torsdag 27. oktober 2011

Et aldri så lite bytte (igjen)

Arbeidsstolen min, eller bloggestolen, er utsatt for rimelig mye slitasje (det blir litt mye blogging innimellom...). Stoltrekket var slitt og ganske skittent, og dermed var det på tide å bytte det ut. Siden jeg har blitt så begeistret for disse dyreprintene, så brukte jeg kjøkkenhåndkle fra Åhlens med katteprint til nytt stoltrekk. Fra før av har jeg laget puter av samme type kjøkkenhåndkle.

Jeg har ikke bare byttet ut trekket, jeg har byttet ut stolen og. Denne stolen har jeg nemlig fire stykker av - i ulike farger, så her er det bare til å bytte etter humør og årstid.  Den grønne stolen som jeg tidligere brukte er byttet mot hvitmalt stol i hytten. Jeg har den i lilla og, men den skal få komme fram til advent:-)
Jeg er fornøyd med både stolbytte og trekkbytte. Veldig praktisk med mørkt trekk på stolen for oss som ikke kan sitte ordentlig, men krølle beina oppunder oss. Og de beina er ikke alltid like rene, så greit at flekker og skitt ikke vises så godt:-)

10 kommentarer:

  1. Da jeg så bildet i bloggrollen trodde jeg du hadde bytta til deg en katt!
    Herremin, har de kattehåndklær på Åhlens?? Aaaah, må få til en bytur snart. Ble jo veldig stilig.
    Imponert over at du bytter stoler etter årstid og høytid. Huff, vi skulle ha slengt ut alle våre spisebordstoler, men vi opparbeider liksom aldri nok krefter til å besøke Ikea. (det gjelder seff Mannen, jeg er klar når som helst, men trenger å ha med ham som bærehjelp)

    SvarSlett
  2. Du tar adventspyntingen høytidelig, skjønner jeg, når du bytter møblement også! :D Stolen ble veldig fin!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!!

    Jeg kjøpte ett sånn håndkle i går :) Planen er å sy ei pute av det. Ser jo på bilde at det blir fint! Så må kanskje kjøpe flere håndklær.. fine julegaver jo :)

    SvarSlett
  4. Like så godt bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Såååå utrolig stilig! Midt i blinken for en kattedame som meg..

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  6. Det der var skikkelig stilig. Du er så flink til å se kreativt på alt mulig.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Kjempetøft!!!: )

    Bare en minikommentar før jeg inntar horisontalen igjen....: )
    KLEM!

    SvarSlett
  8. Neida, Barbro, lavkarbo er ikke triste greier. Spiser så mye godt og er stort sett aldri sulten. Det er bare snakk om å tenke nytt og ha litt kreativitet.. Og det funker jo så bare det!!!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Stilig stoltrekk og pute, men vet ikke om jeg hadde klart å sette meg på den søte pusen... ;)
    Klem Marit

    SvarSlett
  10. Herlig stoltrekk, og billig fornyelse. Veldig koselig med forandring òg.

    Jeg har kjøpt noen kjøkkenhåndklær på NILLE med hjorter på, og de er det blitt 4 puter av. Med litt fantasi får en det meste til.

    En herlig helg til deg, klem.

    SvarSlett