tirsdag 25. oktober 2011

Hyller av lekekasser

Jeg ønsket meg et par ekstra hyller i stuen for å fylle ut veggplassen ved siden av det nye veggskapet, og ofret i den anledning et par av ungenes oppbevaringskasser. Noe som selvfølgelig er litt som å gi ris til egen bak (eller ræv som vi sier i Bergen...). For hvor gjør man da av lekene som befant seg i kassene? Ja, ja, sånt blir bare bagateller når mor trenger nye hyller - og det right away! Jeg har jo ikke akkurat tid til å vente på at noen skal snekre hyller til meg, og siden jeg nettopp har kjøpt en hylle, så trenger man ikke å utfordre skjebnen (i dette tilfelle nordlendingen) ved å kjøpe en til. 

Kasse som opprinnelig huset både perlebrett og perler, henger nå på stueveggen og er fylt med dill.
Lekekassen, som egentlig har vært en skuffe en gang i tiden, har også fått plass på stueveggen. Hyllene skal bli litt knæsjere med tiden, og få seg en runde med tapet. Tapetsert bakgrunn til høyre er bare en liten prøve. Valget faller nok på en litt mer fargerik tapet. Tror forresten rammen skal få seg en omgang med tapet og. Lekre tapetrester fra Retrovilla står på innkjøpslisten:-)

Men først må jeg få omplassert perlene og lekene fra kassene...

8 kommentarer:

  1. Lekekassene tok seg fint ut som hyller :)
    Ha en fin fin dag !

    SvarSlett
  2. hyllene dine er nydelige og veldig inspirerende : )

    SvarSlett
  3. Stilig.. Vet ikke helt om sånt vil passe inn her, men det går jo an å prøve. Finner sikkert flust med ganle kasser i boden her. Og mye kan bli fint med litt maling..

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Kassene tok seg flott ut som hyller på veggen. Stilig og inspirerende!
    Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld.

    SvarSlett
  5. Hei, hei!
    Kjempeflotte kassehyller:-) De passet jo fint til veggskapet.

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Helloen hyllefrue:) Jeg kan kjøpe noen lilla bokser til deg i julen hvis du vil!!

    SvarSlett
  7. Vent nå litt med å skaffe deg tapet - det kommer straks noe til deg. (Har kommet så langt at jeg kun mangler å poste - i morra kanskje...)

    SvarSlett
  8. Moro å sirkulere på tingene. Og gjenbruk er kjekt. Fint ble det!
    Kos deg med kvelden
    Klem
    randi

    SvarSlett