søndag 11. juli 2010

Tre små kattepuser


Jeg er så heldig at jeg av og til får i oppdrag å lage bilder til barnerom. Og det synes jeg er utrolig kjekt. Når man lager barnebilder har man anledning til å "leke" mer, og slå seg litt mer løs med farger.


Her har jeg fått bestilling på to kattebilder fra en mammaen til katteglad jente. Den lille jenten er veldig glad i rosa og rødt, så da ble det ett med rosa bakgrunn og ett med rød bakgrunn.

Og så synes jeg kombinasjonen rødt/rosa er knallfin:-)

Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, som jeg er sikker på går rett hjem hos mottakeren :)

    SvarSlett
  2. Lille kattepus, hvor har du vært? Jeg har vært hos Barbro'n min...Flotte puser! Er enig at kombinasjonen rød/rosa er sprekt, legg til litt oransj så har du et festfyrverkeri. ☺

    SvarSlett
  3. Åhh så nydelige kattepuser! Kjempesjarmerende der de spankulerer av gårde..

    Rekvedstakene var bare utrolig lekre!
    Helt imponert, lov å være stolt av dem :)

    Nyt deilige sommerdager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Det ble noen søte kattebilder! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg liker også godt kombinasjonen rødt og rosa
    :-)
    Tipper den katteglade jenta blir bra fornøyd når hun får disse bildene :-D

    Ha en fin søndag og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Veldig fine bilder!

    Her pøsregner det..men vi har allerede rukket å spille fotball, spille bocca og leke med båter i det lille bassenget før regnet kom!

    God søndag,
    klem :O)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg blir så inspirert av å stikke innom siden din.
    De var kjempefine, og du er flink!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Kommer på besøk igjen!

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  8. Kjempefine bilder som jeg er sikker på veslejenta blir fornøyd med.

    Klem

    SvarSlett
  9. Rødt og rosa er en flott kombinasjon! Skjønne pusekattbilder!

    SvarSlett
  10. Flotte pusekatt-bilder! Vakkert rett og slett.

    Rødt og rosa og en bitteliten(men viktig)dæsj turkis er nok yndlings kombinasjonen her også!

    SvarSlett
  11. Så nydelige puser dah :) Flotte fargekombinasjoner!

    SvarSlett