tirsdag 27. november 2012

Til en liten venninne

Egentlig så har jeg vel mer enn nok med å ordne gaver til jul, men i desember er det jo en og annen i tillegg til Jesus som har bursdag, og de må jo få en liten oppmerksomhet de og. 


Minstemann skal i bursdagbesøk til barnehagevenninne, og jeg synes det passer bra å gi et hjemmelaget bambihjerte og julestrømpe i bursdagsgave i disse førjulstider.


I julestrømpen ligger også noen hjemmesydde erteposer og bittelitt snop. Godterier hører liksom med i en julestrømpe.


Så får vi håpe den lille venninnen har sansen for julestrømpe i alternative julefarger.


Ja, da var den bursdagsgaven i boks. Jeg sliter imidlertid litt mer med den til min far. Tror ikke julestrømpe i alternative julefarger slår helt an der i gården...

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Gaven der faller nok i smak til en liten venninne ja :-) Kanskje faren din heller vil ha ei julestrømpe i tradisjonelle farger? :-P

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. For en fantastisk gave! Som mamma hadde jeg hvertfall blitt helt fra meg av begeistring :) Så flink du er!
    Ang pappaen din:
    du kan jo prøve og se hva han sier :)) Hadde jo vært litt gøy :)
    Klem

    SvarSlett
  3. For ei fin gåve! Tippar bursdagsbarnet er glad for å få noko som ikkje er typisk jul. Det er jo STOR forskjell på bursdag og jul, særleg viss du har bursdag nærme jula... :)

    SvarSlett
  4. Flott gave til lita jente det der. Må jo være midt i blinken. :) Her pusles det fremover mot advent. Blir så koselig å pynte med lys og slikt. :) Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett