onsdag 20. april 2011

Kjempeskjønn hjertegirlander



Denne søte hjertegirlanderen fant jeg inne hos Maluba. Den er satt sammen av en rekke heklehjerter, 


og jeg fikk innmari lyst til å hekle når jeg så den. Lysten ble om mulig enda større da jeg så at Maluba hadde lagt ut oppskrift på hjertene og. Oppskriften er laget av Maluba, og er enkelt og greit forklart og illustrert med bilder, så den burde være fullt forståelig for de som ikke har heklet så mye og.

Oppskriften finner du HER.


Kanskje du og fikk lyst til å prøve deg på en heklegirlander i påsken? 


14 kommentarer:

  1. Ååå, så søt!!

    God påske,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Den var veldig søt, ja! Men jeg prøver meg neppe på hekling i påsken...
    Nå tar jeg ei lita påskebloggpause - ha ei finfin påske, kjære du!

    SvarSlett
  3. Den var jo riktig søt :)
    Ha en forsatt fin påske, klem.

    SvarSlett
  4. Nyt fridagene og ha flotte og krative dager :)

    SvarSlett
  5. ja det var fine hjerter hun hadde laget.. ja synes du må ta deg en sving med heklenåla du og:) hehe
    ha en fin påske videre:)

    SvarSlett
  6. Så fine de var!
    Jeg har satt igang med å hekle et bestemorsteppe i påska:) Må se om ikke det blir hekling av hjerter også:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  7. Å gosj, hvor lekker. Må visst dukke ned i restegarnsbeholdningen med en gang.

    SvarSlett
  8. SÅ morsom hjerte girlander :D Det har jeg aldri sett før :D

    Ønsker deg og dine en flott påske :D

    SvarSlett
  9. Oj så herlige hjerter! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har hatt en del annet å tenke på. Prøver å ta en tur innom bloggen å se innimellom ;o) Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  10. Den var kjempefin :-) Takk for tips om oppskrift! Nå skal det hekles hjerter her ;-)

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  11. Å ja...denne var superfin, og jeg har også veldig lyst å la meg friste til å lage en slik hjertegilander. Takk for tipset Barbro, også ønsker jeg deg en herlig påske!

    Klem Cille

    SvarSlett
  12. Nydelig!

    God påske til deg!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  13. heisan..

    Ja det hadde vært kjekt å fått et sånt fint girlander i hus! Bare en kunne hekle så...

    Men enig med deg, det var supersøtt:))

    Håper du har gode påskedager og nyter det fine vårværet, klem fra meg

    SvarSlett