lørdag 30. april 2011

En koselig overraskelse

Etter å ha sydd stripebuksen under etter mønster fra Sikksakkboken, så hadde jeg tenkt å bruke samme mønsteret til å sy en shorts. Dette nevnte jeg såvidt i en bisetning på bloggen, og ikke lenge etter innlegget var lagt ut, så fikk jeg en utrolig koselig mail fra Solveig med bloggen A Solobabe Product. Snille Solveig hadde nemlig mønster til en fin shorts som hun gjerne ville dele med meg.


Noen dager seinere lå mønsteret i posten. Ikke bare fikk jeg mønster til knallstilig gutteshorts, Solveig hadde til og med sydd en shorts til minstemann! Utrolig koselig og rørende!


Både mor og sønn elsket plagget, og var strålende fornøyd med at det ble skikkelig shortsvær i dag:-)

Tusen takk, Solveig! Dette blir sommerens favorittplagg!


10 kommentarer:

  1. Det var jammen meg ein koselig overraskelse ja :o)

    Det finns mange kjekke folk der ute, heldigvis :o)

    Veldig velfortjent snuppa, og skikkelig stilig var shortsen.

    Håpe solå stråle lika flott på dåkke i Bergen som på oss her sør :o)

    SvarSlett
  2. Så koselig, og flott at buksa passer :)

    SvarSlett
  3. Så snilt!! Bloggedamer er ekstra generøse og omtenksomme tror jeg:))

    Nyt sola og husk solkrem;) Glemte ryggen i dag og får lide i natt..

    SvarSlett
  4. Så snillt da;)
    Er så koselig i denne verden ♥
    Og du er jo en liten hverdagsengel selv du da Barbro;)

    Og ja, du burde bare vinne en premie hos meg altså, det hadde vært stas det;))
    Har jo maaaange premier igjen, så du har goood sjanse;))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så koselig overraskelse!

    Jeg var på lagersalg og Hansen&Dysvik i går og kjøpte en stripete gardin. Dama i kassa opplyste vennlig at det kun var ett gardinfag i den pakka...Jada, jeg veit det, det skal ikke være en gardin, det skal bli en shorts! He he.

    Og nå hørtes det ut som jeg tigget mønster, men det var IKKE meninga. Har et enkelt mønster jeg tenkte å ta utgangspunkt i. ☺

    SvarSlett
  6. hei.
    å denne blogg verden er så herlig,
    nydelig da,
    flott shorts .
    ønsker deg en fin 1 mai, her blir detgartneri i dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Så heldige dere var da :) Da er det mai og med den fulgte det skyer og kaldere vær....er det ikke snodig. Men jeg er opptimist og håper at sola stikker frem og varmer i dag også.
    Men om dagen blir kald så er det bare å krype inn i Rødstua og hygge seg. :) Så flott dekket bord du hadde i innlegget under. Lekkert. Ha en koselig dag i dag. Klem Merethe

    SvarSlett
  8. det er bare så snille mennesker her i bloggelandet:) Fine shortser dette, Barbro:)
    Flott gutt:)

    Fin søndag til deg fra trine:)

    SvarSlett
  9. Hei Barbro!

    Så koselig at du har laget innlegg om shortsen jeg sendte:-D Fine bilder av en skjønn gutt i shorts! Endelig er det sol og vår!

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett