fredag 2. juli 2010

Prikk lik


Jeg leste på bloggene til både Emmeline og Hilde S. i går at høstkatalogen til Greengate ble lansert. Der var det jo som alltid et vell av fristelser.


Jeg liker spesielt godt alt det lilla som kommer. Egentlig så er jeg jo litt treg når det gjelder å hive meg med på nye trender, og trenden er gjerne passé når jeg omsider liker det.


Så jeg synes det var litt morsomt at jeg faktisk for et par dager siden trakk om arbeidsstolen i lilla prikkestoff,


og at jeg allerede har sydd duk med lilla prikkestoff.


Tilfeldigvis har jeg også både lilla prikkeskål og krus i skapet. 

Det kaller jeg å være forut for sin tid:-)

19 kommentarer:

  1. Jøss, du er jo hypermoderne du. :) Flott med lilla. Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. lilla er jo favoritten min, så dette var jo vakkert :-)

    give away på bloggen min, om du er interessert :-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Laaaaangt forrut, jo :) hihihii! Men lilla er kanskje lettere å passe inn, enn knall rødt eller turkis ..? Så dette er en trend man jo kan like :) fine bollen og krusene!

    SvarSlett
  4. Lilla er jo bare en herlig farge !! Green Gate har jo alltid noe fint å by på , mange fristelser :) På godt og vondt , hi hi

    SvarSlett
  5. Du er jo rene trendsetteren jo, men så er det jaggu en lekker farge også da :)
    Ha en fin, fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Så gøy!!! Veldig fint lilla prikket ting du har;) Synes også den ny kolleksjonen til Green Gate er helt nydelig...får legge meg i spare selen!!

    God helg til deg og dine!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  7. Lilla er jo en kjempe flott farge=)
    Likte godt trekket på stolene dine =)
    Jeg har nettopp oppdaget green gate og jeg elsker det, bare synd lommeboka ikke gjør det :p
    Vet du om det er mulig og bestille green gate katalogen hjem i posten?
    Hilsen FrøkenLinn

    SvarSlett
  8. Sannelig er du tidlig ute:D
    Søte og flotte ting fra GG, men må innrømme jeg ikke har noe derfra; skyldes vel at huset er fullt.D
    Ha en god dag og klem;)

    SvarSlett
  9. Fantastisk, du er virkelig in i tiden:) Og den stolen ble jo bare skjønn... elsker lilla jeg og, og prikker:)

    Nydelig den klemmetavlen du har laget under her, og kjolen som du pimpet, du er bare så utrolig kreativ! Digger og følge bloggen din, henter masse inspirasjon her...

    Ha en fin lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Tusen takk for svar =)
    Liker forresten bloggen din veldig godt, og er innom nesten hver dag =)
    Hilsen Frøkenlinn

    SvarSlett
  11. Eendelig har vi " bohemer" blitt trendy! ;-D
    Så fine de bollene/krusene er - hvor har du fått tak i de..?
    Ha en super lørdag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  12. Hehe!
    Enten er du forut for din tid med det lilla og prikkete, eller så er du skrekkelig sein!
    Klem!

    SvarSlett
  13. hei.
    åå så flott da,ja du er langt foran meg når det gjelder å følge moten.
    nydelig med lilla da.
    herlige ting du viser.
    ha en nydelig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  14. Heldig med valg av farger må jeg si.

    Det blir nok ikke noe særlig lilla hos meg, men det er en flott farge.

    Klem

    SvarSlett
  15. De har herma etter deg!! Jeg elsker lilla. ☺

    SvarSlett
  16. Jeg er målløs! Når du besøker hjembyen til Nordlenningen må du ta en tur innom Hjerterom, der tror jeg du vil like deg. Samme med Vakre Vene, helt nytt tilskudd i bybildet. Du finner den i 2 etg. på Juvelen.
    God helg!

    SvarSlett
  17. Imponert! Du er jo en skikkelig moteløve...hi.hi
    Kjempesøte lilla krus, og stolen bel jo så fin:)
    Lilla er en frisk og fin farge, helgeklem..

    SvarSlett
  18. Så mye fint! Jeg elsker også lilla! Har lilla-lakka tær for øyeblikket :)

    SvarSlett
  19. Hei Barbro..

    Tror jeg må ta meg en titt i den nye katalogen.
    Jeg er veldig glad i lillafargen. Koppene med prikker på har jeg også lyst og kjøpe. Jeg så de i andre farger i en butikk jeg var og da spurte jeg etter lilla men de var forsinket levering..
    Så da gjenstår og se om de dukker opp før nesen min en gang i en butikk hehe..
    Tror det var "Udesen" som leverer de..
    Ha en nydelig dag kjære deg.
    KLem

    SvarSlett