onsdag 31. august 2011

Lappesjal


Husk sjal i halsen, pleide min bestemor alltid å si til meg da gradestokken begynte å krype nedover, mens hun hun satt og strikket sokker til barnebarna, så vi ikke skulle fryse på føttene. Nå har jeg selv blitt en sånn husk-sjal-i-halsen- mamma. Det er jo slett ikke alltid at slike moderlige formaninger blir etterfulgt, men det hjelper litt om sjalet er litt kult. Så veslesnuppa har vært med og plukket ut stoffer til sitt nye sjal.  Disneystoffet er hennes favoritt, og her var det viktig at jeg fikk med både Tornerose, Snøhvit og Askepott...


Det er forresten heller ikke dumt at sjalet passer til Jean-Paul-møter-Disney-kjolen også:-)

Ha en fin dag!


12 kommentarer:

  1. Heldige prinsesse som får pynta seg i slikt sett :o)

    SvarSlett
  2. Supersøtt sjal, og den JeanPaul-møter-Disney-kjolen var jo kjempelekker!! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg har starta skjerf-sesongen for et par uker siden allerede. Kanskje jeg skulle gjøre et forsøk på å overføre den interessen til sjuåringen?

    SvarSlett
  4. Så lekkert!! Og så søtt at det passer til kjolen. Du er så dyktig til å utnytte stoffene til minste bit :) Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  5. Skikkelig fint og en god ide.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Fint skjerf.
    Kjekt å lage og kjekt å kjøpe, for skjerf får eg alltid rundt meg ;)

    SvarSlett
  7. så oppfintsomt! har ikke sett slike sjal før men det passer jo bra nå som gradene går opp og ned:) søt kjole også! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Det var jo en stilig kombinasjon! Skjerf må man ha nå som forkjølelsene starter å komme... ;)

    SvarSlett
  9. Så koselig og fint det ble. Godt med noe varmt i halsen nå framover.
    Kos kveld
    Klem

    SvarSlett
  10. Det sjalet var virkelig en prinsesse verdig :)
    Kjekt når man kan kombinere det praktiske med litt stil, selv for barna

    SvarSlett
  11. Sjal i halsen ja, der har du min mor også. Og det hender jeg hører meg selv si "du er litt naken i halsen, vennen, vil du ikke ha et sjal?" Hvorpå Belkinien snøfter foraktelig, og strener ut døren. Akk, slik er det å være tweensmamma.

    Eller tusen takk for fin beibikommentar! Klart du skal se hon live, kanskje jeg får somlet meg til å invitere på et ørlite bloggtreff en dag. Eventuell plan B kan være en kaffe og ørliten shoppingsrunde på Nesttun. Mener å huske en snaisen barnebutikk vi var innom sist...

    SvarSlett