torsdag 22. juli 2010

Lilla inspirasjon


Jeg synes det er artig å sette sammen collager av saker og ting som jeg har laget, for da får jeg ofte ideer til nye prosjekter. For meg er dette en fin måte å hente ny inspirasjon hvis jeg skulle stå litt fast. Og lilla er dessuten en flott farge å la seg inspirere av, spør du meg:)

Akkurat nå er jeg milevis unna symaskinen, så jeg har gjenopptatt gamle kunster som hekling og strikking. Kjekt å ha noe kreative sysler å holde på med når man er på ferie og. Spesielt når været ikke tillater de helt store krumspring:-)

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Kjempefin bildecollage! og veldig mange flotte ting du har laget- forstår godt at du får ny inspirasjon av dette:)

    SvarSlett
  2. Lilla er en herlig farge, og du er jo så utrolig flink til å balansere farger i det du gjør! Herlig å se på :)

    Kos deg med hekling og strikking!

    SvarSlett
  3. Flotte farger og nydelige bilder er også langt unna symaskinen men har mye håndarbeid med.
    Ha en fin dag

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Ser at du har kastet deg på collagebølgen. Kos deg i det kalde, matrike nord!

    SvarSlett
  5. Forstår du blir inspirert ja!

    Kjempeflott! Spesielt fascinert øve aplikasjonene dine, rett og slett fantastisk nydelige :o)

    SvarSlett
  6. ja lilla er er kjøpe flott farge og du har laget mange flotte ting i flotte farger og de de slik forstår det seg at du blir inspirert:)

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder :-) Må si at det inspirerer meg også :-D Var litt fortvila her i dag tidlig, og redd jeg har begynt på nok en ufo - kan kanskje skyldes all den gode inspirasjonen jeg får ved å lese alle de flotte bloggene som er ;-)
    Lilla er knallfint og en av mine yndlingsfarger.

    Ha en flott dag, og kos deg med pinnene :-) Klem fra Siv

    SvarSlett
  8. Her inne har det skjedd litt siden sist jeg var her. Jeg har hatt feriebesøk, og selv om jeg har klart å knote til ett innlegg i ny og ne har det blitt liten tid til å kose seg inne hos deg og de andre i bloggverdenen.
    Håper du nyter late sommerdager :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Billedcollagen var flott, du kreative dame som til og med kan hekle. Det hadde vært noe å ha kunnet, det! Kos deg nordpå.

    SvarSlett