søndag 23. oktober 2011

Loppefunn


Jeg mangler nok noen loppegener. Ikke det at jeg ikke synes loppemarked er stas, men jeg har liksom ikke spisse nok albuer til å hevde meg. Likevel hender det at jeg gjør noen loppekupp jeg og. Sånn som på lørdag da jeg fant den grønne, gamle vekten til den nette sum av kr. 50,-. De hadde en hvit en og, og jeg måtte le da jeg var innom bloggen til Sissel i går og så at den var det hun som hadde kjøpt. Vi hadde heldigvis betalt nøyaktig det samme for kjøkkenvektene:-) I tillegg så hadde vi begge kjøpt med oss noen Norgesglass. Bloggedamer har jo sans for slikt.

Det aller første jeg fant var noen gamle, fine tekstiler, som jeg betalte en slikk og ingenting for. Slikt varmer en stoffavhengig:-) Da jeg i tillegg fant kjøkkenvekt i akkurat rette grønnfargen, Norgesglass, fin ramme, og en perfekt og veldig hemmelig julegave,
ja, da var dagen min komplett. Så fikk det heller være med den korktavlen som jeg ikke fikk med meg. Da var det nemlig fullt på sykkelen. Neste gang jeg skal på loppis skal jeg ha med meg en liten tilhenger bakpå:-)

15 kommentarer:

  1. Jeg elsker loppemerkeder. desverre går det altfor lang tid mellom hver gang jeg drar på ett. Må bli flinkere til å finne ut når det er veit jeg..

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte ting...kjekt med loppis og jeg liker heller ikke de spisse albuene.
    En tur til Fretex blir det på meg i dag som ikke fikk med meg loppemarked i helgen

    Ha en fin dag

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Ja, jeg måtte le jeg også når jeg leste kommentaren din i går.. Da jeg kjøpte vekten sa de at de hadde hatt en grønn, men at den hadde gått med en gang... Ser at det er en blogg som selger en som er lik din til kr 295,-, så jeg tror vi kan konkludere med at vi har gjort et godt kjøp.

    Ha en fin dag, vennen !

    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig bra kjøp du har gjort. Artig med de to vektene dere kjøpte :-)
    Bra pris også.

    SvarSlett
  5. Fin vekt både hos deg og hos Sissel :D Skjønn duk du fikk tak i også. Jeg fikk kjøpt julegave til min mor på posesalg på Rothaugen på søndagen, hun samler på noen gamle leireflasker og jeg tror nok det er årets billigste og beste julegave, hihi! *♥*

    SvarSlett
  6. Så fint, och så härliga färger.:-) Stina

    SvarSlett
  7. ååå, den vekten var fin!!!! heldige deg ;o)

    Ha en fin dag - nyyydelig vær i dag!

    Klem J.

    SvarSlett
  8. Wow! Visste ikke at folk gav bort så fine ting til loppemarked! Kanskje jeg må begynne å gå jeg også :) Den kjøkkenvekten var bare helt nydelig!

    SvarSlett
  9. Loppis er moro, og jeg må jo si at du er ganske optimistisk som reiser dit på sykkel ;-)
    Fine fun du har gjort, har slike vekter jeg også en i hvit og en i grønn!
    Ikke at jeg trenger 2, men de er jo så fine så da får jeg heller bytte på litt ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  10. Jeg har dessverre gått glipp av alt for mange loppemarkeder denne høsten. Men jeg har en akkurat maken vekt som jeg også betalte 50 kr for for noen år siden :)

    SvarSlett
  11. Kjøkkenvekta var bare så skjønn. Nydelig farge. Veldig bra loppisfunn. Tekstilene likte jeg også.
    Ellen :)

    SvarSlett
  12. Så flotte loppefunn,det er utrolig
    spennende å jakte på gamle skatter.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  13. Heldige deg altså!! Ei slik vekt er eg alltid på utkikk etter når eg er på loppis, men har tilgode å finne ei. Herleg farge! Dei andre tinga var også skjønne. Gøy med slike funn :)

    SvarSlett
  14. Den er jo bare så lekker den vekten og så mye fint du har fått tak i :)
    De lyktene dine er jo kjempelekre :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  15. For en nydelig vekt!!! Heldig du er! :)

    SvarSlett