torsdag 22. november 2012



Mens jeg pleier å lage ting og tang av heklebrikker jeg har funnet på loppis eller Fretex, så fins det noen som bare elsker å hekle og i tillegg er en kunstner med heklenålen.


Sånn som denne damen her, som har laget denne superskjønne kaninnålen. Kjempefin å pynte opp en strikkelue eller strikkejakke.


Så nydelig og forseggjort med mange flotte detaljer. 
Heklestjernene er også knallfine, og veslesnuppa ønsker seg denne her. Maluba bidrar med et lite knippe vakker heklekunst til julemarkedet, og det er stor stas:-)




Så jeg lar heller andre ta seg av heklingen, og så gjør jeg noe jeg kan bedre. Nytt tekstilbilde er kreert og rammet inn:-)



3 kommentarer:

  1. Det er greit at vi kan litt forskjellig. Alle kan ikke være like flinke i alt, tenk så mye det finnes som man kan være flink i! Men artig å prøve nye teknikker, da. :-)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Ja her var det mye lekkert:)Elsker den stjernen,og nydelige bilder du lager:)

    Lykke til på messen:)

    Nyt helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Å så mye fint du har laget til julemarkedet.
    Si til Sara at jeg kan hekle en stjerne i yndlings fargen hennes.
    så kan hun ha den framme hele året.
    Milu har en i rosa som henger i vinduet hennes.
    Vi kommer innom!
    Klem :o)

    SvarSlett