tirsdag 4. oktober 2011

Hjemmelaget

Månedens tema hos Foreldremanualen er hjemmelaget. Jeg deltar med en svart/hvit collage som har vært vist her på bloggen tidligere, men som jeg er veldig glad i. Collagen består av en blanding av familiebilder omkranset med biter av bilder av tekstile arbeider jeg har laget. Den er laget på stoff, og det er applikert figurer oppå collagen, i tilegg til at det er malt med stoffmaling.


En litt annerledes og effekfull måte å samle og vise fram familiebilder på:-)

------------------------------------------------
This collage is made of familyphotos and photos of some of my textile projects printed out on transfer sheets and ironed on a piece of fabric. Afterwards I have painted here and there with textile paint and applicated on a couple of figures with the sewing machine. A different way to show your family photos, and one of my favourite pictures.

8 kommentarer:

  1. Så utrolig kult bilde! Kjempedyktig er du :o)

    SvarSlett
  2. Oj så stilig det var Barbro!! Du er superdyktig :)

    SvarSlett
  3. så stilig! må si du er flink og oppfinnsom! jeg har ikke sett dette bildet før. men gu hvor stilig!

    SvarSlett
  4. Nydeleg bilete!

    Du er dyktig!!!

    Ha gode førjulsdagar.....;o)

    Solklem

    SvarSlett
  5. Så stilig, kjempe bra bidrag!

    Lykke til!!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett
  6. Et kreativt og flott bilde !
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  7. det var faktisk utrolig flott!
    ble helt facinert jeg!

    også ser jeg du er begynt juleforberedelsene, jammen ikke værst!
    klem ellemell

    SvarSlett
  8. Å, så herlig,og for en fantastisk god ide.

    Du lager vel ikke på bestilling vel...????

    Bildene jeg kjøpte av deg i vinter, er endelig komt i ramme og hengt opp. Jeg er kjempefornøyd, og får masse rosende kommentarer på bildene. FLINKING

    Ønsker deg en strålende fin torsdag, klem.

    SvarSlett