søndag 18. november 2012

Med plass til litt av hvert


Jeg fant en fin lenke med klyper hos Gjesdal interiør. Egentlig skulle jeg lage meg en lenke selv av ståltråd og egne klyper, men jeg ombestemte meg straks da jeg snublet over denne. Flott å bruke til å henge pakker til adventskalenderen, julekort eller julepynt på. 


Akkurat nå gjør den nytten som oppheng for diverse julemarkedsaker. Det begynner å fylles opp i hytten, så da er det greit å bruke det man har av veggplass for å få plass til alt.


Jeg har spedd på med noen egne klyper og for å få plass til mest mulig, og så blir det ganske dekorativt og iøyenfallende når det kommer opp på veggen. Og det beste av alt; jeg har brukt to skruer som allerede var der til å henge lenken på. Nordlendingen blir litt stresset når jeg holder på å ordne til og han ikke er i nærheten for å overvåke prosessen. Når katten er borte, danser musene på bordet, hi, hi... Foreløpig kan jeg berolige med at jeg ikke har laget noen nye huller i veggene - til nå. Men må man, så må man:-)

Tipper nordlendingen krysser fingrene for at SAS-flyene går i morgen, så han kommer fortest mulig hjem for å sjekke tingenes tilstand. Ikke godt å vite hva ivrige bloggedamer finner på når mannen er langt borte...


Jeg må jo si at bildet jeg laget i forgårs er ganske illustrerende for siste dagers opplevelse av husmorferie i fred og ro. Inspirasjon til nye prosjekter finner man jo overalt:-)


Og selv om jeg selvfølgelig ikke har fått gjort på langt nær alt jeg hadde planer om, så har jeg nå fått gjort litt i hvert fall. Så får det heller stå sin prøve at minstemanns seng fremdeles er umalt...


Og når jeg henger på plass diverse ting og tang til julemarkedet, så ser jeg jo at mange bekker små faktisk gjør en stor å:-)



5 kommentarer:

  1. Dyktig er du! Tror markedet blir helt toppers :)

    SvarSlett
  2. Tipper produktene dine får bein å gå på :)

    SvarSlett
  3. Så masse fint du har laga! Nydeleg bilde. Høres ut som du har hatt ei fin og produktiv veke:-)

    SvarSlett
  4. Å så flott markede blir hos deg. Spennende.
    Mye fint......skulle gjerne vært en tur.
    Fin uke til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Den var fin ja, og jøsses så masse flott du har laga te julemarkedet!!!
    Masse lykke te. Håpe du får solgt ALT :o)

    SvarSlett