fredag 8. januar 2010

Award

Denne skjønne awarden fikk jeg fra Pia, Randi og Solbergets mange prosjekt. Tusen takk skal dere ha! Den gjorde meg glad:-) Awarden skal gis videre til 7 andre bloggere, og de heldige utvalgte er:

Pia - ja, du får den i retur, for du er en sånn herlig humørspreder, fantastisk bloggevenn og superscrapper

Randi - for å være en fantastisk smykkekunstner og en fantastisk person

Solbergets mange prosjekt - for å være en spesielt dyktig og kreativ person med en nydelig blogg

Sissel - som på rekordtid har blitt en god bloggevenn, i tillegg til å være særdeles kreativ

Smykkas - for sine lekre smykker, og for å være min mor....

Sylke - bare Fimohuset ditt kvalifiserer deg for denne...

Ingunn kreative loft - det oser kvalitet over alt denne damen lager!

I tillegg skulle jeg gi 7 opplysninger om meg selv.

Her kommer de:

1. Skikkelig, skikkelig morgengretten......
2. Symaskinen min vant jeg i en kortkonkurranse i bladet Hobbyideer en gang jeg var fattig student og desperat trengte ny symaskin
3. Jeg er over gjennomsnittet opptatt av resirkulering og økologisk mat
4. Livredd for å fly
5. Liker heller ikke lange tunneler, hvilket er et sjakktrekk når man bor på Vestlandet....
6. Var et skikkelig skolelys....
7. Baker en kake per gjest når det er bursdag i huset

Så nå kjenner dere meg:-)

15 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk for de fine ordene og ikke minst for adward'en. Nå ble jeg veldig glad og ikke minst overrasket.

    Du har blitt en veldig god bloggvenn du også, glad jeg har "funnet" deg her inne..

    Ha en kjempefin helg

    PS! Jeg lager selvfølgelig et innlegg om min første adward i morgen.

    STOR KLEM!!

    SvarSlett
  2. Min kjære, gode, snille og kreative datter.
    Jeg sitter her med tårer i øynene, for det gjorde meg så inderlig godt å komme med på denne eksklusive listen.
    Takk for at du tålmodig forklarer om bloggeverdenen og hvordan jeg skal løse problemer som oppstår.
    Varm klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med awarden - virkelig vel fortjent!!! Vet ikke om du kjenner til at det er Hulda (Husmorens Memoarer) som laget denne i sin tid :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award! Veldig fortjent. Fuglen på kjolen under var bare helt fantastisk nydelig:)

    SvarSlett
  5. Gratulerre med utmerkesle,den fortjente du Barbro! Gøy å lese om deg også,jeg er og redd for å fly...
    klem og go' lørdag

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Den er velfortjent!

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med å bli oversvømmet av awards! Og tusen takk for award! Og award til beste kreative blogger, går selvfølgelig tilbake til deg! Og...nei, vi får gi oss her, ellers blir det en evig såpeopera. Det som var artig med denne awarden, var de opplysningene vi kommer med.
    Ha ei flott helg!
    Hilsen skolelys....

    SvarSlett
  8. Hei! Gratulerer med award!! Velfortjent!
    Morsomt å få vite litt mer om deg - men lurer på hvor mange gjester dere pleier å ha i bursdagsbesøk?

    Kjolen under var supersøt!! Klem!

    SvarSlett
  9. Jeg måtte bare gi deg en sånn award også:)
    Artig å vite mer om deg da:)

    Klem fra Anett:)

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Gratulerer!
    Godt å høre, at det ikke bare er jeg som baker en kake pr. gjest.
    Klem : )

    SvarSlett
  12. Det var artig lesning om deg. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med nok en utmerkelse, Barbro:-)
    Virkelig vel fortjent..
    Gøy å få vite litt om deg også...vi kjenner jo ikke hverandre SÅ godt. Det artigste var jo å få vite at smykkas er din mor:-) Det hadde jeg ikke gjettet...

    Så fint det var blitt på galleriet....dere gjorde en kjempejobb. Var litt kalt der i dag, men beholdt dunjakken og luen på, så det gikk bra:)

    Ha en fortsatt fin helg...klem:)

    PS: Inviterer deg gjerne på pizza en gang;)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med award, og artig å få høre litt om de ukjente sider :)

    SvarSlett
  15. Vil bare tipse deg om at det er en feil i linken til "Smykkas". Kanskje du vil rette den opp? Har funnet fram likevel, du hadde bare kopiert inn litt for mye :)

    SvarSlett