tirsdag 19. april 2011

Påskepyntet bord



Jeg har egentlig forbundet svibler mest med jul, men jammen gjør de seg godt på et påskedekket bord og.


Man skulle gjerne tro at dette var en arrangert bloggedame innpakning, med svibler i gråpapir, knyttet med hyssing, men de kom faktisk sånn fra blomsterbutikken.


Den hjemmesydde duken min, laget av en kombinasjon av gammelt sengetøy og nye stoffer, er jeg veldig glad i, så den har havnet på påskebordet og,


sammen med brødkurven fra i går. For anledningen til og med fylt med hjemmebakte rundstykker. Med selvplukkete gåsunger og kvister, fylt med - stort sett hvertfall - hjemmelaget pynt, så blir jo dette nesten et påskebord i reneste DIY - stil:-)


Påskeharen, som den siste uken har voktet stuebordet jeg byttet ut (og passet på at nordlendingen ikke bar det ned i kjelleren igjen), er nå satt til å passe på påskegodtet. Tror han sover litt på vakt, for det forsvant et par egg i går...


Da er det bare til å la påskefreden senke seg og ønske alle sammen en riktig god påske!





24 kommentarer:

  1. Så koselig :-)
    Påskepynten er hovedsaklig lilla her også. Må jo matche resten av interiøret :-)

    SvarSlett
  2. God morgen,
    dette så veldig koslig ut!
    God påske,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Så koslig du har gjort det, lilla er en så lekker farge :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  4. Lekkert! Det kommer et påskeinnlegg fra meg i morra, så får påskefreden senke seg;)

    SvarSlett
  5. koselig bord hos deg......
    God påske
    Klem fra Lappeline

    SvarSlett
  6. så lekkert dette var ;) her ville jeg gjerne satt meg ned og spist!!

    SvarSlett
  7. NNydelig og inspirerende!
    God påske til deg og dine.

    SvarSlett
  8. Veldig koselig. Helt Barbro:-)
    Kos dere masse i påsken..

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Nydelig dekket bord, Barbro, kjempekoselig! Ha en super påske!

    SvarSlett
  10. Kjempefint dekket bord, som jeg egentlig fikk referat om fra Camilla i går... Ryktene går fort i Fana ser du..

    Ha en finfin påske!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hvor er det flot, du har sans for indretning.
    Kh
    Monika

    SvarSlett
  12. Hellig påskebord med flotte farger, lilla er kjempefint :)

    Ha en flott påske
    hilsen fra Trine

    SvarSlett
  13. Så fint det var, koselig! Ha en riktig god påske!

    B I R T E

    SvarSlett
  14. NYDELIG :o)
    Der kunne jeg ha sittet hele dagen.
    Nå er vi pakket og klar til hytta.

    Håper dere får en strålende påske :o)
    I følge Yr får vi det, de har spådd sol i Hordaland hele påsken. HURRA :o)))

    SvarSlett
  15. For et nydelig påskebord! Så dyktig du er - og deilige farger!

    Sv: Ja, jeg tror du har rett. Men jeg mener å ha sett et bilde en gang - mulig det var lånt da.. Da får jeg bare fortsette letinga rundt på nettet, hoho :):) Takk for hjelpen og god påske!

    SvarSlett
  16. Så flott bord! God påske :o)

    SvarSlett
  17. Bordet så kjempekoselig ut :-) Her er det minimalt med påskepynt....vi er alltid på landstedet i påska, så pynten er der - og her sitter vi klar for bypåske... ja ja, slik kan det gå ;-)

    Riktig god påske - klem Siv

    SvarSlett
  18. Så lekkert pyntet!
    Herlige farger som vanlig Barbro;)
    Og jeg digger duken ♥
    Herlig med haren som vokter eggene;))

    Klem line

    SvarSlett
  19. Kjempeflott bord - ønsker meg et sånt et når jeg våkner i morgen tidlig :D

    God påske til deg og dine!

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  20. Så fint pynta med lillafarger!
    God påske!

    SvarSlett
  21. å så koselig!! jeg elsker lilla! nydeligt bord!

    SvarSlett
  22. Så koselig bord du har dekket! :)
    God påske!
    Klem

    SvarSlett
  23. Dette var virkelig et behagelig og inspirerende bildeserie. Du gjør det så flott! Jeg er enig med deg i at svibler definitivt gjør seg godt også i påsken. Fargepaletten er jo uslåelig!

    Ha en fortsatt feiende flott påske! :)

    SvarSlett
  24. Hei hei,

    SÅ herlig påskepyntet bord♥ nydelige farger!!
    Liker slike farger bedre enn det gule så dette gikk rett hjem hos meg ihvertfall ;)

    Nyt siste rest av påsken,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett