onsdag 28. juli 2010

Solfylte dager

Heklenålen har gått flittig siste uken, men lysten til å hekle bikini forsvant da jeg en morgen våknet til nysnø i fjellet på andre siden av fjorden. Dermed ble det lue til David i stedet, for å unngå frosne små barneører. Men været i nord snur fort og plutselig kom både solen og varmen, men luen ble tatt i bruk likevel den - som solhatt:-)


Bare for å bevise at vi har hatt et snev av sommer her og, så viser jeg i dag badebilde, riktignok fra terassen på hytten. Ofotfjorden med sine 13-14 grader ble liksom litt i friskeste laget for oss "søringan".

Sommerhilsen fra nord:-)

6 kommentarer:

  1. Nydelige farger i luen/sommerhatten.

    Ser at det skal bli sol og fin temperatur der nord i morgen, så da må dere vel grave fram enda mer lett tøy.

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Tror dere koser dere bra der i nord, og lua ble flott! Praktisk både mot sol og vind;)
    Nyt ferien og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. ååå, det minner meg på at jeg har glemt å pakke hekletøy til miniferien imorra... Fin lue. Skrekk og gru med snø allerede!

    SvarSlett
  4. Koselig lue til flott gutt. Kos dere i finværet.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så søt lue og gutt!
    Kos deg nordpå, nyt den vakre naturen!
    Sommerklem : )

    SvarSlett
  6. Så kjekt med en flerbrukslue, og fin ble den også! Ha en fortsatt god sommer og kos deg der du er.

    Klem

    SvarSlett