lørdag 22. oktober 2011

Posten skal fram...


Jeg sendte noen tekstilbilder til en interiørbutikk for 4-5 år tilbake uten at jeg hørte noe fra butikken. Jeg er ikke typen som liker å mase, så jeg tenkte som så at hvis de selger bildene så hører jeg jo sikkert noe fra de. Tiden gikk og bildene gikk helt i glemmeboken, og interiørbutikken ble i mellomtiden lagt ned.


Men i går dukket det altså opp en returnert Norgespakke. Og da stusset jeg veldig. For det er lenge siden sist jeg sendte Norgespakke. Nå til dags sender man jo bare Smartpost.


Inni pakken lå disse tre tekstilbildene med smadrete rammer og knust glass. Kanskje ikke så rart etter å ha vært på farten i fire år? Uansett så var jeg lykkelig over å bli gjenforent med bildene, og  selve bildene var ihvertfall like hele og fine, så de skal få nye rammer og få være med på julemarked.

Det kommer for en dag alt som ikke er stjålet eller brent:-)

19 kommentarer:

  1. I all verden! Fint du fikk bildene i retur. Kan det være at butikken aldri åpna pakka og nå returnerte den? Merkelige greier.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, så det var jo veldig bra at de dukka opp igjen da :-) Men etter så lang tid i en uåpna pakke - merkelig.....

    Ha ei god helg - klem Siv

    SvarSlett
  3. jøss... rare greier - bra du fikk de tilbake da :)

    SvarSlett
  4. He,he.. Helt enig at det som ikke e stjelt eller brent dukker opp en vakker dag. Fine bilder. Ka du tar for det kattebildet f.eks. (u/ramme)? Vi som bor på en anna kant av landet får jo ikke mulighet å på julemarkedet.. :/

    SvarSlett
  5. Oi, hehe, så kult da;)
    Og så fiiine som de var ♥
    Kan se du har lagt mye arbeid i de;)

    Kos lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Jøje meg, helt utrolig..men flotte bilder, så godt du fikk dem igjen!

    SvarSlett
  7. hei,
    ja posten skal frem, men å rart dette var, kom de aldri frem liksom, hmm
    nyelige bilder da, godt du fikk dem tilbake,
    ha en fin helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Bra du fikk pakken i retur, for de bildene fortjener en vegg å henge på, og eiere som vet å nyte synet. Hadde ikke hatt noe imot å ha hanen hengende på veggen min :)
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  9. Kjekt at bildene kom tilbake til deg da!

    Fant du noen kjekt i dag eller? Så deg ikke igjen og vi ble der ikke så lenge.

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. Kor har dei vore alle desse åra, skal tru?
    ShyB

    SvarSlett
  11. bra at alt komemr til sin rett!
    jeg skjønner ikke hvordan du får til tekstilbilder jeg... ser innmari komplisert ut! her må jo jeg holde tungen rett i munnen når jeg skal sy rette sømmer ;)
    ha en fin kveld
    klem ellemell

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder! Godt at de kom tilbake! Men lurer på hvor de har vært? Liggende slengt på et eller annet lager, og så plutselig har de fått det for seg at de skal returnere den til deg? Merkelig...

    SvarSlett
  13. Et aldri så lite mysterium det der. Blir alltid så fasinert når jeg leser sånne historier om post som kommer frem (eller tilbake?) etter så mange år. Elefantbildet var forresten alldeles nydelig .

    SvarSlett
  14. 4 -FIRE- ÅR? Det er jo helt utrolig!
    Flotte bilder er det ihvertfall, godt de kom til rette!

    SvarSlett
  15. NYDELIGE bilder......!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  16. Så fint at du fikk dem tilbake, da!
    Fine bilder - spesielt elefantbildet :)

    SvarSlett
  17. Jammen fint du fikk de flotte bildene tilbake. Vikelig nydelige bilder.
    Har hatt litt lite tid til blogging i det siste så nå måtte jeg oppdatere meg her inne hos deg. Ser du har sydd mye fint. Og, jeg fikk meg en god latter når jeg leste de gode kommentarene dine i soverominnlegget ditt, thihi :) Soverommet var forøvrig blitt veldig fint :)
    Klem, Trude :)

    SvarSlett
  18. Noe så fantastisk. Du er utrolig kreativ og flink. Jeg fryder meg over bildene dine. De er så orginale og har ditt særpreg

    SvarSlett
  19. Utrolig historie. Har veldig sansen for disse bildene dine. Man blir i så godt humør av å se på dem!

    SvarSlett