mandag 17. oktober 2011

Tøyposer og kurver

I dag er det den store tøyposesydagen her hjemme, og flere lappeposer har sett dagens lys i løpet av formiddagen. Jeg er så glad i disse små og store tøyposene som kan brukes til så mangt, og som er mye finere og mer miljøvennlig enn plastposer. Supre til oppbevaring er de og, for oss som aldri kan få nok av slikt.
Supert til oppbevaring er også disse kurvene fra Kremmerhuset i støvet lilla. Endelig fant jeg noen fine kurver med litt farge. Kurvene fins i tre ulike størrelser, og da var det itte no´ knussel selvfølgelig, så jeg tok like så godt alle tre:-) To av de holder orden i Tv - hyllen, og er fylt med mindre pene tekniske duppedingser som til enhver tid ligger og slenger rundt omkring. Så kanskje gutta boys nå klarer å finne igjen spillkonsollene uten hjelp fra mor??

14 kommentarer:

  1. Jeg får si det som du sa om meg... Har du muret deg inne på syrommet eller?

    Det er så fine de posene dine, fine fargekombinasjoner. Og kjempefine kurver, enig med deg at det er fint med litt farge på de. Farger var jo nydelig og passer godt sammen med de andre lilla detaljene dine!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fine farger.
    Jenta her er velig imponert over alle dei fine lilla stoffa du har ;)

    SvarSlett
  3. Så flotte poser, i fne farger.nei det er helt sant man får aldri nok av slike poser. De hjelper å holde orden og man har litt bedre oversikt. Ha en flott dag

    SvarSlett
  4. Hei hei!!

    Disse stoffposene din er bare så flotte!! Lurer på om jeg kanskje kunne fått til en slik jeg... vel, får vel prøve en dag jeg har tid!

    Nydelige kurver i en herlig farge.

    Ha en fin uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Lekkre!
    Du bruker bare så vakre farger:)
    Den kurven var bare helt nydelig...
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Nydelige poser :-)
    du er så flink med "sammensetninger" :-)

    SvarSlett
  7. Lekre kurver - likte fargen ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. De kurvene så jeg på her om dagen også. :-) Og som vanlig flotte poser. Jeg har sydd to stykker som stadig er med på reise med undertøy og sånt i.

    SvarSlett
  9. Så kjekt med kurver til "duppeditter".
    Du er flink med farger - og god med symaskina!
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte poser! Og Kremmerhuset, de blir bare mer og mer skumle. Og nå også på Lagunen.. Hvordan skal dette gå?

    SvarSlett
  11. Støvet lilla - interessant fargenavn...Her er alle farger litt støvet

    SvarSlett
  12. Så søte poser, og hærlige kurver i flotte farger.
    :) Susanne

    SvarSlett
  13. De kurvene kunne jeg trengt noen av også! Fine :) Fine oppbevaringsposer også!

    SvarSlett
  14. Så fine poser og de kurvene var kjempefine!! :)
    Hmm.. lurer på om jeg skal innom kremmerhuset i dag... De har sååå mye fint, farlig å dra innom der! Hihi...

    Klem til deg!

    SvarSlett