tirsdag 6. november 2012

For enhver smak


Jeg prøver liksom å lage noe for enhver smak til julemarkedet. Jeg har laget litt for de kule og trendy. Ikke for å fornærme noen, men jeg tror kanskje ikke akkurat at de er overrepresentert på julemarkedet, så jeg har ikke laget så fryktelig mye innen den kategorien. Til de som liker retro er det litt mer å finne.  Og enda mer til de barnlige av oss. 


Kategorien vi-som-liker-tradisjonell-rød-og-hvit-julepynt var imidlertid en smule slunken.


Det måtte bøtes på. Så da var det bare å dukke ned i kassen med røde og hvite stoffer og sy opp litt. Disse minijulestrømpene er litt putlete, men så er det jo noen av oss som er i overkant svak for miniatyrsaker, så da måtte jeg bare lage noen...


Hvite hjerter med enkel dekor.


Søte blomsterknapper fra Rice, som plutselig åpenbarte seg nederst i en skuff - til stor begeistring. Enkelte av oss er lett å glede.


Rødt sløyfebånd med hvite prikker er også passe julete, og perfekt for oss prikkeelskere. Rødt sløyfebånd dukket også tilfeldigvis opp fra forrige juls glemsel. 


Så da har de tradisjonelle fått litt de og. Og mer skal det nok bli:-)

11 kommentarer:

  1. Så fint! :O)
    Ja, man litt til enhver smak,
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg er tydeligvis av det tradisjonelle slaget jeg :-P Veldig fine!

    Klem Siv

    SvarSlett
  3. For en herlig blogg! Jeg har lagt meg til som følger. Gleder meg virkelig til å se mer fra deg :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrulig nydelige ting du lager,lekkert alt i sammen:))
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlighet så mye nydelig du har laget. Jeg er så imponert. FLINKE deg.

    SvarSlett
  6. Nydelige juleting. Skulle ønske vi hadde en som deg på julemarkedet jeg bruker å gå på! Men der er det mest lefser, filleryer og hjemmestrikkede votter. Fint nok det, men det finner jeg nok nok av hjemme hos besta liksom ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Så søøøte de var! <3 strømpene altså. Hjertene og forresten :)

    SvarSlett
  8. Liker den klare røde fargen! Må nok også hente frem noen gamle hekla duker nå - nydelige hjerter!

    SvarSlett
  9. Du skulle vært med vettu! ;)

    Skal si du driver storproduksjon! Respekt! Likte strømpene godt:)

    Ønsker deg en god uke videre

    SvarSlett
  10. Superfine ting!! Inspirerende å se :)

    SvarSlett
  11. Masse flott, ja! Jeg skal pa Country Livings messe i London pa sondag for a fa juleinspirasjon. Gleeeeder meg utrolig! :-)

    SvarSlett