torsdag 29. juli 2010

House Doctor


Fra House Doctor kommer det alltid mye fint.
Skåler får ihvertfall jeg aldri nok av:-)


Flotte rengjøringssaker gjør husarbeidet til en lek - vel og merke ifølge bloggen til House Doctor. Vet ikke helt om vi tror på det, men litt mer fristende å gjøre reint blir det nok.


Spesielt hvis man i tillegg har en søt liten hjemmestrikket klut å sveipe rundt med:-)

Etter at man er ferdig med kjøkkenvasken kan man jo pynte litt på kjøkkenet, f.eks med en ny tørkerullholder fra House Doctor.


Denne fant jeg på Lykke og Lukas i Harstad, og nå skal jeg endelig bli kvitt den gamle tørkerullholderen i tre, som i årenes løp har blitt skjevere enn det skjeve tårnet i Pisa, og virkelig er moden for utskiftning. Skiftes ut kan også fuglene som følger med holderen, og som festes til toppen ved hjelp av en magnet. Ser for meg at den kommer til å bli et yndet leketøy når ungene oppdager det:-)


Og skulle man ønske seg en lysestake som matcher tørkerullholderen, ja, så har sannelig House Doctor det og:-)


Ha en fin dag!

15 kommentarer:

  1. Tror jeg står over de lysetakene, men ellers var det flotte skåler og tydeligvis et fargerikt sortement;)

    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Der var det mye stilig og fint ja :0)
    De skålene var knall kule.

    Ha en fin dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  3. Masse inspirasjon på bildene dine. LIker Housedoctor godt, også er ikke prisene så gale heller...
    klem♥

    SvarSlett
  4. Ser for meg at det blir stor stas med de magnetfuglene når de oppdages ja ;))

    SvarSlett
  5. Helt enig, masse lekkert her! Fristelser over allt hvor en snur seg henne synes jeg...Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  6. Så mange herlige ting, skulle av og til ønske jeg var gutten med gullbuksene :-)
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Det ligger en liten award å venter på deg, ta turen innom bloggen min.

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  7. Ordene "husarbeid" og "lek" passer liksom ikke så godt sammen...
    Men masse flott du har funnet fram her!
    Vi er hjemme igjen, da vi våkna opp til pøsregn i dag tidlig fant vi ut at vi likesågodt kunne reise hjem...

    SvarSlett
  8. Du Barbro, du Barbro .. har du vært innom Lykke&Lukas, da! :) De har så masse fint, kan anbefale gresskarbrødet deres også .. og jeg får heller aldri nok boller! Kos deg med tørkerullholderen :)

    SvarSlett
  9. Hei Barbro:-)

    Du har en morsom måte å skrive på...jeg koser meg glugg ihjel når jeg leser innleggene dine:-)

    Ser nå ut som dere har en flott ferie til tross for at ikke været helt har vært på deres side.
    Kreativ har du nå vært så det holder:-) Jeg som sjeldent gjør noe kreativt på hjemmebasis....har faktisk malt fuglehus i bursdagsgave til min mor:-) Det ble så fint at jeg hadde nesten lyst til å ha det selv;-)Nå som jeg først har startet med litt kreativitet må smi mens jernet er varmt, og finne andre prosjekt:-)

    I dag skal jeg og mellomste jenta en tur på Glamaten her i Stavanger. Kjekt å kunne gjøre noe med kun et av barna om gangen:-) Vi skal spise oss stappmette, og må kanskje ordne skyss hjem itilfelle vi er for stappa....;-)

    Ha en herlig helg, og jeg gleder meg til nye innlegg:-)

    Klemmer fra bloggløse Nina fra Stv, som er kjempefornøyd med uglen som jeg bestilte av deg:-D

    SvarSlett
  10. Ja de har mye fargerikt og fint. Liker spesielt godt de lysestakene. Tørkerullrullholderen var også tøff. Har ikke sett den før. Grattis med ny ;)
    Ha en fin dag.
    Trude :)

    SvarSlett
  11. Oioioi - så mye fint - ja det hadde vært en drøm om det gjorde rengjøringen til en lek :))
    Men nydelig er det!! Og inspirerende!!
    Håper du har fine feriedager og du, gratulerer med ny tørkerullholder!!
    God Helg!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  12. Oi så mye fint :) kjenner pengene i lommeboken skjelver...

    SvarSlett
  13. mmmmmmmmmmmm her var det mye lekre farger til inspirasjon;)
    Håper du har hatt en fin sommer:)

    SvarSlett