søndag 24. april 2011

Kule bilder til gutterommet


Minstemann deler fremdeles rom med storesøster, men til neste sommer håper vi han har fått eget rom. Kule gutter vil selvfølgelig ha kule bilder på gutterommet, og minstemann synes gravemaskiner er noe av det kuleste som fins. Mor har derfor vært ute og tatt bilde av både små og store gravemaskiner, som hun tror kan bli stilige bilder hvis de overføres til lerret.


Motivene var slett ikke vanskelige å finne, ettersom Bybanen er under utbygging akkurat hvor vi bor.


Her er det gravemaskiner så langt øyet rekker nemlig...


Ja, til og med i hagen har vi gravemaskin. Nordlendingen liker store leketøy og har selvsagt sin egen gravemaskin som han elsker å holde på med, og han finner stadig på nye graveprosjekter.


Så det er vel ikke så rart at eplet ikke faller så langt fra stammen, eller?




10 kommentarer:

  1. Hi-hi! Gravemaskiner er gjerne en stor slager hos gutter i en viss alder. Og hos noen vedvarer vel denne interessen for alltid :) Kjempetøffe bilder da!

    SvarSlett
  2. Ha ha...ja det er noe med mannfolk og maskiner:)
    Blir sikkert tøffe bilder til gutterommet.

    SvarSlett
  3. Tøffe bilder!!
    Mannen her i huset sikler også ved tanken på å leie seg en minigraver for å leke litt...

    SvarSlett
  4. Tøffe bilder på et gutterom.....mye graving hos deg om dagen
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder, Barbro! Genial ide. Hvis jeg bare får tatt noen bilder av Justin Bieber, så kan jeg kjøre samme prosjekt på Belkinien sitt rom!

    Ellers må jeg bare dele min glede om fantastisk Figgjo kupp på loppis i dag! 21 deler av Daisy-serviset, til usle 150 kr! Jeg betalte og løp, tok kanksje en pitteliten seiersdans når jeg var i trygghet utenfor. No e eg grådig fornøyd, rett og slett!!

    SvarSlett
  6. Kul idè. Jeg har nettopp pussa opp gutterommet, men det ble i hovedsak pynta med guttene sine egne kunstverk.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Kjempetøffe bilder!
    Tipper de blir råkule på lerret ja;)
    Stilig at du har tatt de selv, flinkis;)

    Kos dere masse denne siste påskedagen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Takk for inspirasjon til gutterommet :) Jeg får ta med meg kamerat mitt og ta bilder :):)

    SvarSlett
  9. Takk for inspirasjon til gutterommet :) Jeg får ta med meg kamerat mitt og ta bilder :):)

    SvarSlett