onsdag 13. april 2011



Det er så utrolig deilig at det endelig er vår! Gåsunger plukket i nabolaget, hjelper også skikkelig på vår- og påskefølelsen:-)


Vi rakk akkurat å få ferdig terrassen i fjor, før de første snøfnuggene dalte ned, så det er først i år - nærmere bestemt den siste uken - at vi har kunnet føle på terrasselivets gleder.
Hagemøbler ble kjøpt inn i fjor omtrent da sesongen var over, og etter å ha leitet lenge og vel i samtlige hage- og møbelbutikker for i det hele tatt å finne bord med mer enn en stol, så fant vi denne utstillingsmodellen hos Living. Den var selvfølgelig på salg siden sesongen var over, pluss at det var utstillingsmodell da. Nordlendingen er dessuten en hund i å prute, så jeg gikk fra butikken ganske så rødmende, men med veldig billige hagemøbler.


Møblene er i hvitlakkert aluminium, og bordet har plate av frostet glass. Grådig stilig spør du meg:-)
Stolene har et voksduklignende trekk, er enkle å tørke av, og kan stables. Veldig praktisk.

I dag blir det definitivt middag på terrassen:-)

17 kommentarer:

  1. Det var lekkert... kan godt forstå at dere gledet dere til å ta det ibruk :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Ja, dette var varlig og lekkert! Ny veranda OG nye mobler! :-)

    ha en fin fin dag pa verandaen.

    klem Mette

    SvarSlett
  3. Så fint!
    Ja, det er deilig med vår...jeg gleder meg til det er så varmt at man kan spise frokost ute på verandaen...*smiler*...
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Kjempefine hagemøbler;)
    Og så kult og få det BILLIG ♥
    Nå er det deilig ute ja, i dag har vi grillet og spist ute...:))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. å så koselig du har det på terassen!! deilig vår!! du må kose deg!! vår-klem!

    SvarSlett
  6. Kjempe fint på din terasse.....kjekt med nye møbler....her skal det kjøpes nye møbler også.
    Kos deg på
    Klem til deg

    SvarSlett
  7. Så koselig vårbukett! Var ute i helga og så etter gåsunger, jeg - men fant ingen...hmm...er da sikker på at vi plukket det i nabolaget her da jeg var barn!

    Vi skal også handle hagemøbler i vår, men jeg lider valgets kval - det er jo så mye lekkert å velge i. Ordentlig koselig sånn du har laget i stand!
    Klem

    SvarSlett
  8. Kanonfine møblar! Heldig med den. Har lest bloggen din ei stund no, og må få skryte over alt det kreative du tryller fram! Imponert! :)
    Ønsker deg ein fin vår!

    SvarSlett
  9. Det ser defintivt ut til at våren har kommet inn i stua di ja :-) Vi har også pakka frem verandamøblene i dag :-D Herlig!

    SvarSlett
  10. Jeg ser du har vært kreativ i det siste! Det har ikke jeg. Artig med nye utemøbler, vi kjøpte også nytt i fjor, jeg kjøper/ lager i grunnen noe nytt til hagen hvert år. I fjor ble det gjerde, en "fransk" bakhage og møbler. I år må gjerdet males (...) og jeg skal prøve å lage flere uterom i hagen!

    Nyt resten av uka- og så er det straks påske!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  11. Kan han handle for meg også?

    SvarSlett
  12. Det var jo kjempestilig! Salg er vi glade i, og spesielt når man kan gjøre slike kupp som dette!

    Vi har også ganske stort fokus på utelivet om dagen, da balkongen er under oppussing. For vår del kommer det til å bli litt miks og match, da jeg har til gode å finne en gruppe som både er stilig og plassbesparende. To slike stoler som du viser frem her hadde faktisk gjort seg da jeg er på utkikk etter noe lignende!

    Her nytes også balkonglivet så godt det lar seg gjøre, og vi har allerede tilbrakt et par varme ettermiddager i sola. Det er virkelig godt for kropp og sjel, og jeg gleder meg bare mer og mer til våren er her for fullt!

    SvarSlett
  13. Kult møblement, skjønner dere gleder dere til å nyte Bergens-sommeren ute på terrassen. ☺

    SvarSlett
  14. Så kjempelekkert hagemøblement! Både praktisk, behagelig og stilfullt. Og rimelig... Kan det bli bedre?

    SvarSlett
  15. Herlige vår-bilder, Barbro:) Og heldige dere som fikk tak i de flotte møblene til en billig penge. Tenker du var godt fornøyd da dere kom hjem..hehe:)

    Jeg skal som sagt ha åpent på loftet i helgen, men har ikke gjort så mye ut av det denne gangen. Blir glad om det kommer en sjel...jeg skal være der uansett.

    Planer i påske-uken? Fint for både store og små å gå tur her ute;-))

    Klem!

    SvarSlett
  16. Møblene var kjempestilige. Vi jobber med å finne noe til hytta, men det er litt vanskelig å bestemme seg for hva en skal ha hvor. Skal vi ha "spisebord" eller sånn deilig sofa "loungehjørne"? Eller en kombinasjon! Gleder meg til utelivet begynner på hytta!

    Catje

    SvarSlett
  17. Kjempefine hagemøbler :o) Fint og vårlig du har gjort det i stuen også. Deilig med vår og masse farger :o)
    Ønsker deg en fin torsdag.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett