torsdag 20. oktober 2011

Mot siste finish

Det går litt tregt i toppetasjen, og da snakker jeg ikke om den jeg har mellom ørene, selv om det går rimelig tregt noen ganger der og. Nei, jeg snakker om soverommet - The Masterbedroom, som ble malt tidligere i vår. Det var liksom bare den siste finishen som manglet. Litt tapet på veggen bak sengen, nytt sengetøy, sengeteppe og noen puter. Den finishen mangler ennå, så for anledningen har jeg brukt stueputene og strikketeppet til styling. 

Jeg ønsker meg egentlig sengetøy med villdyrmotiv på, men det er jo så innmari dyrt at det vet jeg ikke om det er verdt. Dessuten så har jeg jo allerede ett villdyr (og da mener jeg ikke katteputen altså) i sengen, så det får vel gjerne holde...


Nye lamper har vi imidlertid klart å få opp. Lampene er i beste retrostil, og jeg var veldig i stuss da vi fant vi. De var nemlig til forveksling lik de jeg hadde på barnerommmet da jeg var liten - bare at de var brune og helt skrekkelige, til og med den gangen. Nå derimot er de bare kule.


Egentlig ser ikke soverommet så ille ut, til tross for manglende detaljer. Bildet over er fra visningen og viser at det kunne tross alt sett verre ut...

Så jeg klarer sikkert å vente litt til før den siste finishen er på plass.

10 kommentarer:

  1. Nordlendingen blir nok glad når han leser dette innlegget, siden har blir benevnt som et villdyr i sengen...hahaha!

    Resultatet ble i hvert fall veldig fint, synes dere har vært flinke jeg. Hos oss har vi ikke tatt fatt på malingen en gang, så her er det mer enn det siste finishen som mangler.

    Ha en fin kveld, med eller uten villdyr!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har ferdig oppusset soverom! Her planlegges det litt i det skjulte :) Ny garderobe kommer forhåpentligvis i januar når pappapermen er, man har jo såå mye tid når man er i permisjon at Øystein tror han skal rekke en hel del.. Dét gleder jeg meg til å se!

    SvarSlett
  3. Hehe, villdyr!
    Det vart stor forandring! Og slike lamper har eg også, visste ikkje at dei var in ;)

    SvarSlett
  4. He he det blir nok et flott rom tilslutt....hvor både du og villdyret kan trives ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Jeg må zi at det ser betydelig bedre ut!!! Så får du ønske deg sengetøy til jul :)

    SvarSlett
  6. Hihi,bra skrevet;)
    For en forandring fra visningsbildet!
    Dere har nå fått et nydelig soverom,lekre detaljer...
    Ha en fiiin kveld!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Kjenner meg igjen i det der med den siste finishen gitt... Men når er egentlig "siste finish" tatt?! Synes liksom at ønskelista sjelden blir noe kortere... ;-) ByNord-sengetøyet er dødslekkert, men dødsdyrt, men på ønskelista står det her også... ;-) Rommet er jo blitt kjempefint, og det må jo være topp med både en pusekatt og et villdyr i sengen... ;-) Hi, hi

    :-)

    SvarSlett
  8. litt av en forandring fra visningsbildet ja!
    avogtil kan jo en billigvariant av villdyr-tekstil- være greit det også, men et ekte villdyr, bør jo være ekte vare...;)
    hahaha!
    snart fredag.... merker det blir godt etter en lang uke!
    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Syntes masterbedroommet var flott jeg :) Tror jeg så at Stoff og Stil har fått inn villdyr på stoff i høst. Kanskje noe å sjekke ut?

    God helg!

    SvarSlett
  10. Enorm forbedring i alle fall, og et pledd som sengeteppe er vel ok? Jeg har forelsket meg i lin-sengetøyet til H&M Home. Har ikke helt fått sansen for disse villdyrene ennå, men jo dyrt nok med all inspirasjonen fra blogglandia :)

    SvarSlett