mandag 25. april 2011

Rødt, hvitt og blått


Vi har knapt rukket og gumlet ferdig påskegodtet og pakket ned påskepynten før det er fram med rødt, hvitt og blått. Det blir mye fest og moro på oss i mai, så i rent festhumør har jeg nok en gang slått meg på vimpelsying.


Det blir liksom ikke et ordentlig party uten en vimpelrekke.


Her er 17.mai varianten i rødt, hvitt og blått og prikker all over.

Eneste skår i gleden og festrusen er at jeg er tom for skråbåndene jeg kjøpte kun fordi de var så vannvittig billige, og som jeg trodde jeg aldri kom til å få bruk for. Så feil kan man ta... For hvem skulle vel trodd at en kunne bli hekta på vimpelsying?



9 kommentarer:

  1. Fine de vimpelen dine :)
    Jeg kjøpte skråbånd på Jysk sist og syntes de var ganske billige, tror de var 29,- for 5 meter.
    Ha en forsatt fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Hi hi... jeg er også blitt hekta på vimpelsying:)
    Kjøper skråbånd i fleng om dagen.
    Kjempefin 17. mai rekke!
    Ønsker deg ei god ny uke!

    SvarSlett
  3. He he, nå leste jeg først fest-trusen... Trodde du hadde sydd deg det...Men vimplene dne er flotte!

    SvarSlett
  4. hehe du altså! kjempe flotte vimpelrekker! du er klar på 17mai du nå da:) ikke dumt å forberede seg nei.... smartingen!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Flotte vimpler...til en hver anledning...du er kreativ.Her går det montering av en Fana jakke og du hvor liten tålmodighet jeg har....

    Vimpler skulle jeg gjerne prøvd meg på...ha en fin morgendag
    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Fine vimpler, jeg har heklet små flagg i lillatoner i løpet av dagen jeg. Etter karen Klarbæks blogg, hun lager også så mye fint. ha en fin hverdag igjen, hilsen Wilhelmine

    SvarSlett
  7. Jeej! selv om jeg ikke har begynt å tenke på 17 mai, så ble jeg nå inspirert av vimpelen din! Jeg produserer mest i lilla og mint om dagen, og tenker mest sommer sommer sommer og varmegrader!

    Men nå er straks mai her, og jaggu er det deilig! MMMmmm.
    Håper uken din blir fin!
    Klem

    SvarSlett
  8. stilig vimpel rekke:)) mulig jeg kan bruke noe slikt som gardin i kjøkkenvindu på hytta:))

    SvarSlett
  9. Flotte vimpler, særlig de med røde innslag.
    Ellen :)

    SvarSlett