fredag 13. april 2012

Finalist hos BoligPluss


Jeg er så heldig at jeg har blitt plukket ut til å være blant finalistene i BoligPluss sin bloggkonkurranse, hvor vinneren får være fast blogger hos BoligPluss. Jeg er i godt selskap med fem særdeles dyktige damer, og synes egentlig det er en seier i seg selv å få spise kirsebær med de store:-)

Vinneren blir plukket ut av BoligPluss, men i forbindelse med bloggkonkurransen pågår nå en poll hvor du kan heie fram din favoritt. Klikk her hvis du har lyst til å være med å stemme.


Alle finalistene får i samarbeid med BoligPluss feire finaleplassen med å gi vekk et halvt års abonnement på bladet til en heldig bloggleser. Legg igjen en kommentar under innlegget, så er du med i trekningen. Hvis ikke du har blogg, så er det fint om du kan legge igjen mailadressen din.

Ha en fin kveld!

59 kommentarer:

  1. Gratulerer som finalist ! Skal inn å stemme på deg :)
    Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer som finalist ! Skal inn å stemme på deg :)
    Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett
  3. Så morsomt, det er vel fortjent. Gratulerer!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Nei, men, så spennende! Heia deg!!

    SvarSlett
  5. Wow! Så utrolig spennende!! :) Masse lykke til, her krysses det som krysses kan. God helg til deg og dine.

    Klem C

    SvarSlett
  6. Gratulerer med finaleplass - du får min stemme.
    Ha en strålende helg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  7. Så gøy, lykke til! Jeg tror jeg er følger av samtlige blogger minus 1. Dere er flinke alle sammen! Lykke til :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg heier og stemmer på deg, du er så utrolig flink! Du lager flotte ting, skriver morsomt og er meget inspirerende å følge.
    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  9. Jeg har selfølgelig vært inne og stemt på deg, og har veldig lyst på Bolig pluss.
    Klem Linn

    SvarSlett
  10. Nå har jeg stemt på deg!!! Lykke til!
    Klem fra Irene

    SvarSlett
  11. Så morsomt, Gratulerer, Lykke til

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  12. Grattis, så gøy :-) Lykke til i avstemningen, du har en veldig fin blogg i hvert fall! Jeg vil gjerne være med i trekningen :D God helg til deg :)

    SvarSlett
  13. Lykke til - måtte den beste vinne. De får en vanskelig jobb å velge mellom dere flotte bloggere. ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Eg heiar på deg! Så du har fått mi stemme;o)

    God helg!

    Solklem

    SvarSlett
  15. min stemme går selvfølgelig til deg!
    God helg!

    SvarSlett
  16. Ja det vil jeg gjerne være med på. tenk om jeg vant.
    Klem

    SvarSlett
  17. gratulerar og lykke til! er gjerne med i trekningen! :)

    SvarSlett
  18. så gøy Barbro, stemmen min er avgitt til deg :-)

    SvarSlett
  19. så gøy barbro, selvsagt er min stemme avgitt til deg :-)

    SvarSlett
  20. Så kjekt! Har stemt på deg:)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med finalistplassen! Velfortjent! Jeg har stemt på deg! :)
    Ha en god helg! Klem Lisa

    SvarSlett
  22. Såååå gøy Barbro - gratulerere, og heia, heia...!!! Iler inn til avstemningen :)

    Ha en flotters lørdag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Har selvfølgelig stemt på deg :) ha en riktig så god loppishelg ;)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med finaleplass, Barbro! Du har fått min stemme også! Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  25. Gratis så gøy!
    Har stemt.

    God helg! Klem,

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye!
    Du er kreativ og flink, og jeg har ikke møtt deg, men du virker veldig koselig:)
    Er det ikke rart? Man føler man kjenner mange bloggere uten å ha møtt de, for jeg kom nettopp på at jeg ikke har møtt noen i finalen, hehe.
    Ha en super helg og masse lykke til!
    Klem m

    SvarSlett
  27. Gratulerer!! Meget velfortjent, og jeg er enig med beskrivelsen av bloggen din. Du skriver bra og underholdende, og du er utrolig kreativ. Skaper noe hver dag. MInst ;)

    Jeg har veldig lyst å få til et treff snart :)- For meg passer det best ettermiddager (spesielt onsdag og torsdag), men vet ikke hvordan det er for deg? Håper vi får til noe. Har også tenkt på at vi burde prøve å ta et loppemarked-raid sammen - eller er det urutinert å ta med potensielle konkurrenter på noe slikt!? ;)

    Gleder meg til å se hvordan det går med deg i finalen hos BoligPluss, hadde digget om du vant! :)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med plass i finalen - så gøy !
    Lykke til :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  29. Hei!
    Du fortjener å vinne.Jeg leser bloggen din hver dag.Dere har det så koselig. Du er et oppkomme av ideer og ungene dine er kjempesøte.Du forteller dessuten så levende om alt som skjer i heimen. Elsker terrassen din og lekehytten.
    Hilsen fra EN STOR FAN.

    SvarSlett
  30. Lykke til!! Hååååper du vinner!!:)

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye, så moro! Lykke til!! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Gratulerer Barbro!
    Det er virkelig velfortjent!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  33. Tillykke søde hvor er det sejt!!!

    Ha´en skøn weekend

    Knus Susi

    SvarSlett
  34. Gratulerer! Du har en kjempefin blogg, så finaleplass er vel fortjent! Og Bolig Plus er et flott blad, så jeg vil gjerne prøve lykken;)

    SvarSlett
  35. Gratulerer så masse med denne flotte finaleplassen!!
    Og det er vel fortjent Barbro:)
    LYKKE TIL ♥

    SvarSlett
  36. Gratulerer! Så gøy :)
    Heier på deg :)

    SvarSlett
  37. Gratulerer med finaleplass! Lykke til!

    aaseborg@broadpark.no

    SvarSlett
  38. Gratulerer så mye med velfortjent finaleplass!:)) tvitvi:)
    klem:)

    SvarSlett
  39. Sånn! Da har jeg stemt på deg!
    Lykke til!
    Carina
    CSTENS@FRISURF.NO

    SvarSlett
  40. Gratulerer med en plass i finalen! Takk for en inspirerende blogg.
    God søndag! :-)

    Stine-Marte (stinemarte.willumsen@gmail.com)

    SvarSlett
  41. Gratulera så masse Barbro!
    Eg såg det på Bolig Pluss før eg såg det her hos deg og har sjølsagt stemt :o)
    Hvis du vinne så må eg jaffal kjøpe kvar utgave av bladet må veta, elle vinna det her hos deg hadde jo vore ennå bedre ;o)

    Masse lykke te vennen!

    SvarSlett
  42. Gratulerer som finalist og lykke til!
    Anneliklem :)

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye! Det er vel fortjent og jeg heier på deg!

    Søte puter i innlegget ovenfor.

    Håper du har en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  44. Så bra, og ikke minst - vel fortjent :-) Nå har jeg vært inne og lagt igjen stemmen min :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  45. Veldig spennende for dere! Lykke til..og et abonnement hadde vært fiiint nå:)

    SvarSlett
  46. Gratulerer så masse, og for en flott blogg!
    Lykke til i finalen, stas å være der med deg :)
    klem fra Silje

    SvarSlett
  47. Hei, har stemt på deg, lykke til, du hadde flest stemmer da jeg sjekket istad ;)
    trude :)

    SvarSlett
  48. Flott blogg du har! Nå skal jeg inn og stemme på deg!

    SvarSlett
  49. Flott blogg du har! Nå skal jeg inn og stemme på deg!

    SvarSlett
  50. Gratulerer så mye som finalist:-) Veldig spennende blogg du har, er ofte innom:)
    Kari-Anne (brubak-k@broadpark.no)

    SvarSlett
  51. Gratulerer som finalist! Syns du har en flott blogg, som jeg ofte er innom! Lykke til! :)

    SvarSlett
  52. Gratulera med finaleplass! :) ab89x@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Så artig da. Gratulerer så mye. Hilsen Therese

    th.iren@online.no

    SvarSlett
  54. Gratulerer som finalist...nå har jeg stemt på deg, og ønsker deg lykke til...
    ...det er jo koselig med markblomster også, når budsjettet er brukt opp...det liker nok nordlendingene som kommer i hopetall...
    Finaste kvelden ønskes

    SvarSlett
  55. Heia du!! Stemte på deg for en stund siden: )
    KLEM!

    SvarSlett
  56. Jeg har jo vært inne å stemt på deg og var så sikker på at jeg hadde lagt igjen en kommentar her. Hvordan har det gått?
    Ellen :)

    SvarSlett