onsdag 14. juli 2010

Det kan aldri bli for mange


Jeg bare elsker tøyposer! De er supre til å oppbevare både rot, leker og klær - og så er de koselige å se på. Jeg begynner jo å få en del tøyposer i samlingen min nå, men det blir aldri nok - kjekt å ha:-) Så derfor laget jeg en til, som skal få være med på ferie.


Jeg har laget den av et gammelt putetrekk, og har enkelt og greit bare klippet av glidelåsen, brukt alle sømmene som de var, og laget en løpegang øverst. Enklere blir det nesten ikke. Måtte imidlertid dille litt, og lagde en liten fluesoppapplikasjon, i tillegg til at jeg skrev et par ord på den. Siden vi skal overnatte underveis så er det greit å ha ekstra tøy liggende lett tilgjengelig, og lett synlig i bilen. Liten plass tar den og, noe som er en fordel for oss med fullstappet bil.

Og til høsten kan posen brukes til å oppbevare byttetøy i barnehagen - ferdig merket:-)

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Mine favorittfarger. Herlig pose og helt klart veldig mye finere enn Coop tøyposene som brukes her i huset :)

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Kjempeflott pose og nydelige glade og sommerlige farger!

    Nyt ferie! :)

    Sommerklem

    SvarSlett
  3. kjempe smart pose!! og kjempe fin!! ja det er jo veldig greit til barnehageklær :) og gjenbruk er bra!! dere må kose dere på ferie!!

    SvarSlett
  4. Stilig pose og god ferietur. :) Hilsen Merethe

    SvarSlett
  5. Så lurt da - så slipper dere å rote fram kofferter og greier :-) Litt dill kan det vel godt være på dem :-D

    Ha en riktig god tur og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Skikkelig smart! Lettvint for oss som ikke syr så mye også;)
    God tur nordover, prøv å få nordlendingen til å ta noen pauser:D Klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Kjempesøt og praktisk. Kommer det noen poser i nettbutikken din?

    SvarSlett
  8. Veldig dekorativ og praktisk - for ikke å snakke om miljøvennlig(har sett mange plastikk-poser..!)!:-)
    Ha en fin dag snuppa- her høljer det ned og maange barn som "snarer" rundt meg..!
    Klem, H.

    SvarSlett
  9. Så fin den var :D Det var en god ide, med gamle putetrekk :D Kjempe artig.

    Ha en fin helg! :--)

    SvarSlett
  10. Hei Barbro!

    Takk for koslig kommentar!
    Ja, det er virkelig deilig å ha mange kreative ideer.
    Og så blir man glad av det!

    Så fin pose og veldig praktisk.
    Dessuten så fint å bruke gamle ting i stedet for å kaste.

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett