søndag 25. november 2012


Etter en travel helg er julemarkedet i gjestehytten ferdig for i år. Like kjekt i år som i fjor, men betydelig mye kaldere.


Så neste år håper jeg kjelleren er ferdig innredet, sånn at det både blir bedre plass, varmere og plass til en liten cafe hvor folk kan sitte og slappe av og kose seg. Det gjelder å legge listen litt høyere fra år til år:-)


Dennne gangen hadde vi barne- og mannfolkparkering inne i stuen hos nordlendingen. Noen shoppingbrems var vi jo ikke interessert i å ha inn i hytten:-)


Tid til å hvile på noen laurbær etter julemarkedet blir det imidlertid ikke, neste helg er det intet mindre enn to julemarkeder i bygden, så produksjonen fortsetter og symaskinen blir stående på spisebordet en uke til:-)


Det henger fremdeles noe igjen etter helgens julemarked, så jeg har da litt å stille med på de to neste, heldigvis. Ellers hadde det blitt en grådig travel uke...


Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, du har da haft travlt ;-)

    Ærgerligt jeg ikke lige kan smutte forbi og handle lidt :-)

    Ha´en dejlig aften
    Knus Susi

    SvarSlett
  2. Så fint det var i lekehuset. Mye flott du har solgt. Likte alt. :) Lykke til med enda flere markeder. :)

    SvarSlett
  3. Så koselig og kjekkt at folk kommer å handler,men du har så masse flott at det er ikkje rart dei vil komma å handla:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager altså, helt imponert!
    Jeg tenkte jeg skulle lage tre julestrømper her en dag, er ennå ikke ferdig med den første... Så noe julemarked på meg er ikke aktuelt før om noen år!!
    ;))

    Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig, og mye fint.
    Smart med barne og mannfolkparkering:)
    Skal si du har store planer for neste år.
    Gleder meg til bilder:)

    SvarSlett
  6. Så mye fint!! Tenker at det var morro med julemarked:) Lykke til med både produksjon og salg til neste helg! :)

    KLem

    SvarSlett
  7. Veldig koselig i gjestehytten :) Kjekt at markedet ble en suksess. Krysser fingrene for neste helg... Værmeldingene er ihvertfall gode ;)

    Klem, klem

    SvarSlett
  8. Det så veldig fint ut, og jeg håper på å komme sterkere tilbake neste år. Minien smittet mor i år nemlig, så i dag var det meg som lå nede. Akk ja. Lykke til på kommende markeder!

    Pafrika

    SvarSlett
  9. Så masse fint. Der skulle man ha vært vettu :)
    Du e bare superflink.
    Klæm Susanne

    SvarSlett