søndag 4. november 2012

Starstruck



Her er vi fremdeles litt "starstruck", og nye stjerner ser stadig dagens lys.


Jeg håper jo at jeg ikke er alene om å ha stjernedilla, ellers kan det fort bli veldig mye stjernepynt rundt omkring her i heimen. Ja, ja, jeg skal nok alltids finne plass til de hvis ingen andre vil ha de. Jeg kan jo alltids lage min egen Melkevei:-)



Ha en fin dag!
----------------------------------------

Some of us are a little bit "starstruck" at the moment. 
I just love to decorate with these textile stars I´m making.
                           

10 kommentarer:

  1. Kjempefine:)
    Har perlet stjerner i dag jeg.
    Tror jeg må sy noen og:)
    Ha en fin Søndag!

    SvarSlett
  2. Så nydelige stjerner:)fine bilder å kikke på ein søndag dette:)
    Fine søndag til deg forsatt!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flotte stjerner..jeg liker stjerner bedre enn hjerter, og supert på veggen også;)
    Ha en fin søndag videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Stjerner er aller best av alt. Jeg liker stjernene dine:-)

    SvarSlett
  5. Så fint det hørtes ut å kunne lage seg sin egen Melkevei :-) Sukk!

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  6. Ja, enig med deg Snertne sneller og små nøster;) Så flott: "lage min egen Melkevei". Jeg er så glad i ord, og disse ordene var bare helt vakre!
    Fin søndag til deg:)
    Her skal de siste timene av søndagen brukes til å sitte å gjøre ingenting. Litt blogg-lesing må vel til, har ikke vært inne å sett på evigheter...
    Helga har gått med til 10-årsfeiring av Prinsesse-Vil-Ikke, både fredag og lørdag, i dag har vi vært på loppis, og hvis du vil se på skattene vi fant, så har jeg blogget om dem:)

    SvarSlett
  7. jeg er enig med deg Barbro, bare elsker stjerner, få det på alt hihihi. Ellers er dødningshoder også ett må ha hos meg for tiden.

    SvarSlett
  8. Det er jo bare så lekkert med stjerner :)
    Tror nok ikke du er alene om å like de.
    Har foresten en liten award til deg på bloggen min, hvis du vil ta imot den ;)
    Ha en fin kveld videre.
    :) Susanne

    SvarSlett
  9. Superstilige! Særleg dei som heng på veggen. Eg er i kjolemodus, her blir ingenting anna sydd...

    SvarSlett
  10. Herlige og inspirerende bilder! Stjerner er så flott! Jeg begynte på noen i fjor, fikk lyst til å gjøre de ferdig nå .. :)
    Klem Lisa

    SvarSlett