torsdag 13. oktober 2011

Nordlendingen er ikke akkurat noen bokorm, og det tyngste litterære verket han har lest er vel Donaldpocket. Derfor ble jeg rimelig nysgjerrig da det dalte ned en bok i postkassen som ikke var i pocketformat. Kunne det muligens være Disneys samlede verker?? Men et lite kikkehull avslørte at det var et leksikon. Du slette mi tid!! Ved enda nærmere inspeksjon viste det seg at det var et gjør-det-selv-leksikon. Ja, det hørtes mer logisk ut. Jeg kjente blodet bruse da det viste seg at mr. Handyman har bestilt boken Nytt bad. 
Ja, jeg måtte blunke et par - tre ganger for å sjekke at jeg så rett. For er det noe som står høyt på ønskelisten, så er det nytt bad. Kanskje måkene som flyr inn i solnedgangen på de lyserosa badeflisene nå kan fly inn i solnedgangen for godt? Og kanskje vi endelig kan få gulvfliser uten snublekant? Intet ville gledet mitt hjerte mer:-) 
Apropos kjekke ting som daler ned i postkassen. I dag kom også lekker retropute fra Meis i posten, vunnet i en give away. Og stoffet var jeg så heldig at jeg fikk plukke ut selv. Som du ser Gunnhild, så har puten allerede funnet sin plass i sofaen:-) Den passet knallfint til strikketeppet!

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Ja, kjekt med en handyman i huset, det vet jeg alt om. Han holder akkurat nå på å lage et vedbod utenfor huset, og jeg har fortstått at planlegging er halve jobben. Så da er det jo viktig å ha noe å lese seg opp på.. Tips om hvordan boden skulle se ut fant mannen i et "Gjør det selv"-blad..

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Var det en feilsending? Eller skal han prøve seg på nytt bad?
    Nydelig pute du har vunnet:)

    SvarSlett
  3. wow, den passet jo PERFEKT! nå ble jeg superglad, slit den med helsa ;)

    SvarSlett
  4. Riktig lykke til med badet og handy-mannen! Du skal se at slik forsiktig hinting over mange år lønner seg tilslutt :D

    SvarSlett
  5. det blir jo bra med nytt bad. i løpet av neste helg er forhåpentligvis vårt nye lekre bad ferdig, også uten snublekanter tjiii hii

    SvarSlett
  6. -Og vi som så lett kan tro at "vi kjenner våre menn", sannelig kan de overraske!
    Men det er jo bare helt skjønt når det blinker et nyrenovert bad i det fjerne:) Lykke til med fortsettelsen!
    Bea

    SvarSlett