mandag 3. oktober 2011

Sommerstil året rundt

Vi har fått lagt inn strøm i lekehytten, og nordlendingen er ute på shoppingtur alene for å kjøpe både utendørs- og innendørsbelysning (så det blir jo spennende å se hva han dukker opp med) mens mor har ordnet og shinet i hytten. Den har vært under angrep av små terrorister i helgen, og så temmelig bombet ut for å si det mildt.


Hyllene som tidligere hang i stuen, er kommet på plass på veggen og er fylt med bøker, blader og leker. Så nå begynner det faktisk å ligne litt på en lekehytte.


Selv om jeg har tonet en del ned på dillet i stuen vår, så er det høy dillefaktor i lekehytten, og jeg har både sydd ny vimpelrekke og hengt opp hjerter. Det skal jo være litt fargerikt og maksimalistisk i sånne lekehytter:-)


Forøvrig kjører vi sommerstil her året rundt, så skulle en lengte etter sommeren når kulden setter inn, ja, da er det bare å ta seg en tur inn i hytten og skru varmeovnen på full guffe. Så blir det nesten som en het sommerdag:-)


9 kommentarer:

  1. Herlig lekehytte, og det må være fantastisk å kunne ta seg en tur inn i sommeren midt på vinteren :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Den er jo kjempefin !!! du er heldig som har noen søte små å lage lekehytte til :) Jeg får vente til jeg blir bestemor ;)

    SvarSlett
  3. Så nyyyydelig!
    Herlige farger! :)

    Nydelig vimpelrekke!!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  4. Så du turte å la ham dra på lampeshopping aleine?;) Hytta er flott! Og endelig er jeg på nett igjen:)

    SvarSlett
  5. Så deilig med en sånn hytte! :)

    SvarSlett
  6. Hei liker veldig godt sommerhusstilen :)
    Har et rom selv som føles som sommer selv om det snør ute. Det gjør meg glad å være der inne.
    Det så veldig koselig ut inne i sommerhuset ditt.
    Klem Tine :)

    SvarSlett
  7. Wauh... hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Sådan en har jeg også ønsket mig i mange år...
    Håber mit ønske en dag går i opfyldelse.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlett
  8. Deilig og sommerlig :)

    Catje

    SvarSlett
  9. Innbydende,sommerlig og fint!
    Tenker de koser seg her!

    Fin dag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett