mandag 12. juli 2010

Skjørt og sånt


På oppfordring fra veslesnuppa har jeg laget skjørt. Det er sjelden det kommer sånne oppfordringer fra den kanten, så da var det bare å hive seg rundt. Sara plukket ut stoff selv, og at det ene ble rosa kom ikke akkurat som noen bombe, men at veslesnuppa falt for et blått og turkis retroinspirert stoff, var en smule mer overraskende.



Skjørtet passet godt til den turkise genseren jeg farget forleden dag. Og med litt påsydde hjerter i skjørtestoffet, så ble det et lite sett av det hele. Her er det til og med håp om at far i huset klarer å finne klær som passer sammen. Og det kan jo være greit siden mor liker at ting matcher.


Så da venter vi egentlig bare på sol, sommer og skjørtevær:-)

9 kommentarer:

  1. Så stilig Barbro - ja de små prinsessene har bestemt smak;-D
    PS!Grått her også idag..!
    Ha en fin dag,
    klem H.

    SvarSlett
  2. Hun er så heldig som har en mor som syr, men det vil hun vel ikke se før hun blir eldre;)
    Nydelig!

    Her pissregner det, så jeg skal fyre opp;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei vennen. Nydelig skjørt i en helt hærlig farge. De er bestemte disse "søte" små, det kan jeg skrive under på.
    Ha en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Så¨artig at veslesnuppa valgte et stoff som mammen likte godt da ;-) Jeg liker modellen du har sydd :-)) Har begynt på en lik modell til meg selv, men det stoppa seg litt da jeg kom til linninga...

    Ha en flott dag og klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Så heldig liten frøken som bare kan bestille. Og mor serverer de lekreste ting. Ble veldig flott det der. ☺

    SvarSlett
  6. Kjempefint skjørt og genser som matcher da ;)Tenker å sy litt selv idag siden det er gråvær og regn....

    SvarSlett
  7. Stilig med litt gjennbruk ;)

    SvarSlett
  8. hei på deg :) Flott sett du har laget til datteren din. Ja skikkelig lekkert.
    Her er det regn og atter regn i dag, men det er varmt og klamt...torden i natt hjalp ingen ting ble bare enda mere luftfuktighet....men det er sommer og alt nytes til og med dette :))
    Ha det flott. Merethe

    SvarSlett
  9. Hei!

    Så fint det ble, herlige farger.
    Jeg sydde til datteren min da hun var liten.
    Og nå har jeg endelig fått kjøpt meg stoff, og skal sy igjen.
    Ikke til henne denne gang, men med tanke på litt andre prosjekter.

    Og så har jeg bestillt litt mer enn 24 timer i døgnet!

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett