søndag 21. august 2011

Auksjon for en god sak

(Kjolebilde lånt fra Ellen Sand)

Ellen Sand har for tiden en auksjon til inntekt for Leger Uten Grenser gående på bloggen sin. Her kan du by på alt fra kjoler til notatbøker. Målet til Ellen er å samle inn 5000 kroner, og hun er godt på vei, men gå gjerne inn på siden hennes og vær med på auksjonen du og, så kan du både gjøre deg et kupp og støtte en flott organisasjon.

Den søte sommerkjolen over er sydd av Ellen, og ble min til den nette sum av 350 kroner. Det kaller jeg et kupp!


Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Så fin auksjon, der må jeg gå og se.
    Slike ting er så fint at folk setter i gang når det er en så viktig sak! :)

    Ønsker deg en flott søndag. Her koser jeg meg i godstolen mens lillemor har formiddagsluren sin. Viktig å slappe av mellom slaga ;)

    KLEM♥

    SvarSlett
  2. Takk for tips!
    Må inn og sjelle ja;)

    Ha en fin søndag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Fo et kupp :)

    Skal legge turen innom for å se..

    God søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Takk for tips, og så heldig du var som fekk tak i den kjolen:)

    SvarSlett
  5. Supert engasjement fra Ellen. Jeg har forresten denne herlige kjolen i rødt. :-)

    SvarSlett
  6. Hun er virkelig flink :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  7. Et fantastisk flott tiltak fra Ellen:)

    Vel overstått sommer, Barbro:) Håper dere har hatt det fint.
    Jeg er hjemme til den 8. sept, og tar gjerne imot besøk av dere på loftet...bare gi en lyd:)

    Klem, Randi

    SvarSlett
  8. Så flott!! Jeg skal skynde meg innom å kikke :)

    SvarSlett
  9. Så flott. Skal ta en tur innom å se.
    :) Susanne

    SvarSlett