    Ønsker deg en riktig GOD HELG!!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  81. Fantastisk koselig blogg du har fått til. Jeg vil gjerne være med og prøve å vinne noe påskekos :) Krysser fingrene og håper på vinnerlykke.

    Mvh. kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  82. Så spennende! Enda noe å glede seg til fram mot påske! Klart jeg er med!
    O_dalen@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg vil veldig gjerne delta! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  84. Jeg vil gjerne bli med :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  85. Dette må jeg bli med på- premiene var kjempefine!

    ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  86. Jeg vil gjerne være med :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Kjempefin give away ! Jeg er med :)

    SvarSlett
  88. Blir veldig gjerne med! Du holder en fantastisk skjønn påskegiveaway for oss, mange tusen takk!!!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jeg vil gjerne være med:)
    Sine Stafsnes
    SineStafsnes@hotmail.com

    SvarSlett
  90. Gratulerer med fine tall! :D Men skjønner at du har høye tall, for jammen har du en fin og inspirerende blogg! :D
    Håper du får en flott helg :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  91. Så gøy:) Kan ikkje la denne sjansen gå fra meg:)

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne være med, er jevnlig innom den fine bloggen din.
    Hilsen Kjerstin
    (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  93. Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  94. storesky@hotmail.com23. mars 2012 kl. 05:39

    Jeg og har lyst til å være med i trekningen! Titter innom bloggen din daglig og får alltid masse inspirasjon, skjønner godt at besøkstallene er høye :)

    SvarSlett
  95. Jeg vil gjerne være med i denne supersøte trekningen! Hilsen thoresen @ gmail.com

    SvarSlett
  96. Jeg vil selvfølgelig være med! :)
    Fikk god påskestemning av de fine bildene nå! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  97. jeg vil vinne alltid gøy å med påskepynt <3
    hilsen piaauchter11@gmail.com

    SvarSlett
  98. Så koselig med prikkete servietter, fine bilder til å bli inspirert av.
    Vil gjerne delta i trekningen :-)

    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  99. For meg kan det se ut som det blir en overraskelse hvor påska skal tilbringes, men uansett hvor det blir skal jeg iallefall kose meg. Påska er for meg mye viktigere enn alle andre høytider. Det er for meg det jul er for mange andre. Jeg er kanskje litt rar. Herlig påskestemning du sprer med fine påskebilder her! Ha en fin helg!
    Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  100. Hei!
    Fant frem til bloggen din for en liten stund siden. Ville bare si at jeg alltid er spent på om du har noen nye innlegg idèt jeg åpner siden din! Kjenner at jeg blir både imponert og inspirert. Ønsker deg ei fredfylt og kreativ helg. :) stinemarte.willumsen@gmail.com

    SvarSlett
  101. Gratulerer så mye med alle besøkene,å du fortjener hvert eneste ett!
    Så spennende med en påskeoverraskelse,vil gjerne være med i trekningen om en overraskelse i posten:)
    Ønsker deg og dine en god helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  102. Gratulerer så mye med alle besøkende!
    Vil gjerne være med på denne give away'en
    da jeg elsker koselige overraskelser.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  103. Så flott premie, så klart jeg blir med

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir med på trekning!!

      Du er jo rene påskeharen:)

      Slett
  104. Jeg er gjerne med!

    God helg!

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem

    SvarSlett
  105. Jeg vil absolutt være med!!!!

    Mvh Camilla
    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  106. Eg er med, fin giveaway! :-)

    SvarSlett
  107. Legger igjen et lite smil

    :)

    SvarSlett
  108. Hei .For en flott og inspirerende blogg du har .Mange gode ideer og veldig gøy å lese ...Kan det stemme at du gikk på Tegning,form og farge på Krohnsminde ? Hilsen Kari

    SvarSlett