tirsdag 13. november 2012

Gladfarger




Jeg har sydd en stor og deilig pute, en riktig kosepute, som ungene kan ligge på når de leker på gulvet, eller når de ser barne - tv. Pyntet med et par heklebrikker og en bambi - selvfølgelig:-)

Jeg sydde en matchende tøypose og. Pyntet med miniheklebrikke og bambi den også. 

Kjekt å boltre seg i fargerike solskinnsstoff når det er mørkt og trist ute:-)


Tøyposen burde fått seg en omgang med strykejernet, før den ble vist fram, men det hadde jeg ikke tid til. Det er travelt å være alene hjemme... Nå skal jeg snart ut døren i trippelbesøk. Det er jammen slitsomt å ha fri:-)

10 kommentarer:

  1. Tøyvalget passet perfekt til "hekleriene"!

    SvarSlett
  2. Arti pute :)
    Nu trur æ du må sende over litt overskudd og energi tel oss
    andre som bare hæng på slæp ætter dæ Barbro :)))
    Du e et rå skinn på å produsere - og de hælie brikkene du lagde igår av hekladukene e superfine :)

    Kos dæ me eldstemann og sysakene dine, mens de andre e superheldig som får være nordpå :))

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hi hi - slitsomt å ha fri...den var bra :-) Herlig pute!

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Du får nyte friheten, til tross for slit;)

    SvarSlett
  5. Pute til gulvet, ja. Den hadde hatt trekket til vask litt for ofte hjemme hos oss...

    Det var kjekt å treffe på deg i dag!

    SvarSlett
  6. Nydelig!! Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  7. Herlige ting du har laget i glade farger og med fine detaljer!
    Liker godt denne stilen! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  8. Nydelig pute og pose.
    Når du syr poser, fórer du de eller er det enkelt stoff?
    Tenkte jeg skulle teste ut dette...
    Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  9. Nydelige! Jeg skal på Stoff og Stil i dag og kjøpe noen flere puter, så kan jeg kaste meg over pute-syinga jeg også. Men tror jeg holder meg til juleputer foreløpig, selv om jeg jo har gått løs på broderte duker jeg også!

    SvarSlett
  10. Herlig pute!! Det "nye" stoffet ditt er jo bare helt knall!!! Det får du nok mye glede av :) Du lager og viser så mye fint om dagen!!
    I kveld skal jeg på sykveld,og det blir nok noen stjerner på meg og :) Ha en fin dag! KLEM.

    SvarSlett