fredag 26. august 2011


Det ble en liten pute til i løpet av dagens produksjon. Fikk liksom litt vann på mølla da jeg først var i gang. Det beste av alt er at putene er supre til å kamuflere en heller sliten sofa, så her er det bare å fortsette å fylle på.


Jeg hadde forresten fremdeles liggende en pen liten bunke med heklehjerter, som min mor laget til meg for en stund siden, og jeg hadde litt dårlig samvittighet for at det eneste jeg har brukt de til er dekoren på veslesnuppas kjole som jeg sydde før sommerferien.


For hjertene er virkelig fine, og det er på tide jeg får avsetning på litt flere.


Som putedekor egner de seg fint, så det blir nok noen flere hjerteputer regner jeg med:-)




11 kommentarer:

  1. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Så fine puter, med herlige hjerter på, det ble jo knallfint;) Veldig kjekt med masse deilige puter i sofaen;)
    Tusen hjertelig takk for den fine cupcakesboka, fikk den i dag, og det var jo så mye herlige oppskrifter!! Nå skal det bli cupcakes fremover ja;))

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Håper virkelig du snart kommer tilbake, Line...

    SvarSlett
  3. Så mange flotte puter :-)
    og hjerter :-)

    SvarSlett
  4. Kreativiteten lenge leve sier bare jeg :)
    Kjempesøte puter :)


    Klem

    SvarSlett
  5. Putene dine er så lekre og fine! Digger dem! Ha en riktig god helg! Klem

    SvarSlett
  6. Den lilla puta med hjertet på var helt nydelig! Å, Barbro, den som kunne vært så flink som deg...

    SvarSlett
  7. Nydelig blanding av farger og romantiske tekstiler og gjennbruk med sjel.

    SvarSlett
  8. god morgen:) Jeg har en liten idé til deg angående de hjertene hva med å lage små hjerte vesker til jentene dine:) hvis du syr eller hekler sidestykker til hjertene og så syr de sammen og kanskje forer de og setter en lenke på og glidelås på toppen ville det blitt en søt liten veske. Idéen kom fra en søt liten veske jeg hadde når jeg var liten bare den var formet som en liten søt hatt med rosa sløyfe:)

    Men uansatt:) veldig fine puter!! :) ha en strålende helg!!

    SvarSlett
  9. Hei Barbro!
    Så søte hjerter, ja, de må du selvsagt bruke! Kjolen til veslesnuppa var herlig, putene like så! Alt kommer til nytte en dag, sier nå jeg, og det gjelder å ha noe i bakhånd den dagen inspirasjonen kommer over en!

    Ønsker dere en fin helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. Så fine puter!De under med blomsterbroderier er helt nydelige. Du er i kreativformen for tiden. Du er nå det nesten hele året du da :)) Fin inspirasjon til meg som har slike "død"perioder he he.
    Kos helg
    Klem

    SvarSlett
  11. Skal si du har fått opp dampen :-) Gjorde seg godt med heklahjerte på puta :-D

    Ha en fin lørdag - klem Siv

    SvarSlett