mandag 29. august 2011

Eventyrlig


Jeg kjøpte et eventyrlig flott stoff på Stoff og Stil for en stund siden, et sånt kjekt -å - ha - kan - få - bruk -for - det - en - vakker - da´ - stoff.  Når sant skal sies, så har jeg jo en del stoff i den kategorien... Men i dag var det altså slik en vakker dag, ettersom jeg hadde fått i oppdrag å lage en vimpelrekke til en barnehage. Hva passet vel bedre da enn å finne fram litt eventyrlige stoff i glade farger? 


Vimpler som skal henge i en barnehage må jo gjøre litt av seg. Nytter ikke med noe knuslete og petit greier da, så disse vimplene er minst dobbelt så store som de jeg pleier å lage. Ikke lett å se på bildet, men her er både prinsesser, fluesopper, alver og elefanter i skjønn forening med noen retrostoffer. 
Både Stoff og stil og Tamo har mange fine stoffer med barnemotiver. Tamo har utrolig mange skjønne stoffer, så anbefaler en tur innom derfor de som ikke har vært der:-)


8 kommentarer:

  1. Den der kommer jo til å skli rett inn i barnehagen :-) Tusen takk for at du kategoriserte det aller meste av mine stoffer - har lurt litt på hva jeg skulle kalle det ;-)

    ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Flott vimpel, og som damen over sier; de kommer til å skli rett inn i barnehagen :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin vimpel.
    Kommer til å gjøre stor stas i barnehagen:)

    SvarSlett
  4. For en fin og fargerik vimpel, I like!

    SvarSlett
  5. Så flotte! Har ei vimpelrekke hengende over hodet mitt nå - den måtte farm i stua i anledning bursdagen.

    SvarSlett
  6. Så stilig vimpelrekke - digger den!

    SvarSlett
  7. Ja, vimplene var kjempeflotte, og de må jo være midt i blinken for en barnehage! Antar du ikke sydde dem på den gamle Singer sveivemaskinen?!! Likt godt at du kalte stoffene for kjekt-å-ha-kan-få-brukt-for-en-vakker-dag-stoffer!!! Sånne har jeg også mange av, og det rare er at de blir brukt, en vakker dag! Ha en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Nydelige vimpler! Morsomt å lage noe så fargerikt og fint!

    SvarSlett