søndag 11. november 2012

Retrohjertebank


Jetg vet ikke hvor mange ganger jeg har trålt både Fretex og loppemarked på jakt etter retro sengetøy uten hell. Så jeg trodde knapt mine egne øyne da jeg oppdaget et sengetøy i beste retrostil på Fretex tidligere i uken. I god stand og til gi-bort-pris. Definitivt til å få akutt hjertebank av.

Og da nydelig hjertebankretrotapet, som jeg vant inne hos Kaspara, dukket opp samme dag - da var det nummeret før hjerteflimmer. Det var liksom julaften, bursdag og 17. mai på en gang.


Den fine hekleputen fant jeg forøvrig sammen med sengetøyet, så dagen var som en eneste lykkerus av materialistisk gjenbrukslykke. Sånt som ligger langt utenfor nordlendingens ( og sikkert mange andres..)  fatteevne...


Og bare sjekk hvor godt tapeten passer til stjernene og hjertene jeg tidligere har laget. Hm, lurer på hva jeg skal bruke tapeten til? Den er jo nesten for fin til og klippes i. 



Jeg tror jeg må klippe av en ørliten bit og ramme inn i hvert fall:-)


Forøvrig er litt av hvert under produksjon her for tiden... Akkurat nå sys og stappes det erteposer til den store gullmedalje, og jeg har nesten tømt hyllen med esker med gule erter på Rema 1000 borti gaten her:-) Håper ikke jeg har spolert altfor mange ertesuppemiddager i Fana...



Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. For et kjmepefint stoff du fant. Selv har jeg til gode å finne ett eneste retro-stoff på Fretex i Bodø. Men kanskje en dag dukker det opp.
    Må prøve meg på å sy stjerner jeg også. De er såå fine.

    Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Så heldig da - men det er slik jeg også har opplevd det. Når jeg nesten ikke har gidda å gå inn på Fretex, så plutselig ligger det noe der :) :)
    Koselig blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Så heldig du var!!
    Skjønner godt både hjertebanken og -flimmeret jeg! ;-)
    Og jeg er HELT sikker på at du får laget mye fint, av både stoffer og tapet!
    Ha en kreativ og fin uke! :-)

    SvarSlett
  4. Så heldig og mye fint du lager .....
    Inspirende.....kreativ søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Det er lov å vere heldig i blant:)
    Nydeleg klovnebilde! 1000 gongar finare enn ei viss Marianne sine bilder;-)

    SvarSlett
  6. Så heldige du har vært,topp å finne slik ein har vært på jakt etter:))
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Så heldig du var! Både på Fretex og hos Kaspara! :)
    Fin søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  8. Ååå - det var flott!! Lenge siden jeg har vært så heldig...

    SvarSlett
  9. Ej hvor er det pænt. Og du har ret; det passer så fint sammen. Tillykke med dit held:-)
    Kate

    SvarSlett
  10. Heisan Barbro
    Så flott at tapeten falt i smak og godt du overlevde Fretex-sjokket og tapeten! Mye å fordøye på en dag, hi,hi.
    Ellers er du jo så produktiv og syr masser av fine ting.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Skjønner godt at du er i lykkerus om dagen ja :-)

    Ha ei flott uke - klem Siv

    SvarSlett
  12. Elsker fargene!
    Skjønner godt at det føles som 17 mai og juleaften.
    Herlig tapet!
    Klem :o)

    SvarSlett